• SimonsTilda

    Min dotter har lämnat meij , hon hade anencefali .

    29 / 5-08 , fick jag diagnosen Anencefali, på min dotter . Hon hade varken skalle , eller hjärna . Knappt något ansikte heller . Hjärtat bara stannade på meij . Jag torkade av magen , o bara sprang ut från rummet o hem till min mamma . Jag ville int tro de va sant . På onsdah , den 4 / 6 , föder jag ut min lilla ängel . Hon har fått namnet Heaven HOPE Mirikal .
    Jag vet verkligen int va jag ska ta meij till . Hur ska jag klara detta ? 1 av 30 000 , får detta . VARFÖR JUST JAG ?! Jag blev den 5:e på 20 år , som fått detta . Man känner seij så himla utvald . Varför just min lilla ängel ?

    Jag hoppas att hon alrig lämnar meij , hon måste finnas o vaka över mamma o pappa . Vi kmr aldrig att glömma deij, lilla hjärtat !

    Vill ni veta mer , eller bara prata allmänt , adda gärna min msn ; Tiilda-Modiin@hotmail.com

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-19 11:49
    de stor HON , eftersom på ultraljudet trodde dom att de va en tjej , men visade siej vara en liten SON .. Så , förlåt att jag förvirrat många

  • Svar på tråden Min dotter har lämnat meij , hon hade anencefali .
  • Ängeln Casper

    På tal om alla hjärtans dag.....de upptäckte min vattenavgång och att min bebis förmodligen inte skulle klara sig just den 14/2-06....skumt!


    Kram Camilla, mamma till Oliver, Ängeln Casper & Emilia
  • Intelligenti pauca

    Läste om din son i en annan tråd nyss Beklagar sorgen.


    För den som är intelligent räcker det med få ord
  • Morbid Mistress
    Tråden ligger i Änglarummet, så var vänliga att anpassa svren därefter och visa respekt för TS. Ha också i åtanke att i ett tidigt skede av graviditeten är det svårt att se kön på UL och man kan således se fel. // Moderator
    Finns gud slår hon sig för pannan över människans dumhet
  • Morbid Mistress

    Jag beklagar sorgen för er. Jag kan inte tänka mig in i hur det känns att behöva avbryta en efterlängtad graviditet. Ta hand om varandra!


    Finns gud slår hon sig för pannan över människans dumhet
  • Leaaa

    ber om ursäkt för att jag enbart ville få könet bekräftat, beklagar fortfarande er förlust!

  • originalgutegirldenförsta

    Oj vad tråkigt att er son/dotter inte var frisk. Vad bra att de kunde se vad som fel redan i vecka 12, så att ni i alla fall vet vad det berodde på.


    (¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ gutegirl.blogspot.com/♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯)
  • SimonsTilda
    Svar på #20
    Vadå se de i vecka 12 ? :S de syns TIFISGAT vecka 14 .. jag fick reda på att min son hade detta , när jag va i 17 + 2 ..
  • vadvorelivet

    Jag beklagar verkligen. Så oerhört sorgligt

    Sänder kramar.

  • originalgutegirldenförsta
    SimonsTilda skrev 2008-06-19 11:34:58 följande:
    Svar på #20Vadå se de i vecka 12 ? :S de syns TIFISGAT vecka 14 .. jag fick reda på att min son hade detta , när jag va i 17 + 2 ..
    Fast då plusade du säkert inte den 30/3. Du har nog bara skrivit fel, det är ju lätt hänt när man är med om något som hemskt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ gutegirl.blogspot.com/♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯)
  • vadvorelivet
    Svar på #22
    Förlåt!!!! Det skulle självklart vara en ledsen mun
  • SimonsTilda
    Svar på #23
    Jo , jag plussade 30/ 3 , eftersom jag int hade n¨ågra misstankar om att jag va gravid .. o när jag plussades , va jag i vecka 9 ..
  • Nisen

    Ok, nu fattar jag... Det var en son som du förlorade. Blev lite förvirrad först.

    Jag beklagar sorgen!!! Vad heter ängla sonen?

  • SimonsTilda
    Svar på #27
    Aa , de va en gosse . Men på ul sa dom att de va en tjej , såjag trodde pådom , men så kom deut en gosse . Aw , tack . Hope , heter han :)
Svar på tråden Min dotter har lämnat meij , hon hade anencefali .