• HäckHäxan

Dåliga föräldra tråden...

Här kan alla vi som är riktigt illa föräldrar hänga.

De som gett sina barn mat utan att följa WHO rekomenderingar. De som inte orkat, kunnat eller velat amma sin stackars satungar. De som kanske gett välling innan 6 måndaders ålder. Ni som haft era barn framåt vända i vagnen så de fått se folk och annat.

Ja ni vet alla dom där sakerna som utgör att man suger som förälder helt enkelt.

Jag tänkte att om vi har ett eget ställe att hänga på så kan alla de som anser att vi är värdelösa och kassa fortsätta hänga på andra stället, dit VI aldrig är välkomna utan att bli smutskastade på iaf...

Jo ni som inte har barn men ändå har åsikter om barn som gör att ni kommer bli värdelösa föräldrar kan ju också hänga här, men bara ojämna veckor på jämna datums dagar men under ojämna klockslag! Jag vet hur de är att ha en ide eller tanke som man delar med sig av till en TS som vill ha råd, men så fort man ninte håller med så skall man bli ifrågasatt för att man inga barn har.. Jag begriper inte när människor skall förstå att de är inte hur många ungar man klämt eller snittat ut som gör föräldern utan vad man har innaför pannbenet.

Nåja ni e välkomna iaf...

Alla ni som misstänker att ni kanske kommer suga fett som föräldrar får också kika in, så kan ni få tips och råd av oss kassa direkt, så slipper ni testa er fram för att hitta bästa sättet att vara värdelös på. Vi delar så gärna med oss av vår kunskap..

NI ANDRA FÖRDÖMANDE som hackar på andra som inte ammar, som hackar på de som ger sina barn ersättning och som anser att man är kass om man ger barn smakisar vid 3 månader, 4 månders ersättning från 3 månaders ålder osv.... KOM INTE HIT!!!!!

Tack på förhand / värdelös häxmamma

Vila i frid M.G. Älskad och saknad!
  • Svar på tråden Dåliga föräldra tråden...
  • V P E
    Harmagedon skrev 2014-09-17 21:46:39 följande:

Jag jobbar heltid. Behöver jag säga mer?

Åh fy, hemska människa!

Jag är ensamstående halvtidsmamma, jobbar 95% och pluggar 50%... ska snart åka till universitetet några dar och lämna ungarna med mormor. Jag borde verkligen skjutas.
  • HäckHäxan
    V P E skrev 2014-09-17 21:39:35 följande:
    Aaaah! Att jag inte tänkt på det! De små slynglarna!
    Illusions mästare helt enkelt, du borde vara stolt
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Neeeeej!!!!!! Så fruktansvärt, säkert 120 timmar per vecka va?
  • V P E

Och vet ni... (det här är så hemskt så jag vågar knappt yppa det)... Jag brukar sitta och fippla med mobiltelefonen bakom sidlinjen, när grabben har fotbollsträning...

• HäckHäxan
    V P E skrev 2014-09-17 21:51:44 följande:
    Och vet ni... (det här är så hemskt så jag vågar knappt yppa det)... Jag brukar sitta och fippla med mobiltelefonen bakom sidlinjen, när grabben har fotbollsträning...
    Va..... nej ve och stor fasa! 300% fokus på bollen är ju vad man skall ha, skit i fb, fl och ja allt......

Jag är så duktig jag för jag kan sitta vid datorn i timmar när mitt barn är hemma utan att vi ens talar med varandra alls. 

Hon är 6, blir 7 i dec men tycker inte att jag är så fasligt rolig att umgås med jämt utan läser hellre böcker i sin säng eller ser på tv när hon kommer hem från skolan och fritids.
  • Harmagedon
    HäckHäxan skrev 2014-09-17 21:49:26 följande:
    Neeeeej!!!!!! Så fruktansvärt, säkert 120 timmar per vecka va? smile3.gif
    Jo så illa är det. Det har i ett svep raderat effekterna av helamning och samsovande. Minstingen var ju förlorad från början eftersom hon kom ut med planerat snitt. Henne skulle jag inte slösat bröstmjölk på.
  • HäckHäxan
    Harmagedon skrev 2014-09-17 22:00:45 följande:
    Jo så illa är det. Det har i ett svep raderat effekterna av helamning och samsovande. Minstingen var ju förlorad från början eftersom hon kom ut med planerat snitt. Henne skulle jag inte slösat bröstmjölk på.
    Nej det var ju lite dumt gjort slösa mjölk på detta vis. Bättre du gödslat krukväxterna med den Sura blommor vill väl alla sunda päron ha!!
  • JTo

Min 3-åriga sons favoritfärg är rosa och pga det så har han en hel del rosa kläder... vad gör det mig till om inte den värsta föräldern någonsin?

• Oscarsmamma84

Min son har blivit uppfödd på ersättning. Han vill inte samsova med oss. När han får utbrott lägger jag honom på golvet o går bort en bit.Han somnar själv med flaska. Han är 15 mån. Finns det hopp för honom månne???

• flambards

Jag är höggravid med mitt första barn och har bestämt mig för att inte amma, inte ens prova. Need I say more?

• YokohamaNr2

JAg låter ofta min 5-åring somna i soffan med oss för att han är så otroligt jobbig att lägga! snacka om ego va?

• V P E
    JTo skrev 2014-09-18 09:36:48 följande:

Min 3-åriga sons favoritfärg är rosa och pga det så har han en hel del rosa kläder... vad gör det mig till om inte den värsta föräldern någonsin?

Sorry. Du är så politiskt korrekt som det går att bli these days... ungen lär bli skadad (ironi) men Team Gudrun jublar. Och RFSL.
  • katastrofplantagen

Min avkomma på 3 år får smaka Cola ibland, hon somnar oftast på mig i soffan och just nu får hon kolla på hur mycket genusknäckande Pippi Långstrump hon vill.

Jag är dessutom höggravid (kalvar inom en vecka) så jag orkar inte vara ute med henne halva dagarna utan sånt tjafs får hennes pappa sköta när han är ledig. Fast ärligt talat tycker jag inte om att leka annars heller.

• Missimissi

Jag är en karriärmamma som ibland jobbar 50-60 h vissa veckor men sällan mindre än 40....
  • Gathenhielm

Min avkomma slarvade bort min favoritpenna, så jag lade en myrstack i hans säng.

Reasons... we all have them, at times.
  • HäckHäxan
    Gathenhielm skrev 2014-09-18 18:05:43 följande:
    Min avkomma slarvade bort min favoritpenna, så jag lade en myrstack i hans säng.
    Ett tips jag tänker komma ihåg inför framtiden!
  • JTo
    V P E skrev 2014-09-18 17:55:36 följande:
    Sorry. Du är så politiskt korrekt som det går att bli these days... ungen lär bli skadad (ironi) men Team Gudrun jublar. Och RFSL.
    Jag har hört att PK kan vara rätt farligt för bildningen också.. men sen tycker jag inte att det är särskilt kul att leka med barnen heller utan läser hellre en bra bok medans dom underhåller sig själva och dom är mer eller mindre uppvuxna på burkmat och dom två äldre (6 och 8) får gå ut och leka i kvarteret själva (men tillsammans) om dom vill.
Svar på tråden Dåliga föräldra tråden...