• Ami755

    Malmö tjejer med Bf i oktober

    Hej-undrar om jag missat någon tråd med tjejer från Malmö regionen som ska ha i oktober??
    Hade varit kul och pratas vid. Jag har själv en son på snart 4 år, bor på Rosengård(snart Tygelsjö)och snart går jag på havandeskapspenning(19e augusti).
    Hör av er. Ami

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 09:41
    Har lagt upp en ny tråd. samma rubrik men del 2

  • Svar på tråden Malmö tjejer med Bf i oktober
  • Ralleröj

    här händer det grejer. Heja på tjejer!

    själv är jag förkyld och har ont i halsen och örat. Då lär det ju inte bli någon förlossning för min del. Ledsen att mina inlägg är så bittra men jag trodde inte jag skulle gå längre den här grav än vad jag gjorde med förra men men.
    Tar tempen ofta men ingen feber syns. Hoppas inte bebisen mår dåligt av min förkylning bara.

    Grattis till lönehöjningen Therese!! vilken härlig nyhet när du går hemma och skrotar

    När vill de att man går på överburenhetskontrollen Sofie?

  • Ami755

    Hej tjejer!
    Therese-kul med löneförhöjning!!

    Camilla, tråkigt du är dålig..inte nog med att du är trött nu ska du orka vara sjuk oxå..Simeon är väldigt kärleksfull mot Ivan men trotsar mot oss..sånt som varit självklart är det inte längre.ta på sig kläder tog 30 min idag...såklart var Ivan hungrig annars kan man ju lösa det.pappa passade inte..

    hur gör man en ny tråd?gör man en vanlig o sen skriver en länk i ts?jag provar

  • Ralleröj

    låter som en väldigt naturlig reaktion från en nybliven storebror

    Gör bara en ny tråd och skriv nåt bra och sen kan du länka till den nya i den här

    Tjejer, tror ni mitt barn blir påverkat av att jag är dålig?
    Vill inte ringa förlossningen för när jag ringt förut har de låtit så störda över mina frågor...


    Ami755 skrev 2008-10-28 09:35:21 följande:
    Hej tjejer!Therese-kul med löneförhöjning!!Camilla, tråkigt du är dålig..inte nog med att du är trött nu ska du orka vara sjuk oxå..Simeon är väldigt kärleksfull mot Ivan men trotsar mot oss..sånt som varit självklart är det inte längre.ta på sig kläder tog 30 min idag...såklart var Ivan hungrig annars kan man ju lösa det.pappa passade inte..hur gör man en ny tråd?gör man en vanlig o sen skriver en länk i ts?jag provar
  • Ralleröj

    kopiera adressen i webfönstret längst upp där det står. www.familjliv.se/forum........

    och sen klistrar du in den här.


    Ami755 skrev 2008-10-28 09:36:18 följande:
    hur länkar man...
  • Habibi77

    Hej allihopa fick såna förvärkar i natt och slämproppen gick...fixade mig och allt men det försvann...ringde förlossningen nu vid 10 dom sa håll igång ut och gå..hon trodde det var på gång..får se hoppas hoppas..kram kram Hanna

Svar på tråden Malmö tjejer med Bf i oktober