• Svar på tråden Juli - September 2005 Gbg med omnejd snackar 3 mån till
  • Vårblomma

    Kikar in en snabbis och läser ikapp. Kom hem igår efter en underbar semester med sol och värme varje dag. Temperaturen var som en svensk sommar mellan 20-25 grader och alltså inte överdrivet varmt. Det var fantastiskt skönt att vara borta en veckan men nu känns det att man hade behövt mer än en veckas semester. Nåja "bara" tre veckor kvar på jobbet sedan blir det 4:a veckors semester , som säkert kommer att rusa iväg.

    Gullis: Ett stort, stort grattis till lilla Sigrid och vad skönt att blåsljudet försvann så fort.

    Billan: Jobbigt med illamående. Hoppas att det blir bättre denna gången än vad det var förra.

    Beibei: Nej du ingen graviditet här inte, även om jag hoppas varje månad. Denna månaden blev det inget heller. Men det kommer att ta sig, det har jag gett mig katten på .

    Skickar en stor krya på er kram till alla sjuka.

  • mia A

    Fattar nada fixade ett på facebook men kan ej hitta er???
    Är ni samma namn som här eller vad??????????

  • gbg74

    Gå in på Facebook och se om du har fått nåt meddelande från mig, så ska jag hjälpa dig.

  • Bei Bei

    Ska vi lägga ned denna tråden? Lyckas inte få FB att fungera. Ingenstans står det "join this group"

    Måste bara berätta att jag ÄNTLIGEN fick min lapp idag! Som jag har längtat och kämpat!


    ♥ Ronja ♥ Hannes ♥
  • mia A

    Gbg74: Jag heter mia andersson där.

    Nej den här tråden gillar jag så sluta inte skriva här med. Jag kommer vara kvar beibei.

  • gbg74

    Grattis Bei bei!
    Jag har skickat in en felanmälan till FB, men jag vet ju inte hur snabbt de tar tag i sånt. Du kan ju som sagt också felanmäla.

    Mia: Kan du kolla om du fått nåt meddelande? Det finns flera Mia Andersson på Facebook så det är lite svårt att veta vem som är du. Har du lagt in en bild på dig själv?

  • frejsan

    Bei bei: Grattis!! Vad härligt att du fick kortet äntligen!

  • MeanJean

    STORT grattis, Bei Bei!
    Så som du har kämpat och lidit för den lappen, det är dig väl förunnat!


    Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart!
  • Bei Bei

    Tack allihopa Känns gudomligt att kunna sätta sig i bilen och köra iväg.

    Förstår inte varför jag inte fixat detta tidigare bara


    ♥ Ronja ♥ Hannes ♥
Svar på tråden Juli - September 2005 Gbg med omnejd snackar 3 mån till