Hur dör en hamster?
Min är slö attakerar om jag ska ta i henne & står på alla fyra med nosen i backen håller hon på att dö?? nån som är bra på hamstrar??
Min är slö attakerar om jag ska ta i henne & står på alla fyra med nosen i backen håller hon på att dö?? nån som är bra på hamstrar??
ja det tycker jag i alla fall.
Vilken brist på respekt... Styrkekram till TS!
Så fruktansvärt vidrigt. Att förhindra att det blir kattungar från första början är man för snål för eller??
Ja med alla dessa inlägg vill jag berätta att hamstern tillhörde min 5 åriga son som avgudade denna mus nått enormt. & nu är hon ju död så jag skulle väl uppskatta om ni höll era ideer för er själva om hur ni gjorde för att avliva individerna... Tur att d inte är min Theodor som läser då hade han nog gråtit floder, jag gjorde så fint jag kunde begravde henne utan för huset & min Theodor fick göra ett kors som han satte upp..
När jag väckte honom idag på morronen hade jag inte tagit bort smulan från buren utan han fick vara med. Jag sa att hon nu fanns i himelen vid hans katter & lekte med dom men han kunde inte förstå att musen var i himlen när hon fortfarande låg kvar i buren.. Man undra ju hur mycket d snurrar i barnens huvud egnentligen=)
Beklagar er sorg och om jag skrivit nåt anstötligt. Hur sorgligt det än må vara att förlora en familjemedlem så kanske det ändå i slutändan kan bli en fin och lärorik upplevelse för din son om livets gång.
beklagar verkligen sorgen Ts, ett husdjur kan betyda så oerhört mkt oavsett vilken typ av djur det är.
Jag har ochså haft hamster då jag var liten, men övergick sedan till kanin. de lever ju lite längre ochså
Tycker det är riktigt illa med dessa patetiska människor som gjort sitt bästa för att förstöra din tråd, bry dig inte om vad de skriver. Det hade iaf inte jag gjort
Beklagar sorgen, TS! Vi har haft massa husdjur i våran familj sedan jag var liten, alltifrån ökenråttor - hästar. Oavsett storlek har de haft samma värde och vi har älskat dem allesammans
Jag skäms verkligen för de patetiska och hjärtlösa människorna som gjort sitt bästa för att fördärva tråden genom sina onödiga kommentarer och extremt dåliga humor... en del folk har ju bara inte alla hästar hemma.
Usch fö er. Tycker inte att det spelar någon roll att ni ber om ursäkt. Ni har ju bevisat hur mogna ni är. Om ni hade någon respekt skulle ni inte ha drivit med hennes från början. Djurvänner?? Neh tror inte de
Har inte sett någon som drivit med TS, tyvärr tror jag att alla inlägg på denna sida är helt seriösa.
Tydligen rätt känsliga för sin egen medicin dessutom...you know what I mean.
Jag har en hamster som precis dog och din hamster kanske håller på att dö????
Min hamster var också sådär slö och stack alltid nosen i spånet????
Andas hamstern som vandligt??????
Jag har en hamster som precis dog och din hamster kanske håller på att dö????
Min hamster var också sådär slö och stack alltid nosen i spånet????
Andas hamstern som vandligt??????