• Ami755

    Malmötjejer med bf i oktober del 2

    Här startar vi del två av våran tråd!

    Födda än så länge;
    2/10 Miranda
    22/10 Ivan

  • Svar på tråden Malmötjejer med bf i oktober del 2
  • Ami755

    mmgott!låter bra sofie!
    kram ska snart till dagis o hämta-var tog denna dag vägen?

  • Ralleröj

    nu har jag haft tid att läsa igenom era inlägg också, din svägerska tog sig minsann friheter Michelle, jag hade blivit tokig jag med!! Tuva brukar somna om i vagnen om man ger henne nappen när hon vaknar till, om hon inte sovit fyra timmar dvs. Din svägerska verkar lite framfusig

    Jag röstar också på brownies och äppelpaj, om man får rösta på två
    Jag lyxade med en espressofrukost idag, tyckte jag förtjänade det efter att ha skyndat iväg till doktorn med rasmus i lindeborg och sen tillbaka hem och hämta grejer jag glömt, sen vidare till dagis

    ses i morgon
    kram

  • Rallarros

    Det gjorde du rätt i Camilla!
    Jag tar bara med mig vaniljsåsen då för vi orkar nog inte mer än brownies och äppelpie
    Vad mysigt det ska bli! Camilla du inboxar din adress va? Hur lång tid tar det att gå till dig ungefär? Hoppas det blir finare väder imorn, är det 11.30-12.00 som gäller.

    Här har vi haft en lugn dag. Gjorde din äppelsallad Therese, supergott!

    Nu ska jag passa på att duscha. Kramar på er alla fina mammor!

  • Höstmirakel

    Hej på er idag!

    Vad skoj att höra om vad ni pysslat med. Bra där med gardinerna Camilla. Det ska bli underhållande att höra om din släkting/värsting-historia Michelle, sådana har vi ju alla fått uppleva

    Idag har jag och Miranda gått till bibblan och in till stan och köpt de sista julklapparna. Sen åkte jag till Ekohallen när Per kom hem och bunkrade upp med wetwipes och köpte en tomtedress till Miranda.

    Nu ligger hon i sitt gym och tränar som bara den!

    Vi ses imorrn ladies
    Kram

  • Ralleröj

    Men jag har inboxat de till dig oxå sofie!!...... det ligger tom i "skickade"

    jag prövar igen

  • Ralleröj

    hej och tack för idag tjejer, ni är så mysiga att umgås med nu har jag varit på Rusta och köpt en julgransfot så nu är det bara för maken att hämta hem granen.

    Kram på er

  • Höstmirakel

    Hej!

    Tack för idag. Det var mysigt - som alltid.

    Jag har varit på stan nu med Per, jag är helt FÄRDIG ska jag säga! Fötterna värker. Men det var mysigt på stan, lagom med folk och inte särskilt kallt. Och Miranda sov nästan hela tiden.

    Ni har ett så himla mysigt hus Camilla! Så personligt - I like.

    Ha en skön kväll tjejer, kram

  • Ralleröj

    Haha!! jag höll tummarna för det Sofie, men den var som tur jättefin!!!! jag var tvungen att försäkra mig om att han skulle ta en kungsgran så jag ringde och påminde om att inte ta en sån där gles med små tunna barr Nu står den på plats och i morgon el torsdag ska vi klä den med rasmus.

    Kul att du gillar vårt hus Therese, ja det känns ganska personligt och mer kommer det kännas när vi fått hit målaren och tapetserat om i vardagsru, sovrum och "matrum". De tapeterna som sitter i de rummen är ju trista och slitna. Taket i matrummet ska även målas vitt och det drar vi oss för eftersom det är så ENORMT jobbigt att måla tak, vi har gjort det förut och när jag gjorde rasmus rum sist fick jag en rejäl nackspärr :-0

    Avis på din stadsrunda therese, tänkte göra en själv i morgon faktiskt och inhandla de sista julklapparna.

    godnatt och sov så gott mina underbara mammor, me like u

  • Ami755

    Morning tjejer!
    Tack för igår Camilla-håller med jättemysigt hus!O god gryta
    Vad sugen jag är på espressofrukost, men det får bli det vanliga här hemma..2 mackor o en kopp the.
    Kram på er så länge. Ami

  • Habibi77

    Hej tjejer vad har alla tjejer tagit vägen ni har ju inte skrivit här på länge??? Vi har legar dåliga i influensa efter jul så där lagom skoj alla utom jag men jag har ju fått pyssla om benny och elias. Kram på er Hanna

Svar på tråden Malmötjejer med bf i oktober del 2