• Alvin 2006

    Uppsala fika Maj-Juli!

    Våra lilla gäng.
    Snackar och fikar.
    Inte hänt så mycket i tråden sen senaste.
    Förutom att.
    Nu har lilla bebisen ploppat!
    Grattis Soulfan till bebben!

    Gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m35552542.html

    Många trådar har vi traglat oss igenom. Och många fler blir det.

    Trevlig första advent, jul och nyår och 13 helgen.
    Många hleger blir det samt högtider.

  • Svar på tråden Uppsala fika Maj-Juli!
  • Nr One

    Känner mig inte riktigt fit for fight för närvarande, så förmodligen kommer jag inte ikväll. Hoppas att ni får det trevligt.

  • Soulfan

    Hej igen,

    N är fortfarande alldeles för förkyld och hostar jättemycket. Trodde här in i det sista att det skulle gå att träffas ikväll, men vi går inte ut i huvudtaget idag (J får hämta på dagis). Träffas gärna i slutet av nästa vecka. Sorry! (Ringer du Äventyr Cissi?) Längtar efter att få träffa er igen!

  • båt

    Sorry här kommer ett lite lent inlägg. jag är magsjuk o kan inte heller ikväll. rena bantningsmetoden, men jag blir lite orolig över hur fostret mår då jag är så sjuk, ngn som vet?

  • Soulfan

    Det är ingen fara Båt, se bara till dig att få i dig ordentligt med vätska bara. Fostret är så litet ännu. Kram och krya på dig!

  • Alvin 2006

    Hej på er sjuklingar!!Blir ingen middag idag!

    Tisdag; cissi
    eller
    onsdag; cissi
    nästa vecka.
    Middag på Aspentos kl:18.00 eller strax efter där.

    Ni får palla er dig om ni är sjuka eler inte!

    Ha de bra!
    kram på er!

  • Audrey11

    Tisdag; cissi
    Audrey
    eller
    onsdag; cissi
    Aydrey
    nästa vecka.
    Middag på Aspentos kl:18.00 eller strax efter där.

  • Nr One

    Kan eventuellt onsdag nästa vecka, men jag törs inte garantera något, så bestäm ni så får vi se om jag dyker upp.

  • båt

    Ja det finns inget bra sätt att säga det på: har fått missfall, jätteledsna är vi, men det var väl inte friskt då. Jag ville bara berätta. Nu förstår jag varför man inte ska berätta för tidigt. Jag kommer vänta med det nästa gång, fast kanske inte för er.
    sköt om er!

  • Sockersmulan

    Nej men båt. Vad jättetråkigt för er! Skickar en stor kram till dig! Ta hand om er!

    KRAM från Sockrisen

  • Alvin 2006

    Men uch då! tråkigt!! Aldrig kul när sånt händer. Ha det så jätte rba som det går. stora kramar cissi

  • Äventyr

    Kram Båt! Jag tyckte det var roligt att vi var nästan samma vecka. Det har ju faktiskt gått ett tag, så helt i början var det ju inte. Jobbigt att behöva berätta för folk. Jag har berättat rätt tidigt denna gång. Jag tänker att om det skulle bli problem så får människor runt omkring isåfall ta att jag är ledsen. Man kan vara det.

  • Soulfan

    Kram Båt!!! Jättetråkigt nu när ni börjat vänja er vid tanken på att vara fler. Kram, kram!

Svar på tråden Uppsala fika Maj-Juli!