• Melvin06 Vilmer08

    Fortsättningstråd nr 13 Vårmammor Borås - 06

    Dax igen, även om det inte är så mycket aktivitet här inne så kan vi ju inte skrota vår kära tråd!!!

  • Svar på tråden Fortsättningstråd nr 13 Vårmammor Borås - 06
  • Melvin06 Vilmer08

    Usch Linda vad jobbigt, 8 gånger? Förvånad
    Jag o Melvin ligger deckade i influensan sedan i fredags, har varit tufft. Fick ringa hit svärmor igår så att hon fick passa barnen medan jag sov. Man orkar inte ta hand om barnen när man själv e sjuk. Jag skulle ju kunna sjukskriva mig, få en karensdag, de resterande dagarna 80% av min fp och Daniel skulle kunna vabba de dagarna och få 80% av sin lön.....jösses vad lite pengar, funkar ju inte!

    Hoppas vi e friska och kan komma på lördag!

  • Sarah W

    hejsan hejsan
    grattis linda guud va skoj!!!
    Va det lördagen vi sa. tid och adress vill jag gärna ha

  • En Frida

    Hej hej på er
    Vilka kommer imorgon? Marlene jobbar va? Kommer ni andra med barn?

    Bergsätergatan 29 B bor jag på. Googla på det eller ring mig imorgon. Ni som vet var wästbygg ligger kan köra upp vänster innan där (om ni kommer från bron) sedan första höger och första höger igen (bergsätergatan. Kommer ni från trandared kör ni höger innan wästbygg och ni är då på rätt gata. Lätt som en plätt

    Vi ses imorgon vid 10:30 då?
    Kram

  • Melvin06 Vilmer08

    Hej hej!
    Vi kommer runt 10:30. Daniel behövde inte jobba imorgon så vi kommer i tid! Tror nog att jag skall hitta!

  • Melvin06 Vilmer08

    Hej Tjejer!
    Skojj att ses igår måste jag säga! Hade ju hänt en hel del sedan sist för oss allihop.
    Ska vi försöka boka ett nytt datum i februari kanske?

    Linda ta det lugnt med sexet nu.......hehe.........det var väl pga av det du hamnade på förlossningen så tidigt förra gången? Flört

  • En Frida

    Hej
    Så roligt det var att träffa er! Det var inte lika hysteriskt med barnen igår utan vi kunde ju prata riktigt bra (trots att jag packade och diskade samtidigt).
    Det får inte dröja lika länge innan vi ses nästa gång. Hoppas att du kan vara med då också Marlene.

    Kram på er

  • Melvin06 Vilmer08

    Efter 2 veckor med influensan kom magsjukan, jag orkar verkligen inte mer nu........
    Vilmer har kräkts flera gånger nu på bara en timma, inga andra som blivit dåliga??? Hoppas vi inte smittade nån iaf!

  • Mamma till Rasmus

    Hej på er
    Så trist att vi inte kunde komma med... Men jobbet kallade hela långa helgen så nu är man som en klubbad säl.
    Har ni bokat något nytt datum???
    Får hoppas på ett datum snart.
    Ha en bra dag tjejer

  • Melvin06 Vilmer08

    Hej hej!
    Vi bokade inget nytt datum men jag tycker allt att vi borde göra det. Blir svårt att ses hemma hos oss eftersom vi flyttar om ett par veckor - men i maj efter renoveringen är ni välkomna
    Ingen annan som kan tänka sig att ordna lite fika? Behöver ju inte ses hemma hos någon heller men det känns väl enklast så?!

  • En Frida

    Nej vi är friska. Så jobbigt för er Anna! Hoppas att ni friska nu och får vara det ett tag.

    Vem ska vi ses hos nästa gång?

    Kram

  • Logh

    Hej!

    Hoppas alla är friska nu. Själv blev jag sämre igen förra helgen och det blev Bihåleinflammation och kåvepenin igen! Jobbat första dagen idag på två veckor...

    Men men, nu tar vi nya tag!
    Om ni vill får ni gärna komma hit och fika. Kom med några förslag på dagar så får vi se vad vi kan få ihop!

  • Sarah W

    hejsan!! himla trevligt sist
    inte skoj med alla förkylningar och magsjukor som går.. än så länge har vi klarat oss på jobbet är alla förkylda så vi får väll det snart.

    jag ska ju oxå flytta snart men linda att va hos er låter ju bra jag jobbar lite helger nu framöver men söndagen den 1 mars slutar jag 13.15 så då kan jag på eftermiddagen.kanske att jag kan den 8 mars oxå.. vi kan ju se när ni andra kan..
    kram på er

  • Logh

    Hallå!!!

    Hur är det med alla?

    Nu är vi i v 19 och UL för 1,5 vecka sedan. Så nu är det BF 23 juli som gäller. Är ju ett tag kvar.

    Skriver upp förslagen från Sarah här:

    Fika
    Söndag 1/3 15:00
    Linda
    Sarah

    Söndag 8/3 15:00?
    Sarah
    Linda

    Skriv upp vilken dag som ni kan så får vi se vad vi kan enas om?

    Dags att däcka...
    Kram

  • Melvin06 Vilmer08

    Hej alla!
    Bra där Linda att styra upp vår blivande fika-träff. Vi får lägenheten antingen nu på fredag eller måndag 2 mars. Vet inte hur det blir med flytt och allt men jag skriver upp mig på båda dagarna iaf. Kan säkert komma ifrån lite Glad

    Fika
    Söndag 1/3 15:00
    Linda
    Sarah
    Anna

    Söndag 8/3 15:00?
    Sarah
    Linda
    Anna

  • Logh

    Oooo, spännande med flytt Anna!
    Ska bli så kul att kika sen när ni fått renoverat och allt!!!

  • Logh

    Nu är jag sjuk igen!!!
    Vet inte vad jag ska ta mig till, orkar inte mer...
    Vill bara skrika rakt ut, eller gå och gömma mig eller något. Jag orkar inte mer, Andreas orkar inte mer. Ingenting blir gjort och humöret är i botten...

  • En Frida

    Hej
    Oj jag har visst missat lite här.
    Är aldrig inne på familjeliv så om ni planerar någon fika skicka gärna ett sms till mig. Glömmer bort/förtränger familjeliv verkar det som =)
    Kan inte fika i helgen. Jag och Noah ska åka till pappa och fira honom. Han har fyllt år.

    Ha det så mysigt!
    Massor av kramar (hoppas att du är frisk nu Linda)

  • Melvin06 Vilmer08

    Hej hej!
    Kan man inte starta en liknande grupp/tråd på facebook? Malin du använder väl det flitigt, du kanske vet hur man gör? Ni andra brukar väl oxå använda fb? Kanske lättare att prata där?
    KRam

  • Mamma till Rasmus

    Hihi ja jag såg att jag missat en hel del här med en helt ny familjeliv oops...
    Ja vi skulle kunna starta en grupp där ska kolla om jag klarar av att göra det återkommer med en adress.
    Hör av mig snart igen.
    kram på er

Svar på tråden Fortsättningstråd nr 13 Vårmammor Borås - 06