sobril hur blir man ???
Hej hAR JUST börjat äta sobril 25 mg idag för 3 timmar sen hur ska man känna sig ??? kan man jobba med det i kroppen ??? hur länge håller det i sig ?
Hej hAR JUST börjat äta sobril 25 mg idag för 3 timmar sen hur ska man känna sig ??? kan man jobba med det i kroppen ??? hur länge håller det i sig ?
jag förstår inte hur du kan få dessa tabl igen om du tidigare blandat dem tom med alkohol!!!=förenat med livsfara
faster
ja det var farligt... hamnade på toxen.. ja jag fick själv välja vad jag ville ha från listan på tidigare tabl.. valde sobril eftersom att jag vet att dom hjälper å jag inte blir lika trött på dom som av atarax och lergigan
hur mår du idag?
54Igår 18:42 | ID: 39191967
faster ÅNGESTEN bra... men avtändningen uchhhh illamående....
så ska nog inte ta nå mer sobril... annat en om det kriiisar å jag intek an hantera ångesten.
Dumt att bli utskriven sobril, då det är beroendeframkallande.
Det finns ju andra mediciner som lugnar.
Norrtös
jag har dom i medicinskåpet tar dom inte.... har bara tagit 2 tabl å det var över 1 månad sen... hadde inte ångets heller..
å sen det där med beronde det beror på vad man har för psyke.
testa beta blockare! Tar bort hjärtklappningen som oftar startar igång en panikattack:)
Om de tnu är panikångest man lider av
Alltså är det ingen mer än jag som blir orolig för bebisen???
TS, vem tar hand om ditt barn medans du är hög?
Och det går visst att dela på tabletterna, med en vass kniv.
Men jag anser att om du har något omdöme alls tar du inte fler piller, utan ringer din läkare och får nåt annat utskrivet (betablockerare som nån föreslog) Du kan ju inte ha ansvar för ett barn samtidigt som du äter medicin som du bli hög av!