16 år och gravid
hej.Jag är 16 år och nyss fått reda på att jag är gravid.troligen i vecka 5.vore roligt att få prata med andra unga mammor. hör av er
hej.Jag är 16 år och nyss fått reda på att jag är gravid.troligen i vecka 5.vore roligt att få prata med andra unga mammor. hör av er
Hej, är också 16 år och fått veta att jag är gravid. skulle vara skönt att få ha nån att prata med.
lycka till & Grattis iallafall :)
linneaaviklund skrev 2009-01-13 11:06:58 följande:
Hej!
Jag vart gravid när jag var 17 och idag är jag 24 år och har 3 barn och ettt fjärde pyre i magen.Kommer alltså vara 24 år och 4-barns mamma
Barn är det underbaraste som finns
hej hej 18 år är jag har 1 i magen v 15+4 idag :) Hinner bli 19 tills vår älskling kommer :)
MarieHJ skrev 2009-01-13 11:12:06 följande:
Twinkiie skrev 2009-01-22 12:05:29 följande:
Marie HJ : Hajjemänn Och desamma:) Lärt sig krypa nu o fort gåre!
hejhej :)
jag är också 16 år och fick en liten flicka i december som nu är en och en halv månad gammal : ) bara att skriva iafall du vill :)
Grattis! Jag blev också gravid första gången när jag var 16 :) Är nu 22 och har tre underbara!
Grattis! jag var 18 år när jag blev gravid :) mu är min son tre månader och jag har presic fyllt 19:P
Hejsan, Gattis =) är oxå 16! är exakt i v6, känns underbar! =)
Hej! Jag var också 16 när jag blev gravid med mitt första barn! Nu är jag precis fyllda 23 och stolt trebarnsmor!
Lycka till med liten:)
Hejsan :D
jag är 17 år och mamma till en 10,5 månaders son :)
jag var 16 år och 3 månder gammal när jag blev gravid med sonen.
födde sonen 2 månader för tidigt. och då var jag 16 år :) fyller 17 två månader senare :D
så när sonen fyller ett är jag fortfarande 17, vill du snacka så finns jag :D