• Majalilla

16 år och gravid

hej.Jag är 16 år och nyss fått reda på att jag är gravid.troligen i vecka 5.vore roligt att få prata med andra unga mammor. hör av er

• Svar på tråden 16 år och gravid
  • linneaaviklund

Hej, är också 16 år och fått veta att jag är gravid. skulle vara skönt att få ha nån att prata med.
    lycka till & Grattis iallafall :)

• MarieHJ

linneaaviklund skrev 2009-01-13 11:06:58 följande:

Hej, är också 16 år och fått veta att jag är gravid. skulle vara skönt att få ha nån att prata med.lycka till & Grattis iallafall :)
    Grattis! Hoppas allt går bra..! Bev Gravid som 18 åring och har nu en dotetr på 7 månader!
  • lolliepopsie

Hej!
    Jag vart gravid när jag var 17 och idag är jag 24 år och har 3 barn och ettt fjärde pyre i magen.Kommer alltså vara 24 år och 4-barns mamma

Barn är det underbaraste som finns

Fyra hjärtan och ett femte på väg...
  • Neennee

hej hej 18 år är jag har 1 i magen v 15+4 idag :) Hinner bli 19 tills vår älskling kommer :)

• Twinkiie

MarieHJ skrev 2009-01-13 11:12:06 följande:

linneaaviklund skrev 2009-01-13 11:06:58 följande:
    Bev Gravid som 18 åring och har nu en dotetr på 7 månader!
    Samma här, hade BF samma dag som dig vill ja minnas ;D
  • MarieHJ

Twinkiie skrev 2009-01-22 12:05:29 följande:

MarieHJ skrev 2009-01-13 11:12:06 följande:
    Samma här, hade BF samma dag som dig vill ja minnas ;D
    Japp det hade du!=D Hoppas allt går bra för er!
  • Twinkiie

Marie HJ : Hajjemänn Och desamma:) Lärt sig krypa nu o fort gåre!

• banansteken

hejhej :)
    jag är också 16 år och fick en liten flicka i december som nu är en och en halv månad gammal : ) bara att skriva iafall du vill :)

• J N

Grattis! Jag blev också gravid första gången när jag var 16 :) Är nu 22 och har tre underbara!

• Paoi90

Grattis! jag var 18 år när jag blev gravid :) mu är min son tre månader och jag har presic fyllt 19:P

• EnemelieS

Hejsan, Gattis =) är oxå 16! är exakt i v6, känns underbar! =)

• melonfabriken

Hej! Jag var också 16 när jag blev gravid med mitt första barn! Nu är jag precis fyllda 23 och stolt trebarnsmor!
    Lycka till med liten:)

• Niicol3e

Hejsan :D
    jag är 17 år och mamma till en 10,5 månaders son :)
    jag var 16 år och 3 månder gammal när jag blev gravid med sonen.
    födde sonen 2 månader för tidigt. och då var jag 16 år :) fyller 17 två månader senare :D

så när sonen fyller ett är jag fortfarande 17, vill du snacka så finns jag :D

Svar på tråden 16 år och gravid