• Weiring

    Skatornas fikatråd!!

    Fixar till en ny tråd. För även om vi inte är så många kvar är det ju skoj att hålla lite koll på varandra

  • Svar på tråden Skatornas fikatråd!!
  • Gwen

    Heleri: oki då kör vi på det vi måste göra upp en bra plan bara, här ska smidas

    Hoppas att ni får en bra helg allihopa!

  • BeDee

    Heleri och Gwen: Lycka till! Omöjligt är det inte!! Jag och en kompis hade skämtat ganska länge om just det där... att vi skulle säga till när vi började försöka.. Och nu har vi bf med 5 dagars mellanrum... det var inte planerat att det skulle bli så, men det hände ändå! Ganska kul faktiskt!!

  • Weiring

    Ja jag säger som Disah ... det kan bli så!!

    Jag sa alltid (på skämt) till min syster att vänta med att skaffa sin tredje till jag skaffade mitt första barn så vi kunde vara hemma tillsammans...
    Molly och Kusin Elias är ju födda med tre veckors mellanrum.

    Ja jag vet inte vad jag ska tro om min mormor ....
    Läkaren hade ju "dömt ut" henne, men nu verkar det som om tanten vill vara med ett tag till. Hon har börjat äta LITE.
    Så nu vet jag inte vad jag ska tro.. fast hon är ju ändå gammal och skröplig så vi får väl inte ha henne kvar så länge ändå, men lite till.

  • BeDee

    Wilmas rum blev verkligen lyckat!! Nu är de flesta grejer på plats... några tavlor ska upp bara! Sen sska jag ta kort och lägga in så ni får se!

    Nån som har något tips om vart man kan hitta Nalle Puh- Canvas?

    Weiring: Hoppas din mormor blir bättre, så att ni får lite mer tid med henne!

  • Heleri

    Jo det gick bra tror jag. Det var ju en gruppintervju, en första urgallring. De hade fått runt 300 ansökningar och jag är väl kanske en av 25-30 personer som kallats till sån intervju. Nästa steg är att man ska svara på ett gäng frågor som vi fick med oss hem idag, och sedan kallas de människor som skolan tycker verkar vara intressantast till en individuell intervju. Ni får hålla tummarna för mig!


  • BeDee

    Ja då har vi råkat ut för piglux igen med Wilmas arm. Satt 4 timmar på akuten igår kväll och blev hemskickade för att allt såg bra ut på röntgen, trots att vi påtalade att Wilma inte var bra! Så det blir till att åka upp igen idag, men ska först prova med VC vad de säger, för vem har lust att sitta på akuten i flera timmar!?

    Joan: Hur är det med Mandis?

    Heleri: När får du besked?

    Dags för ny tråd snart va?

  • Weiring

    Ja snart dags för ny tråd ...

    Bedee: Tråkigt när dom inte lyssnar på er ..akuten är ju inget roligt ställe att spendera sin tid.

    Jag har inte varit här på FL på en vecka ... har inte slagit på datorn över huvud taget på den tiden.
    Jag försöker febrilt få allt klart inför vår resa den 19:e och dessutom ska vi fira påsken hos min mor.

    Heleri: Hur går det med jobbsökandet?? !!

  • Heleri

    Jag har inte hört något mer om jobbet, men de hade folk där på intervju igår och jag antar att de får samma frågor med sig hem och några dagar på sig att svara på dem. Nästa vecka borde de höra av sig och kalla till eventuell intevju.

    Nils har varit vrålförkyld en vecka nu så jag har varit hemma mest, vi börjar gå varandra på nerverna kan jag tala om! Var till VC idag men allt var ok.

    Hoppas alla mår bra och att ni får en mysig påsk. Vi åker till Borlänge på fredag.


  • BeDee

    Ja hade de lyssnat på oss hade vi sluppit åka in idag igen! Men tack och lov så fixade de till armen idag! Konstigt bara att de inte ens försökte igår! Men nu är hon bra och mamma och pappa är lättade över att Wilma äntligen mår bra igen!

    Ja vi har haft så jäkla mycket på jobbet sen en dryg vecka tillbaka, så jag har knappt orkat gå in häroch kolla... men jag verkar ju inte vara ensam om det! =D

Svar på tråden Skatornas fikatråd!!