Finns det nog om anmält sin tonåring till soc
Har en dotter på 15 år som gör vårat liv till ett helvete, fick nog igår faktiskt. Hon bara gapar skriker åt oss alla här hemma och då inte bara oss vuxna utan även till småsyskon och storasyskon, vi är idioter, äckliga, perversa,duma i huvudet och det är vårat fel att man måste gå i skolan, vårat fel att hon inga kompisar har,jag har skaffat henne och hennes syskon för att jag inte kan få något jobb för det är ju det ända sättet att få in pengar för min del, alltså detta är en kort och snäll variant på vad och hon häver ur sig. Hennes pappa bor i Gbg och jag pratarde med han igår och det är likadnt där, gör man inte som hon vill så kan man dra åt skogen och lite längre. Vi får och framför allt min sambo får stå ut med mycket och hennes småsyskon,14 och 9 år dom får ta emot slag, fruktansvärda anklagelser och bli kallade allt mellan himmel och jord. Att få henne till BUP ja då får jag få någon som först drogar henne för dit vill hon inte( hon är inskriven där pga hennes ADHD. Efter igår så känner jag att jag inte har någon ork att ta hand om henne, pappan och hans sambo sa TILL OSS vill hon inte, så han sa rätt ut.Ring soc i morgon jag står till 100% bakom det för något måste göras. Finns det någon här som har erfarenhet av detta här eller ska man bara ge UPP?