• annajohansson80

    Någon mer med BF runt 12/10-09?

    Tänkte det kunde vara kul att följas åt!!!

  • Svar på tråden Någon mer med BF runt 12/10-09?
  • tc77

    hej

    Jag ska ha den 12/10-09

    va kul vi kan fäljas åt här..

    kram

  • Mållan 1

    Jag gjorde ett vul...

    Jag ha fått mf... så ja lämnar denna tråd nu....

  • Tuffla

    Vad tråkigt att höra!!! Skickar kramar{#lang_emotions_flower}


    Joel 16/4-08 Mammas bustroll!!!
  • kattaaa

    hej tjejer.
    tänkte fråga , har eran mage blivit lite mindre?
    Min är mindre och inte alls lika hård, antar att de bara e svullnaden som lagt sig, men man blir lite nojjig! :(


    ° ★ ☆ isabelle 2oo7-o8-2o ☆ ★ ° ☆ ★ www.kattaaa.blogg.se ★ ☆ °
  • Victoris
    kattaaa skrev 2009-03-17 19:35:48 följande:
    hej tjejer. tänkte fråga , har eran mage blivit lite mindre? Min är mindre och inte alls lika hård, antar att de bara e svullnaden som lagt sig, men man blir lite nojjig! :(
    Nej, min mage är jättesvullen på kvällarna fortfarande.
    Oscar 080709 + Liten, BF 091010
  • Tuffla

    På kvällarna är den fortfarande jätte svullen men det har lagt sig lite under dagarna... Var precis likadant när jag väntade sonen... Däremot så går inte byxorna igen{#lang_emotions_embarassed}


    Joel 16/4-08 Mammas bustroll!!!
  • sok

    kiia
    men du behöver inte oroa dig jag har hört att det är vanligt att magen blir mindre vid vecka 12, och sen tar det ett tag innan den börjar växa igen. för nu är det väl inte så mkt själva BEBISEN som vi ser i våra uppsvullna magar mer tarmar och kanske livmodern då?
    detta ha rjag hört alltså.
    oroa dig inte.

  • Trippel

    Nu har jag varit och hälsat på bm. Fick ännu mer information och så ska jag till läkaren för att diskutera min vikt. Känns super faktiskt. Om ca 3 veckor så är de dags att boka in rul så de känns som det börjar hända saker.
    Ska däremot inte träffa bm förrens om 10 v igen så nu är det bara och vänta på allt som komma skall.

  • mage09

    Jag väntar mitt första 12/10 -09 (enligt UL i v 10)

    Ska på RUL 8/5. Lääängtar såå, men samtidigt nervöst..

    Magen vet jag inte om den syns än - har stor mage sen innan så svårt att avgöra... men det dyker väl upp en kula snart som ser lite annorlunda ut hoppas jag på!

Svar på tråden Någon mer med BF runt 12/10-09?