• 3 barns mamma84

    Kan inte fatta att jag har en bebis som slagit rekord i Sverige :-D

    Så j*vla coolt haha jag är så glad över min son åååh kan inte beskriva hur mkt jag älskar honom och min dotter

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-20 23:51
    Det jag är med i är

    1. Föräldrar&Barn

    2.Allt om barn

    3.Familjeliv första sida blev interjuvad idag

    4.Kommer att vara med när min son är 1år i Föräldrar&Barn 2.a gången

  • Svar på tråden Kan inte fatta att jag har en bebis som slagit rekord i Sverige :-D
  • Stargirl

    Är det ngt att vara mallig över? Att man har en bebis som är rekordstor och att du vill synas på alla möjliga websidor och i olika tidningar? Kul för dig om det är vad du vill.


    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • AllraFörstaGången

    jag skulle också bli jätte glad och stolt om jag fick visa upp min enormt goa och söta unge i tidningar m.m jag förstår att du känner dig det. Men tycker det är lite omoget att kryta om det lika omoget som det är med kommentarer som "är det nått att skryta om?"

  • Alfy85

    Säger som innan, är det ngt att va stolt över att ha fått en stor pojk istället för en bebis?!!!

  • amasonas

    Nä, du har inget rekord......

    det är den som har det längsta barnet som har rekordet, alltså inte din son men garanterat är han jättesöt med eller utan rekordtitel.

    Mådde han okey när han föddes? Det är väl inte bra att varken väga för lite eller för mycket när man är alldeles ny i världen?


    Jamie030405 Anton060524 Emil080406
  • vadskajaghetadå
    amasonas skrev 2009-04-08 19:15:42 följande:
    Nä, du har inget rekord......det är den som har det längsta barnet som har rekordet, alltså inte din son men garanterat är han jättesöt med eller utan rekordtitel.Mådde han okey när han föddes? Det är väl inte bra att varken väga för lite eller för mycket när man är alldeles ny i världen?
    om man är för tidigt förr, som min son t. ex så luras man av vikten, man tror att barnet är färdigt, många tittar bara på vikten.
    Men när jag låg inne på neo var alla små fågelungar mer välmående än min, och det beror på att innehållet forfarande är omoget.

    Har ändå hör att stora bäbisar och som framförallt går över tidne inte heller alltid mår toppen.
  • mirre2

    Grattis Tindra va i din son storlek när hon va 6månader 5830g 60cm

  • Bobby77
    Madame Mom skrev 2009-04-07 22:41:26 följande:
    Klart att man får skryta och vara stolt när man åstadkommit något...   Förstår bara inte riktigt vad det är du är så mallig över...?  Att din unge är rekordstor eller att han är med i en massa tidningar?Får jag också skryta lite när jag ändå är här?Jag har världens finaste barn... Sockersöta hela högen och minste pojken är nog sockrigast av alla...  Det ni... :)  Nån mer som har världens finaste barn eller har jag rekordet? Eller heter det rekordsöta...   ummm...  Hjälp!
    Hahahahaha
  • mirre2

    nyfödd och 66cm herejises Tindra va 65cm när hon va 9månader

  • Fröken Juni

    Kan inte riktigt förstå hur man kan vara så mallig över att ha fått en så stor bebis och sedan visa upp han överallt, vill Amadeus det tro.

  • Rigmor Mortis
    3 barns mamma84 skrev 2009-04-07 01:26:43 följande:
    7 mån kontrollet var ju ett tag sen 8mån kontrollet har jag ej varit ännu på men när han var 7mån vägde han 10200kg och var 77cm
    10200 kilo? DET förstår jag är rekord.
  • Zaaandra

    Haha vad jag garvade när jag läst de flesta inläggen! :) Inget o lägga energi över tycker jag.

  • vittra

    Jösses... jamen det är ju bra att du kan glädjas så mycket över en sån sak i alla fall...
    Själv undrar jag ärligt talat hur det kan vara så oerhört viktigt för dig...

  • vittra

    Särskilt när du uppenbarligen faktiskt inte ens har rekordet?

  • TUA

    Men lägg ner,hon skriver ju inte ens i tråden längre...orka bry sig och gå på som flera här gjort.

  • vittra

    Såg inte att det var en gammal tråd, ursäkta att jag störde

Svar på tråden Kan inte fatta att jag har en bebis som slagit rekord i Sverige :-D