• Mirakel händer

    RMC kämparnas diskussionstråd del 16

    Här är vi som kämpar för att få ett liten...
    men som måste få lite hjälp på traven

     Välkommen till tråden för oss på RMC i Linköping nya som gamla Startar en ny tråd så vi kan forsätta att finnas till hands för varandra.
    kimmensmamma.blogspot.com ♥Kim 950313♥
  • Svar på tråden RMC kämparnas diskussionstråd del 16
  • Pimbi
    geten skrev 2009-06-15 17:39:59 följande:
    Hej allihopa! Har varit med i den här tråden i höstas men slutade då vi fick avbryta våran ivf........fick reda på att vi behöver äd, ställdes i kö i januari i år och har räknat med att det skulle ta ca 2 år tills det att vi ska börja med behandling.MEN idag var vi inne på Rmc och vi ska få göra våran behandling efter sommaren!!!! Gaaaahhhhh, vad spännande det ska bli.
    Grattis å lycka till!!!!
  • Pimbi
    tovelito skrev 2009-06-14 21:08:09 följande:
    Å har du 21 dagar till test....vet hur det kändes när jag hade det med mitt stimmulerade FET...hemskt var det.Nu tyckte man att 14 ruvardagar var lång tid.Tänk när man ruvar går tiden långsamt...och när man väl blivit gravid går tiden långsamt till första vul och fram till v 12....aldrig blir man nöjd*hehe*
    Ja usch för denna väntan...
    Ibland känns det som om mensen är på G men det varar bara i några sekunder sen är det borta...Brösten har varit lite ömma men inte så farligt mer...+ att magen är uppsvälld som bara den men det var jag sist när jag tog vaggisarna me, så man vet ju inte om det är de som spökar eller om det är ett positivt tecken =)
  • tovelito
    Pimbi skrev 2009-06-16 22:54:58 följande:
    Ja usch för denna väntan...Ibland känns det som om mensen är på G men det varar bara i några sekunder sen är det borta...Brösten har varit lite ömma men inte så farligt mer...+ att magen är uppsvälld som bara den men det var jag sist när jag tog vaggisarna me, så man vet ju inte om det är de som spökar eller om det är ett positivt tecken =)
    Vi håller tummarna för att det är positiva tecken
  • budde1
    geten skrev 2009-06-16 09:17:28 följande:
    bubbe1: Har ni stått i kö länge??? Blev så positivt överraskad att vi ska få börja redan efter sommaren, de sa ju att det var ca 2års väntetid!!???!?!?!Kims mamma: Tack!
    Vi har redan gjort ett försök i januari, men fick misfall
  • Pimbi
    tovelito skrev 2009-06-17 18:38:01 följande:
    Vi håller tummarna för att det är positiva tecken
    Tack vännen =)
  • Missne

    Geten: Grattis till att få köra igång efter sommaren. Hur länge stod ni i kö?

    Pimbi: Håller tummarna för dig.

    Själv skulle jag ha haft telefontid med KG idag men hon var tydligen förkyld så hon ska ringa på måndag istället. Jag som laddat för detta samtal... Fast jag hade helldre samtalat med BJ eftersom hon kan immunologi och jag har en massa såna frågor. Vi får väl se hur mycket svar man kan få....

  • princess77

    Och så sitter man här igen,har testat minus och hela världen har rasat

    Vet inte hur jag skall orka ta mig igenom detta,känns som alla reservkrafter är slut vid det här laget.
    Jag kommer nog aldrig få bli gravid,bära och föda ett barn,se någon likhet mellan mitt barn och oss...

    Detta gör så ont,vad har vi gjort för att förtjäna denna smärtan..

  • septemberängel
    princess77 skrev 2009-06-18 07:51:36 följande:
    Och så sitter man här igen,har testat minus och hela världen har rasat Vet inte hur jag skall orka ta mig igenom detta,känns som alla reservkrafter är slut vid det här laget.Jag kommer nog aldrig få bli gravid,bära och föda ett barn,se någon likhet mellan mitt barn och oss...Detta gör så ont,vad har vi gjort för att förtjäna denna smärtan..
    Men varför !!! Så himla tråkigt och förstår besvikelsen!!!!!!!

    styrkekramar till dig!!
  • tovelito
    princess77 skrev 2009-06-18 07:51:36 följande:
    Och så sitter man här igen,har testat minus och hela världen har rasat Vet inte hur jag skall orka ta mig igenom detta,känns som alla reservkrafter är slut vid det här laget.Jag kommer nog aldrig få bli gravid,bära och föda ett barn,se någon likhet mellan mitt barn och oss...Detta gör så ont,vad har vi gjort för att förtjäna denna smärtan..
    Men nej vad tungt gumman!!! Åhh vad jag känner med dig!!
    Gråt ut allt du har...jag hoppas ni orkar gå vidare och ta nya tag vartefter även om det känns väldigt mörkt just nu...massor av kramar!!
  • Ceris
    princess77 skrev 2009-06-18 07:51:36 följande:
    Och så sitter man här igen,har testat minus och hela världen har rasat Vet inte hur jag skall orka ta mig igenom detta,känns som alla reservkrafter är slut vid det här laget.Jag kommer nog aldrig få bli gravid,bära och föda ett barn,se någon likhet mellan mitt barn och oss...Detta gör så ont,vad har vi gjort för att förtjäna denna smärtan..
    Finns inga ord, känner med dig! Stor kram!!!

    Själv sitter jag här och är så trött och tjutfärdig på att jag ALDRIG slutar blöda!!! Går snart in på 5:e veckan.... Man har lust att gå ut i skogen och skrika, om det nu hjälpte Men iaf så vill jag önska alla en Jätte trevlig Midsommar!!!
Svar på tråden RMC kämparnas diskussionstråd del 16