• JagOchJohan

Unga Mammor i Skåne! Någon?

Hej!

Någon annan som behöver en vän än jag?

• Svar på tråden Unga Mammor i Skåne! Någon?
  • liebespuppe
    tickamobster skrev 2009-05-07 09:21:40 följande:

Lät inge vidare att ha det så men du ska veta att du inte är ensam om att ha sådana stunder. Otroligt vad de små liven kan lyckas" bryta ner " sina kära mammor för en stund. Tur att han somnade sen när ni kom iväg. Funkar det inte att bära runt honom i sele eller sjal när han blir så upprörd/ ledsen? Tänkte för att vara snäll mot dina armar och ryggen??
    Nej, jag har en skrikig liten son som inte riktigt vet hur han ska roa sig själv plus han blir uttråkad lätt :) Men sedan har jag inget direkt som stimulerar då jag inte hunnit köpa ett babygym eller liknande till honom, men det ska minsann fixas idag!
    Jag ska hämta min bärsjal nu faktiskt :) Hade beställt en..
    Nyferia skrev 2009-05-07 11:50:37 följande:
    Liebespuppe: Tack! Fy så jobbigt, skönt att han lugnade ner sig till slut. Det är inte klokt vad dom kan få en att känna *ler* Sitter och frösöker plugga men tog en pause och kollade in här! Pluggar till babysims instruktör super kul! Annars så kommer ja fårn Lund. Har som sagt två killar HAnnes född 31/1-07 och Melvin 30/10-08
    Jotack! Mitt humör har verkligen varit upp och ner den senaste veckan då allt verkar vara fel enligt sonen och sambon jobbar över.
    Vilket kul yrke! Men det är väl inte ett heltidsyrke, eller??
    Välkommen hit!
    LillaZ skrev 2009-05-07 15:36:15 följande:
    tack! Nej, det är verkligen inte kul med såna dagar! Man får passa sig så man inte blir helknäpp. Vi har inte gjort så mycket idag. Julian har visat farmor hur fort han kryper... ungefär. NU sover han hos pappa, men jag ska väl snart ta över. Ha det gott alla!
    Inte alls och så har vår vecka sett ut ungefär men jag fick mer energi efter babycaféet. Ska försöka mig ut på stan idag..
    ♥ Adam 22/3 2009 ♥, nogg.se/liebespuppe
  • Written Fiction

vart tog solen vägen? :(

• liebespuppe
    Written Fiction skrev 2009-05-08 10:28:09 följande:
    vart tog solen vägen? :(
    Den är här :)
    ♥ Adam 22/3 2009 ♥, nogg.se/liebespuppe
  • tickamobster

Den har titta fram här i malmö med:D Och snart ska jag iväg på Bm kontroll, sen hämta ut syskonvagnen wohoo:P

• Written Fiction

fyyyni tog den för mig!! :)

• Nyferia

liebespuppe: Kan jag verkligen föstå. Det finns ju inget som kan göra en så matt. Nä jag hade väl inte tänkt jobba som heltid i början men det finns så mycket innom simningen man kan utveckla där och bland annat med fler kurser i andra typer av sim. Det är super kul men mycket... ....

Idag har jag varit riktigt trött vet inte alls vad det är med mig, knappt bågot pluggabnde idag och i mon kommer jag nog aldrig hinna me :-/ slutprovet på söndag... ... men men ska nog gå.

Hoppas ni får en härlig tjej tjer och att vi får sol igen

• Written Fiction

haha sicken fest. städdag på dotterns skola med tillhörande skog och område. Tur man har lilleman;) Skickar iväg mannen och dottern och så gottar jag mig här hemma istället ;) *ego*

• Tokfrjant

Hejhej! Nu sover Elias i vagnen ute samtidigt som jag latar mig här och min sambo monterar hatthylla från ikea :P Vårt sovrum är fiint nu tycker jag! Det är lite molnigt här men solen lyser just nu, hoppas alla moln försvinner snart.
    Elias har fått sin tredje tand! Därför har han sovit mer och varit lite mer gnällig.
    I måndags så var vi på 10-månaderskontrollen och nu väger Elias mer än tio kg, stor pojke nu!

Written Fiction: Passa på och lata dig medans du kan. ;) Det får man göra! Sån är lagen! Hhäähä

• rockbrud82

hej hej, hänger på här. jag blev mamma när jag va 17, e nu 26 o har 3 pojkar spm e 9, 6 0 9 månader. bor utanför helsingborg. var bor ni andra då?

• Written Fiction
    rockbrud82 skrev 2009-05-10 18:23:51 följande:
    hej hej, hänger på här. jag blev mamma när jag va 17, e nu 26 o har 3 pojkar spm e 9, 6 0 9 månader. bor utanför helsingborg. var bor ni andra då?
    Halåj du!
    Jag var 19 när jag fick tösen som nu fyller 7. Fyller 26 i år och i Januari fick jag lillrockern Vincent . Bor i Vejbystrand utanför Ängelholm
  • rockbrud82
    Written Fiction skrev 2009-05-10 22:01:36 följande:
    Halåj du!Jag var 19 när jag fick tösen som nu fyller 7. Fyller 26 i år och i Januari fick jag lillrockern Vincent . Bor i Vejbystrand utanför Ängelholm
    hej! ja vincent e fint, har en vän som också har en son med det namnet. naaw då e han bara 4 månader ju den lille. :) min lille klump har hunnit bli 9 månader! tiden går så fort. brukar ni va nåt i hembygdsparken då?
  • Nyferia

Hejsan tjejer!

Nu är provet avlaggt *skönt*
    Melvin har varit dålig sen i lördes :-/ hosta och feber inte alls kul... ...
    Skrikit om nätterna och så :-/

Hoppas ni har haft en skön helg!

• Written Fiction
    rockbrud82 skrev 2009-05-11 07:03:45 följande:
    hej! ja vincent e fint, har en vän som också har en son med det namnet. naaw då e han bara 4 månader ju den lille. :) min lille klump har hunnit bli 9 månader! tiden går så fort. brukar ni va nåt i hembygdsparken då?
    :) tekniskt sett är han bara 1 mån.. premmis född i vecka 27. korrigerar 3 mån.
    men liten blir stor! 3230 gram idag.

brukade vara i hembygdsparken innan när jag bodde i stan. kommer nog bli mer nu i sommar igen då tösen har sommarlov:)
  • rockbrud82
    Written Fiction skrev 2009-05-11 10:37:32 följande:
    :) tekniskt sett är han bara 1 mån.. premmis född i vecka 27. korrigerar 3 mån.men liten blir stor! 3230 gram idag.brukade vara i hembygdsparken innan när jag bodde i stan. kommer nog bli mer nu i sommar igen då tösen har sommarlov:)
    jaha så han e för tidigt född? okej. ja men då ses vi kanske i parken nån gång. :)
  • Written Fiction
    rockbrud82 skrev 2009-05-11 13:59:26 följande:
    jaha så han e för tidigt född? okej. ja men då ses vi kanske i parken nån gång. :)
    yes. lite väl tidigt men vafan, han lever! ;)

är du ofta i hembygdsparken?
  • rockbrud82
    Written Fiction skrev 2009-05-12 15:03:30 följande:
    yes. lite väl tidigt men vafan, han lever! ;)är du ofta i hembygdsparken?
    nej det har inte alls blivit av detta året än. men kanske till helgen om vädret håller i sig. ungarna e såå förtjusta i den linbanan... hehe
  • mommysmonsters

Här kommer jag. Ella, 20år, från Smyge/ Trelleborg, med tvillingpojkarna Albin & Sixten på snart 4 månader Kram på er :)

Svar på tråden Unga Mammor i Skåne! Någon?