Unga Mammor i Skåne! Någon?
Hej!
Någon annan som behöver en vän än jag?
Hej!
Någon annan som behöver en vän än jag?
vart tog solen vägen? :(
Den har titta fram här i malmö med:D Och snart ska jag iväg på Bm kontroll, sen hämta ut syskonvagnen wohoo:P
fyyyni tog den för mig!! :)
liebespuppe: Kan jag verkligen föstå. Det finns ju inget som kan göra en så matt. Nä jag hade väl inte tänkt jobba som heltid i början men det finns så mycket innom simningen man kan utveckla där och bland annat med fler kurser i andra typer av sim. Det är super kul men mycket... ....
Idag har jag varit riktigt trött vet inte alls vad det är med mig, knappt bågot pluggabnde idag och i mon kommer jag nog aldrig hinna me :-/ slutprovet på söndag... ... men men ska nog gå.
Hoppas ni får en härlig tjej tjer och att vi får sol igen
haha sicken fest. städdag på dotterns skola med tillhörande skog och område. Tur man har lilleman;) Skickar iväg mannen och dottern och så gottar jag mig här hemma istället ;) *ego*
Hejhej! Nu sover Elias i vagnen ute samtidigt som jag latar mig här och min sambo monterar hatthylla från ikea :P Vårt sovrum är fiint nu tycker jag! Det är lite molnigt här men solen lyser just nu, hoppas alla moln försvinner snart.
Elias har fått sin tredje tand! Därför har han sovit mer och varit lite mer gnällig.
I måndags så var vi på 10-månaderskontrollen och nu väger Elias mer än tio kg, stor pojke nu!
Written Fiction: Passa på och lata dig medans du kan. ;) Det får man göra! Sån är lagen! Hhäähä
hej hej, hänger på här. jag blev mamma när jag va 17, e nu 26 o har 3 pojkar spm e 9, 6 0 9 månader. bor utanför helsingborg. var bor ni andra då?
Hejsan tjejer!
Nu är provet avlaggt *skönt*
Melvin har varit dålig sen i lördes :-/ hosta och feber inte alls kul... ...
Skrikit om nätterna och så :-/
Hoppas ni har haft en skön helg!
Här kommer jag. Ella, 20år, från Smyge/ Trelleborg, med tvillingpojkarna Albin & Sixten på snart 4 månader Kram på er :)