• susannanilsson86

    Någon från Jönköpinghär? :)

    Hejsan!
    Jag undrar om det finns någon från Jönköping här inne som planerar barn?
    Det skulle vara roligt i såfall :)

    Ha det bra alla där ute i vår vädret :)

    Kram

  • Svar på tråden Någon från Jönköpinghär? :)
  • mejola

    börjat skriva ner om min första graviditet i min blogg, de går segt då de är mycket känslor inblandad, men de är endast för de som är i vännerlistan så säg till om ni vill läsa

  • Cujoo

    Hej tjejer!
    Har varit ifrån datorn ett tag nu, så jag checkar läget och kollar hur ni mår här i Jkpg-tråden? ;)
    Själv så är det jobbigt med min grymt stora mage i värmen.... önskar jag kunde klämma ut ungen nu! :P
    Har haft kraftiga sammandragningar i 3 dagar nu... så who knows?
    Spännande är det iaf ;)
    Hur går det för er som försöker bli/är gravida?
    Kram till alla / Johanna

  • mejola

    här är de minus som vanligt haha
    Nej att vara gravid på sommaren är ju rena döden faktist. När har du bf?

  • Cujoo
    mejola skrev 2009-07-02 18:17:46 följande:
    här är de minus som vanligt hahaNej att vara gravid på sommaren är ju rena döden faktist. När har du bf?
    Den 25:e... så det är ju 23 dagar kvar ;)
    Men det känns som att det kommer bli tidigare, hoppas det iaf...
  • mejola
    Cujoo skrev 2009-07-02 18:23:55 följande:
    Den 25:e... så det är ju 23 dagar kvar ;)Men det känns som att det kommer bli tidigare, hoppas det iaf...
    spännande jag håller tummarna för dig hoppas du hoppar in och skriver här vad de blir
  • Cujoo
    mejola skrev 2009-07-02 18:24:41 följande:
    spännande jag håller tummarna för dig hoppas du hoppar in och skriver här vad de blir
    Självklart gör jag det ;)
  • Love Forever

    den här tråden har jag helt missat. är gravid o ska ha 19 nov. bor ute i månsarp. någon mer som är gravid o ska ha i höst/vinter eller någon som bor ute i skogen där jag bor? =)

  • mejola
    Cujoo skrev 2009-07-02 18:25:18 följande:
    Självklart gör jag det ;)
    vad bra
    Love Forever skrev 2009-07-02 18:33:16 följande:
    den här tråden har jag helt missat. är gravid o ska ha 19 nov. bor ute i månsarp. någon mer som är gravid o ska ha i höst/vinter eller någon som bor ute i skogen där jag bor? =)
    välkommen in, grattis till bebisen. Några gravida har det blivit härinne
  • Miixs
    Love Forever skrev 2009-07-02 18:33:16 följande:
    den här tråden har jag helt missat. är gravid o ska ha 19 nov. bor ute i månsarp. någon mer som är gravid o ska ha i höst/vinter eller någon som bor ute i skogen där jag bor? =)
    Hej hej, Välkommen =) Jag ska ha 11/10
    Bor i Huskvarna =)
  • Issa79

    Love Forever skrev 2009-07-02 18:33:16 följande:


    den här tråden har jag helt missat. är gravid o ska ha 19 nov. bor ute i månsarp. någon mer som är gravid o ska ha i höst/vinter eller någon som bor ute i skogen där jag bor? =)
    Jag ska ha 11/09 o bor i Tenhult.
  • stina84
    Cujoo skrev 2009-07-02 18:15:12 följande:
    Hej tjejer!Har varit ifrån datorn ett tag nu, så jag checkar läget och kollar hur ni mår här i Jkpg-tråden? ;)Själv så är det jobbigt med min grymt stora mage i värmen.... önskar jag kunde klämma ut ungen nu! :PHar haft kraftiga sammandragningar i 3 dagar nu... så who knows?Spännande är det iaf ;) Hur går det för er som försöker bli/är gravida?Kram till alla / Johanna
    Spännande tjejen Jag hoppas så innerligt att jag jobbar när du kommer in, det vore jätte roligt När förlöste du din första? Innan eller efter BF?
    Här tror jag inte att jag är gravid, var ju inte sååå länge sedan jag hade mens och jag försöker att inte tänka på det så mkt. Det är ju ganska svårt emellanåt när man jobbar med det man gör hehe
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84
    Love Forever skrev 2009-07-02 18:33:16 följande:
    den här tråden har jag helt missat. är gravid o ska ha 19 nov. bor ute i månsarp. någon mer som är gravid o ska ha i höst/vinter eller någon som bor ute i skogen där jag bor? =)
    Oj, från Malmö till Månsarp? Det var som rackarns! Jag är född i Taberg så jag kommer från det hållet Hur kommer det sig att ni valde just Månsarp? Inget illa menat så, Månsarp är jätte mysigt men det ligger ju lite utanför
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Cujoo
    stina84 skrev 2009-07-03 11:40:05 följande:
    Spännande tjejen Jag hoppas så innerligt att jag jobbar när du kommer in, det vore jätte roligt När förlöste du din första? Innan eller efter BF?Här tror jag inte att jag är gravid, var ju inte sååå länge sedan jag hade mens och jag försöker att inte tänka på det så mkt. Det är ju ganska svårt emellanåt när man jobbar med det man gör hehe
    Ja, det hoppas jag med ;) vore kul att komma in på förlossningen och bara:"Men titta där är ju Stina84, hej det är jag som är Cujoo" hihi :D
    Tyra föddes den 14:e november och var beräknad den 12:e, så två dagar över tiden, rätt lite men ändå, jobbigt att gå över :P speciellt i denna hetta, så jag ska göra massor av kullebyttor(eller inte) idag och se ifall det sätter igång... haha ;)
Svar på tråden Någon från Jönköpinghär? :)