• Svar på tråden Vi som påbörjat utredning runt mars/april 2008. DEL 6
  • Galenpanna

    Heavenlee: Det händer saker! Sälja lägenheten och inte veta riktigt vart man ska ta vägen... Men du verkar ha en cool inställning. Och visst är det som så att allt löser sig ändå på något sätt. Hoppas ni hinner hitta ert drömhus under tiden. Bra också att kroppen inte börjar strula utan verkar sköta sig perfekt. Håller tummarna för era egna försök under sommaren och om inte annat så är det inte så långt kvar till september (även om man inte vill tänka på det just nu i de kommande semestertiderna ). Roadtrip - vad kul! Att göra vad man vill, åka dit som passar och ta dagen lite som den kommer - ni får det säkert jätteroligt! Varma kramar till dig också!

  • Galenpanna

    Boo: Det måste vara i dag som du startar på nytt om jag har räknat rätt. Tänkte bara önska lycka till med försöket och så hoppas jag det känns skönt att vara igång igen.

  • Boo8

    Trollat: Vilken koll du har Tack så mycket !

    Haha, vilken rolig bebis du har i magen Tog kanske en liten tupplur...

    Heavenlee: Hoppas du får en fin semester & håller tummarna för er nu!!! Kram

  • Galenpanna

    Boo: Koll och koll. Jag vill inte ni ska tro att jag övervakar er eller något liknande. Det var bara det att jag redan hade saker uppbokade på lördag och måndag och så låg din start så snyggt dagen däremellan - och då blev det helt plötsligt väldigt lätt att komma ihåg. Men sedan tycker jag att det vore fantastiskt om du också kunde få plussa snart så lite koll försöker jag nog ändå ha...

  • Boo8

    Trollat: Nä det tror jag absolut inte Men vissa är duktiga till att komma ihåg saker o jag är lite mer disträ o halvglömsk

    Ja, det hade varit fantastiskt att få följa er... Jag o heavenlee

  • Boo8

    Tack så mycket

    Sprayat 3 dagar nu o Provera dag 7 o idag har jag mått SÅÅ illa. Jag mådde ju illa sist behandling också men inte fullt så här tidigt. Men det är bara att köra på. Jag känner mig bara lite ängslig att inget av de 3 små liven ska klara upptiningen efter detta...

    Hur går det för dig/er?

  • Galenpanna

    Boo: Har du bytt spray eller något - eller vad kan påverka att du mår sämre den här gången? Tråkigt med illamående men bra att behandlingen rullar på. Klart att någon eskimå klarar sig. Jag har för mig att det är ganska bra upptiningsstatistik. Så att minst en av tre klarar sig tror jag helt och fullt på!

  • Boo8

    Trollat: Nä det är samma spray som sist men känner mig lite mer psykiskt stressad denna gången. Plus att jag äter provera samtidigt kanske?!

    Skönt att höra att det är bra upptiningschans för dem ´

    Tack för omtanken.

    Vilken vecka är du i nu???

  • Blåbär10

    Boo: Visserligen bytte jag ju spray andra gången men jag mådde också sämre då, både psykiskt och fysiskt Kram på dig gumman!

  • Galenpanna

    Boo: Tråkigt att höra att du känner dig pressad. Det är svårt att göra något åt sina känslor, samtidigt är det tyvärr inte mycket man själv kan göra för att påverka utfallet av en sådan här behandling. Vi håller tummarna för dig Boo! Angående upptining så har jag inte kontrollerat SU:s statistik men det fanns en tråd här för ett tag sedan där de diskuterade statistik på olika kliniker i allmänhet (www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44782116.html). Och SU tillhör väl kategorin som bara fryser in toppembryon så därmed borde de inte utmärka sig negativt tycker jag. Det är alltså mycket god sannolikhet att du får tillbaka ett fint embryo om några veckor!

    Ego: allt rullar på och förra veckan firade vi halvtid. Helt sjukt och osannolikt känns det men samtidigt underbart!

Svar på tråden Vi som påbörjat utredning runt mars/april 2008. DEL 6