• Pimpel

    Vi har fått BB!

    Vår väntan är slut. Äntligen har vi fått det fantastiska telefonsamtalet där vi fick veta att vi blivit föräldrar till en liten fyra veckors tjej från Taiwan!

    Vi är så lyckliga!

  • Svar på tråden Vi har fått BB!
  • Bellbox
    Mimmsa67 skrev 2009-05-30 20:08:10 följande:
    Jag som inte är insatt i adoptionsvärlden trodde att det var en BabyBjörnprodukt av något slag ni fått och fattade inte alls vad alla tjoade om En BABY, det var skillnad! JÄTTEGRATTIS!
    ja ha ha eller att "vi har fått BB" som i "vi har fått BB på orten nu" (läs; BB som i förlossning/BB)
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan född 08ღ ♥ ღ MA 0902 ♥.?°´¯)
  • morgonsolan

    Ester? Astrid! Asta? Edith!


    Pimpel skrev 2009-05-01 19:09:22 följande:
    Det skulle vara roligt med lite namnförslagfrån er! Gärna ett ganska kort namn med ett "t"någonstans i mitten men även andra förslag tages tacksamt emot!Kram Whilla
  • Mimmsa67
    Bellbox skrev 2009-05-30 21:16:04 följande:
    ja ha ha eller att "vi har fått BB" som i "vi har fått BB på orten nu" (läs; BB som i förlossning/BB)
    Bättre med BB än Babybjörn, men inget slår en baby!
  • JAG är BÄST
    Mimmsa67 skrev 2009-05-30 20:08:10 följande:
    Jag som inte är insatt i adoptionsvärlden trodde att det var en BabyBjörnprodukt av något slag ni fått och fattade inte alls vad alla tjoade om En BABY, det var skillnad! JÄTTEGRATTIS!
  • Norrbagge
    Pimpel skrev 2009-05-01 14:05:40 följande:
    Vår väntan är slut. Äntligen har vi fått det fantastiska telefonsamtalet där vi fick veta att vi blivit föräldrar till en liten fyra veckors tjej från Taiwan!Vi är så lyckliga!
    Men oj så underbart! GRATTIS!!
  • Pimpel

    Ha ha ha vilka roliga inlägg ni gör! Babybjörn nytt BB på orten...HURRA för alla nya BB:n! Tusen tack allihopa! Ni påminner mig gång på gång hur bra jag har det! Kramar Whilla

  • Pixxie

    Grattis, Grattis!

    Vi väntar också barn från Taiwan och CSS.
    Väntar och längtar.

Svar på tråden Vi har fått BB!