• delifi2

    våra bästa år del 16. inga spoilers tack!!!!

    Vi har nu kommit till del 16 i vår älsklingsåpa + den mest seglivade i vissa avsnitt men ändå följer vi den med våra hjärtan.

    OBS!!!!! INGA SPOILERS !!!!!! OBS!!!!!! INGA SPOILERS!!!!!!!!

    Var snäll och respektera att vi INTE VILL veta vad som kommer att hända i framtiden det finns en spoilerstråd där man får veta det.

    Länkar till V B Å sidor:
    (OBS: det kan finnas spoiler på dessa sidor!!)

    www.daysofourlives.com/index.php

    www.geocities.com/fredrik_wingard75/VBA.html
    här kan man läa vad som har hänt och vad som kommer att hända.

    www.days.nu
    svensk sida

    www.soapoperafan.com/days/history.html

    www.bethsdayspage.com/

    Lite fakta om skådisarna och serien, har inte kollat så noga men tror inte att det ska finnas några spoilers där. Skulle ni gå in å kolla och se att det finns så säg till så att jag kan skriva det isf.

    sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A5ra_b%C3%A4sta_%C...

  • Svar på tråden våra bästa år del 16. inga spoilers tack!!!!
  • Finesse
    kaksmulan skrev 2009-08-02 11:24:00 följande:
    Hur skulle Shawn kunna vara pappan? Hon förlorade ju oskulden till Philp?! Eller har jag missat något? Nog tror jag att det kan ha hunnit gå nio månader sen Belle och Philip låg med varandra för första gången?! Hon har väl räknat fel på dagarna...
    Precis.. dom hade sex i ladan.. men det var typ 1 år sen.. menmen.. det är ju som sagt vbå

    Shawn och Mimi har jag alltid hoppas ska bli ihop.. som jag skrivit tidigare så gillar jag Mimi mer än Belle
  • Nathalie Flisbäck

    Belle fick mage väldigt snbbt tyckte jag haha


    ღ Mina grabbar är mitt allt ღ
  • Nathalie Flisbäck

    Mimmi e bra hon


    ღ Vuxna människor? *suck* ღ
  • Finesse
    Amor vincit omnia 09 skrev 2009-08-03 18:30:38 följande:
    Mimmi e bra hon
    rak och ärlig.. istället för belle som bara ljuger och luras.. varför gifta sig med en kille man inte ens är kär i.. hon är ju inte lastgammal
  • Nathalie Flisbäck

    Belle gick från ordentlig o skötsam nästan perfekt till bitch


    ღ Gift med världens finaste man Anders ღ
  • Finesse
    Amor vincit omnia 09 skrev 2009-08-03 19:00:13 följande:
    Belle gick från ordentlig o skötsam nästan perfekt till bitch
    ja.. men det var egentligen bra att dom bytte belle för den gamla belle skulle aldrig kunna spela den rollen som belle har nu.. haha förstår du vad jag menar?
  • Nathalie Flisbäck
    Finesse skrev 2009-08-03 19:02:42 följande:
    ja.. men det var egentligen bra att dom bytte belle för den gamla belle skulle aldrig kunna spela den rollen som belle har nu.. haha förstår du vad jag menar?
    preis
    ღ Gift med världens finaste man Anders ღ
  • gurkan25

    Åhhhhh, vad härligt med bröllop!!!! Hur tror ni Chloe ser ut????
    Jag tror att Brady såg chockad ut för att hon var så vacker och inget annat... Eller så har Nicole bundit fast Chloe nånstans och tagit hennes plats vid altaret...
    Vad tror ni om Mimis anklagelse mot Belle? Spelar Belle för att sätta klorna i Shawn?

  • Finesse
    gurkan25 skrev 2009-08-05 23:38:49 följande:
    Åhhhhh, vad härligt med bröllop!!!! Hur tror ni Chloe ser ut???? Jag tror att Brady såg chockad ut för att hon var så vacker och inget annat... Eller så har Nicole bundit fast Chloe nånstans och tagit hennes plats vid altaret... Vad tror ni om Mimis anklagelse mot Belle? Spelar Belle för att sätta klorna i Shawn?
    Chloe tror jag är vacker.. belle spelar nog inte.. men hjälp vad tjock hon blivit.. iförrgår var det ju en liten mage igår en väldigt stor
  • kaksmulan

    Har inte sett dagens avsnitt ännu...
    Men jag tror också att Chloes ärr är borta! Fast alternativet vore roligare, att halva ansiktet plötsligt skulle vara borta pga de köttätande bakterierna


    Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
Svar på tråden våra bästa år del 16. inga spoilers tack!!!!