• Lady Namárië

    The Buffybabes - we're pompous and our sisters are crazy

    Tråd 20 eller så. Yay!


    I believe we were talking about the re-animation of dead tissue?


    Rock, paper, scissors, lizard, Spock!
  • Svar på tråden The Buffybabes - we're pompous and our sisters are crazy
  • Majblomma12
    Alfaqueen skrev 2009-08-06 21:55:54 följande:
    Vi har målat utsidan på huset de senaste två veckorna
    Alltså, du och grannarna? För du bor väl kvar i lägenheten?
    Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead!
  • Alfaqueen
    Majblomma12 skrev 2009-08-07 20:23:36 följande:
    Alltså, du och grannarna? För du bor väl kvar i lägenheten?
    exakt Hyrt byggställning och så har alla hjälpt till. Utom jag som inte vill andas färg. Men jag har gjort annat. Chokolate chip cookies till exempel Nog så populärt bland de som målat!
  • Alfaqueen

    Shoe kommer ju hit snart (om en knapp timme eller så, yay!), och jag var ju tvungen att ladda upp med lokala fiskhandlarens hemgjorda skagenröra. Och där låg torskryggstournedoer, med parmesanost och parmaskinka, som jag just avnjutit med sambon i den soliga trädgården, med deras limesås och färskpotatis.

    Ibland är livet rättvist

  • Maggis Nervis
    Lady Namárië skrev 2009-08-07 20:16:19 följande:
    TV400 skall sända Buffy i höst! tvplaneten.se/1.322622?entryId=19579
    Yay! Trots att jag har hela serien är det på ngt konstigt sätt lättare att se den påå tv.. Synd bara att det är en reklamkanal *ogillar* Hoppas bara att det inte är den urdåliga censurerade ver. de kommer sända...
    Fuck Google, ask me
  • Bonanza

    Jag har precis börjat se s1. Jag har ju inte sett den förut, eftersom jag har haft ett starkt motstånd mot den.

    Nu tycker jag att den är helt ok, med ett undantag: Angel! Vilken jäkla mupp! Vi sitter och gömmer oss bakom skämskudden när han kommer fram och är "mystisk". Tur att han bättrar på sig något, men man ser ju mestendenserna i kommande säsonger också.

  • mrskensington

    Maggis Nervis skrev 2009-08-06 10:55:05 följande:


    Ok Men det måste ju finnas en tid längre tillbaka (räkna månader) som du kan återställa till...
    Ja, det borde det väl finnas... :) Men inte ikväll *huvudvärk*

    Jag är sällan här nuförtiden - jag gillar er men inte betan!

    Det låter gott, Alfa! Och det är rätt, du ska inte andas färgångor.

    Jag gillar Buffy s1 när jag slutar reta mig på att den är så väldigt säsong ett:ig, både handling och karaktärer. Jag ser nästan enbart på dvd numera eftersom det är enklare att se vad jag vill när jag vill med möjlighet att pausa om jag måste och fortsätta när det passar.
  • Maggis Nervis

    Jag kunde inte hålla mig, nu är det buffy för hela slanten Laptopen har följt mig runt bland tvättande, vikande, packande inför resan.. Omg vad Angel är ung


    Fuck Google, ask me
  • Bonanza

    Maggis Nervis skrev 2009-08-09 20:51:50 följande:


    Jag kunde inte hålla mig, nu är det buffy för hela slanten Laptopen har följt mig runt bland tvättande, vikande, packande inför resan.. Omg vad Angel är ung
    Och smal.
  • Maggis Nervis
    Bonanza skrev 2009-08-09 21:28:33 följande:
    Maggis Nervis skrev 2009-08-09 20:51:50 följande: Och smal.
    Jamen eller hur
    Fuck Google, ask me
  • Lady Namárië
    Alfaqueen skrev 2009-08-09 12:17:49 följande:
    Jag har en shoegirl. Med beeebis. (och man och treåring) yay!
    Aaaaw. Bebis!
    Bonanza skrev 2009-08-09 16:34:31 följande:
    Vi sitter och gömmer oss bakom skämskudden när han kommer fram och är "mystisk".
    *fnissar*
    So say we all
Svar på tråden The Buffybabes - we're pompous and our sisters are crazy