• eekramaren

    Fortsättning för: Vad har hänt med "Vi som går på Cura"

    Tråden tog slut. 3 månader går snabbt.

    Så detta är en fortsättning för tråden Vad har hänt med "Vi som går på Cura"

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-05 17:16
    Lägger in Listan för Cura tråden så det är lättare att hitta den för uppdatering

    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m43357341.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-22 22:11
    Nya listan.
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m45784956.html

  • Svar på tråden Fortsättning för: Vad har hänt med "Vi som går på Cura"
  • Tjejen 75

    Jag hade en himla tur idag som ringde Cura 9.05 och kom fram 9.20. Trodde knappt att det var sant. Jag har fått telefontid med Pia på tisdag, jag vill diskutera lite med henne efter våra 2 missfall. Kanske kan något göras annorlunda inför nästa FET? Känner mig mest apatisk till att göra fler försök....vill få ett slut på detta.

  • afrodite

    Suck, jag måste jobba som en galning i morgon, skall ha semester sedan. Men jag får väl gå dit om jag inte fått svar kl 15.00, de har ju öppet till 16.30.

    Tjejen!!!!!!!! PEPPPPPP PEPP!! kram! Det MÅSTE bara gå bra nästa gång!

  • Mia100

    Hej, på er...! {#lang_emotions_smile}

    Jag har som sagt varit på VUL i dag....och det hade varit lite verksamhet i äggfabriken, Pia kunde se 10 blåsor som var bra i storlek och några som var mindre så vi får se hur många det blir!

    Jag fick tid för ÄP tisdag 18/8 så det är bara att ladda ägglossningssprutan på söndag kväll och be mannen avfyra sin kanon sen är vi redo...! {#lang_emotions_wink}

  • afrodite

    Lycka till på ÄP på tisdag Mia nu drar jag på semester! dock inte så länge måste tillbaka till stan på onsdag...hihi dålig planering...men kul att vara igång! Nu jäklar!!

  • Tjejen 75

    Pratade med Pia idag. Hon tyckte att jag skulle ta även Trombyl inför vårt nästa FET eftersom jag har haft 2 missfall. Jag är idag på dag 10 och vi kör igång vid nästa mens.

  • strawberryshortcake

    Så nu är det alltså ett par veckors väntade till..
    Som jag trodde. Hade önskat att de skulle ringa redan idag och låta mig påbörja behandlingen NU och vara gravid typ imorgon.
    Allt tar för lång tid och jag "börjar" bli otålig.

    :)

  • Pebbles75

    Tjejen75: Hej! Har inte glömt bort er utan läser här ofta. Har du fått Trombyl tidigare? Jag fick själv tjata till mig att få det vid vår senaste 7:e behandling som resulterade i vårt första plus. Tror absolut att det var en bidragande faktor till att vi plussade då vi tigare haft hägsta betyg på embryona och ändå fastnade dem aldrig. Håller tummarna! Ge inte upp!

    Lider med er som får sitta i Curas hemska telefonköer.

  • Mia100

    Hallå, tjejer!

    Afrodite: Tack! Lycka till själv, nu!!!{#lang_emotions_flower}

    Tjejen75: Skönt att vara på G. Håller tummarna för er!!!{#lang_emotions_flower}

    Strawbarryshortcake: Din tid kommer...vet, man skulle hellst varit gravid i går eller förra månaden...! {#lang_emotions_wink}

  • Tjejen 75

    Pebbles: Skönt att du inte har glömt oss! Pia sa självmant att jag kunde få Trombyl vid nästa FET. Så nej, jag har inte haft det tidigare. Hur mår du nu?

Svar på tråden Fortsättning för: Vad har hänt med "Vi som går på Cura"