• Anonym (Tjej)

Sex-träff med en annan tjej

Jag lever ett helt vanligt samboliv med min sambo och våra 2 barn. Min största dröm är att få ha sex med en annan tjej och nu har jag hittat en super söt tjej som vill träffa mig om några veckor.
    Hon har fått frikort ifrån sin man att ha sex med en annan tjej så länge inga känslor är inblandade. Hur ska jag framföra mitt önskemål till min sambo?
    Hittills har han inte reagerat när jag har hånglat och tagit på mina tjejkompisar när vi har t.ex varit ute och festat. Han vet även att jag tänder på tjej-sex när det gäller porrfilmer.
    Åh, jag är så nervös. Jag vill verkligen träffa den här tjejen men är så rädd för att min sambo ska bli arg eller sårad.
    Det sista jag vill är att han ska ta illa vid sig. Jag är absolut inte ute efter ett förhållande med en tjej utan vill bara få ha en skön stund.

Alla tips mottages:)

• Svar på tråden Sex-träff med en annan tjej
  • Anonym (kille29)
    Lindorm skrev 2009-07-03 14:48:52 följande:
    Anonym (Tjej) skrev 2009-07-03 14:21:22 följande:
    Jag frågade min man efter en avsugning om han kunde tänka sig ett öppet förhållande. Då kändes det som det var en "bra stämning". Han var helt ok med det. Han hade säkert gått med på det över köksbordet och en kopp kaffe också, men för min egen del kändes det lättare att fråga efter ett bj, för då hade jag ju visat att jag fortfarande var lika intresserad av honom och att det inte var för att jag ville hitta en ersättare. Lycka till!
    Ja med det uppläget kan man ju begära nästan allt
  • Anonym

TS
    Jag har en väninna som brukar vara sugen på tjejsex och min man vet om att vi har varit sugna på varandra. Jag var hos henne en kväll och drack lite gott vin och pratade och det slutade med att vi kysstes och slickade varandra. Min man visste att detta kunde hända och ville gärna höra detaljer efteråt. Han har dock sagt att om det händer igen så vill han vara med.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-09-11 13:37:22 följande:
    TSJag har en väninna som brukar vara sugen på tjejsex och min man vet om att vi har varit sugna på varandra. Jag var hos henne en kväll och drack lite gott vin och pratade och det slutade med att vi kysstes och slickade varandra. Min man visste att detta kunde hända och ville gärna höra detaljer efteråt. Han har dock sagt att om det händer igen så vill han vara med.
    Tillägg: berätta rakt ut bara om hur du känner. Bara du vet egentligen bäst hur din man känner kring sådant..
  • VesperJesper

Som man kan jag säga så här: det finns stor risk för att killen tar ett förslag om tjej+tjej som ett slags underkännande av hans förmåga. Vi män är väldigt rädda om vår sexuella prestationsnivå, och vi är väldigt paranoida när det gäller detta fält. Så i det förhållande som inte har vana att experimentera måste nog tjejen tänka väldigt noga på att det inte tolkas som ett underkännande av hans prestation (även om det skulle råka vara det).

Taktiken bör nog vara ungefär så här: Åh Kalle, du har gjort mitt sexliv så underbart så jag måste få börja experimentera lite, och du får till en början inte vara med.

• Anonym (nr 23+24)
    VesperJesper skrev 2009-09-11 13:53:49 följande:
    Som man kan jag säga så här: det finns stor risk för att killen tar ett förslag om tjej+tjej som ett slags underkännande av hans förmåga. Vi män är väldigt rädda om vår sexuella prestationsnivå, och vi är väldigt paranoida när det gäller detta fält. Så i det förhållande som inte har vana att experimentera måste nog tjejen tänka väldigt noga på att det inte tolkas som ett underkännande av hans prestation (även om det skulle råka vara det). Taktiken bör nog vara ungefär så här: Åh Kalle, du har gjort mitt sexliv så underbart så jag måste få börja experimentera lite, och du får till en början inte vara med.
    Ja, ungefär det upplägget hade jag när jag berättade för min man om mina fantasier. Jag har haft turen att träffa självsäkra män som litat på sin egna förmåga att tillfredställa. Dock har jag alltid från början varit öppen med att jag gillar tjejer också och att jag behöver sex med en tjej ibland.
  • Anonym (nyfiken)

hur har det gått?? jag är oxå sugen på att träffa en tjej men är ju svårt om man vill undvika en sexsida... jag är nog mer typen som skriver, chattr osv. först och sen ses på ett glas vin och ser var det leder till än att bestämma ikväll har vi sex..

hmm... var e ni tjejer?

• maria134

Jag blir oerhört kåt när jag ser på två tjejer som har sex, porrfilm då. Det enda jag har gjort är hånglat med tjejer/vänner, men skulle aldrig ha sex med en annan tjej. . tror jag..

• Anonym

Jag tycker till skillnad från alla andra att du ska gå lite långsamt fram.

Nämn för honom än en gång att du är sugen på tjejsex och fråga honom lite allmänt sådär om va han skulle tycka och känna om du skulle ha sex med en tjej (svartsjuka osv).

Om han verkar negativ eller besvärad av det hela så skrota hela projektet.

Om han verkar positiv eller neutral kan du ju lite försiktigt droppa att du har känner en tjej som du känner dig attraherad av och att du vet att hon också vill ha sex med dig (mer behöver du ju inte nämna, än iaf) .

Får du grönt ljus är det bara att köra.

• Anonym ((A))

Jag vill också testa ha sex med en tjej men hur får man tag på villiga tjejer då?

Detsutom är jag överviktigt så det här med att chatta och smsa först, sedan ses ja bara tanken gör mig nervös pgahur jag ser ut är väl rädd att jag inte ser så tillräckligt bra ut kanske hihi ... kroppen menar jag då alltså.

• Anonym (Tjej)

Anonym ((A)) skrev 2009-10-01 01:44:00 följande:

Jag vill också testa ha sex med en tjej men hur får man tag på villiga tjejer då?Detsutom är jag överviktigt så det här med att chatta och smsa först, sedan ses ja bara tanken gör mig nervös pgahur jag ser ut är väl rädd att jag inte ser så tillräckligt bra ut kanske hihi ... kroppen menar jag då alltså.
    Glöm dina tankar om hur du själv ser ut. Du duger precis som du är! Om du vill ha sex med en annan tjej så tycker jag absolut att du ska ta chansen när du får den
Svar på tråden Sex-träff med en annan tjej