Pergo trotts egen äl?? Blir så trött på allt....
Jag skrev i ett annat forum, men ingen svara där, vet inte om jag la det rätt, men testar här nu och hoppas på svar
För att göra en lång historia kort. Jag och min man har försökt få ett tredje barn i snart ett år. (11 mån) Nästa tis har jag fått en tid till påbörjad utredning.
I mars i år fick jag PCO diagnos av landstingets gyn. Men bara en mån senare gick jag till privat gyn och döm om min förvåning, hon kunde inte alls se samma "pärlhalsband" som han såg. Hon tyckte vi skulle försöka själv ett tag till eftersom vi har två barn som kom till ganska fort. Och blev jag inte gravid skulle jag återkomma vilket jag nu gjort. Innan jag gick lämna jag ett blodprov för att se om jag verkligen ägglossat, vilket jag gjort!
Jag har fortf oregelbunden mens och jag har verkligen slutat hoppas på ett syskon, allt känns så jävla hopplöst! vad har hänt liksom? Pegotime kom upp på tal både hos den privata gyn och landstingets, min fråga är nu och jag hoppas att någon kan svara på det, hur tusan kan pergo hjälpa oss? om jag redan ägglossar av mig själv så kan pergo väl inte göra så mycket nytta? jag menar det hjälper ju inte min mans simmare hitta rätt. eller finns det något annat som kan hjälpa oss bli gravida? (givetvis ska han testas också)
Någon som varit med om liknande? att få barn och sedan inte kan få syskon? Och någon som vet vad för hjälp man kan få att bli gravid trotts att man ägglossar själv (den gången gjorde jag ju det iaf) Och jag vet när jag har äl, då jag testat med stickor och vi har prickat exakt rätt de sista fem månaderna.