Jag tänkte inte så mycket på det när mina barn va små, nu är dom 19 och 20.
19 åringen hade en mycket jobbig tonårsperiod, medans 20 åringens var lugn.
19 åringen har rättat till sig och sköter sig bra nu. När 20 åringen fyllde 18 så var det som att trycka på en knapp, KROGTIME!!!! Sen har hon kört det rejset.....
20 åringen har flyttat hemifrån nu och hon festar fortfarande en del, hon sköter sitt jobb och så, men när hon dricker så dricker hon.....
Dom var ute ikväll båda två och 20 åringen åkte faktiskt hem i hyffsad tid (skulle träffa sin nya pojkvän....) men full var hon när hon ringde mej
19 åringen ringde mej nyss o sa att hon och 20 åringens kompis vill prata med mej om min 20 åring, att hon faktiskt inte sköter det här med maten...
19 åringen var hemma hos 20 åringen o förfestade och då spydde 20 åringen, bara vätska...
Man kan tro att hon måste ta igen sina lugna år när hon var i yngre tonåren och var hemma ganska mycket... Det är jättejobbigt när ens dotter flyttar hemifrån och inte sköter sig på det sättet, man blir orolig.
Får jag bestämma så hade jag sett att 20 åringen flyttade hem igen (hon hyr i andra hand, och det gör hon bara till maj, så chansen är stor att hon gör det, jag hoppas..)
så man kan ha liiiite koll just att hon äter som hon ska o inte bara super järnet... Alltså, alla åldrar har sin charm, verkligen, det är väl just när dom blir själgående,
och man inte har lika mycke koll längre, vilket är helt normalt, men det är jobbigt endå.
Min 19 åring ska åka o säsongs jobba från dec-april o hon sa att det inte känns bra att åka om inte det är helt okej med hennes syster....
Ja, jag vill inte skrämma upp er , men så är min historia. Sen är jag hyper nojjig för allt, all skit som kan hända, när dom tex dricker för mycket. Har alltid varit det,
har försökt att lugna ner mej o tänka; dom är vuxna nu och måste stå på egna ben, men det är INTE lätt alls att "låta dom va" ........