• BasseKatt

Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10

Här hittar ni listor på kommande träffar i Stockholmsområdet för oss som i vanliga fall hänger i tråden för "TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007".

Det är alltså träfflistorna som ligger här (datum, tid, plats etc för träffarna), det dagliga snacket och diskussionerna hittar ni i ursprungstråden ovan.

Låt oss fortsätta träffas och ha det mysigt med våra barn!!!

Här finns de gamla trådarna:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m23012089.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m26063878.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m28847498.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m31647162.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32905747.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35402582.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38416795.html
    Del 8: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41498083.html
    Del 9: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44119610.html

• Svar på tråden Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10
  • keno
    Mammamiddag lördag 31 oktober kl 18.00:
    Ina511
    Sarajane???
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno
    Romanova???
    (Yret, förhoppningsvis!)???
    Pico
    Oio

Jag kommer gärna med!!
    Vad bra att ni fixar och donar! Tack!
  • BasseKatt

Några som vill ses med barnen på dagen på lördag trots allt?
    Vi behöver ju faktiskt inte vara jättemånga för att ses och det behöver ju inte vara nåt komplicerat heller. Ses en stund i nån park eller så?
    Det finns lite parker häromkring ifall det skulle funka och så kan vi gå tillbaka till vår lokal en stund och fika efteråt? Vi har massor av fikabröd kvar sedan dopet :-P Och man får låna lokalen 2 timmar gratis...

Anyone???

• Pico

Bravo Ina!!

Smsade med Yret idag igen och hon kommer men stannar bara en liten stund, sen ska hon hem till familjen. Men jättekul att hon tittar förbi!!

Gräset är inte grönare på andra sidan, det är grönare där man vattnar!
  • Romanova

Jag kan tyvärr inte delta i mammamiddagen imorgon kväll. Hoppas att ni får riktigt trevligt och mysigt.
    Det hade varit fantastiskt att få träffa er alla igen, men jag hoppas att det kommer fler möjligheter.

Ina511
    Sarajane???
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno
    Pico
    Oio

Massa höstkramar

• Anna X

Jag kanske kan imorgon trots allt. Avvaktar hälsoläge etc på familjen och återkommer imorgon.

Ina511
    Sarajane???
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno
    Pico
    Oio
    Anna X ????

• Sara Jane

Hej tjejer! Ber så mycket om ursäkt men hade glömt den här middagen . . . J jobbar och jag har ingen barnvakt (mamma är i Italien) så jag kan tyvärr inte komma :( Sorry, hoppas ni får supertrevligt!

Ina511
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno
    Pico
    Oio
    Anna X ????

• komandiva

hej vänner!
    Lääänge sedan. Jag har haft så mycket att göra under hösten så FL har fått ligga på is lite. Sara Jane tipsade om träffen så nu tog jag mig in här för att kolla in era planer
    Jag vill jättegärna följa med. Per jobbar till kl 18 ca. Jag kommer vara i stan med barnen hos en kompis på Söder. Så planen är att han kommer dit med bilen, tar barnen till Djurö och jag tar mig till er. Bra plan tycker jag Finns det plats för mig?

Men jag kommer dyka upp vi 19 uppskattningsvi. Borde va ok eftersom det är buffé, va?

Är det samma ställe som sist alltså? Då borde det avra ok med barnvagn och Siri. KÄnns lite vanskligt att ta med henne men det blir lite för jobbigt för Per att ha alla tre (eftersom Siri ammar endel på kvällen)

Basse; Oskar och Siri kan ju hänga vid barnbordet hi,hi.

Ina511
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Keno
    Pico
    Oio
    Anna X ????
    Komandiva

• Pico

Romanova: Synd! Hoppas att vi ses nästa gång.

Komandiva och Anna X: Jaaa, vad roligt att ni (ev) oxå kommer!!

Jag hoppar på bussen kl 10.55 i morgon, ser verkligen fram emot att träffa er allihop! Ni är många som har mitt mobilnr ifall det skulle vara ngt, annars ses vi i morgon.

Pöss o kram!

• BasseKatt

Jaaaaaaaaaa, ju fler desto bättre! Synd att ni missar Romanova o SaraJane, men vi får väl helt enkelt se till att det inte dröjer dryga året till nästa gång!

• Pico

Åh vad synd att du inte kan komma Sara Jane! Det var länge sen vi träffades nu. Kram iaf!

• keno

Ina511
    BasseKatt
    prinsessanfrida
    Pico
    Oio
    Anna X ????
    Komandiva

Jättetråkigt, men tyvärr kommer jag inte ikväll.
    Hoppas absolut att det kan bli snart igen (inte om ett år..)

Ha en jättetrevlig kväll, och tack igen ni som fixade ihop det.

• Anna X

Hoppas ni hade trevligt tjejer! Hade totalt glömt bort att jag kanske skulle komma (det var inte lagrat på hårddisken) och hade därför ingen tanke på att gå in och skriva att jag inte skulle komma (if you catch my drift...).

Skitnatt följd av gnällig, trist dag med meningslösa utbrott och en lillebror med magont och gråtattacker. Dock trevligt avslut med tacos hemma hos mor och far och lite vila för de trötta föräldrarna. Tack för att du ringde, Basse! Hörde meddelandet sent, och antog att ni förstod att jag inte skulle komma.

• BasseKatt

Tack för en (som vanligt) jättetrevlig kväll tjejer! Underbart mysigt att träffa er alla igen. Och jättekul att du kom och överraskade oss LinusIda! Och extrastor kram till Yret inför den kommande veckan!

Nu får vi se till att det inte dröjer lika länge till nästa gång. Vad sägs om att redan nu besämma nästa gång??? Är december för tidigt??? Sedan börjar ju alla 3 årskalasen...

• FiaEleonora

hoppas ni hade super igår!!! Själv var jag hemma och möblerade om tjejernas rum och det som ska bli vårat sovrum... Woho! not... Tänkte mycket på er och var vääääldigt avis kan jag säga...

Men det är så synd att det ska vara ett helt företag för mig att komma till sthlm och träffa er...

* Savannah, Leah o Novali - mina mirakelprinsessor *
  • Pico

1000 tack för en jättetrevlig kväll!! Det är så roligt och trevligt att få sitta och prata med er om allt mellan himmel och jord. Alla som inte var där var saknade! Och självklart ska vi göra detta oftare än en gång om året! Jag ska verkligen försöka hänga på. Och det vore kul att ses med barnen oxå, det har helt klart hänt massor sen sist (för oss var det 2-årskalaset hos Anna).
    Massor av kärlek och kraft till dig Yret i det som väntar dig i morgon! {#lang_emotions_heart}

Jättekul att Linusida dök upp oanmäld! Insåg att vi inte har setts sen första tvillingträffen i Gröndal i mars 2007... Så det var på tiden!

TACK Ina för husrum och jättetrevligt sällskap! {#lang_emotions_flower} Det var så kul att se dina tjejer och hur mycket som är samma som här hemma. Hoppas att ni kommer förbi nästa gång ni åker till Hälsingland!

• Linusida

Det var superkul att träffa er alla igår. Reflekterade över att det är fantastiskt att vi har så mkt att prata om trots att vi inte ses så ofta, jag är ju inte så aktiv i tråden heller, men ni är så gulliga allihopa så det är ju så enkelt att träffas! Kul att ni blev glada över att jag dök upp, trots att jag kom oanmäld!

Yret: Ger dig all positiva tankar till starten imorgon!!
    Pico: Konstigt, att det var så länge sen vi sågs, kändes verkligen inte så länge sedan
    Basse: Kul att få träffa din lilla pojk som jag inte träffat tidigare!
    Divan: Vi hörs om helgen!
    Frida: Lycka till med allt kring din pappa...
    Oio & Ina: Kul att se er igen!

• komandiva

hej kära vänner! För det är just det ni är för mig. Jag är så glad att jag kom iväg fast jag var toktrött. Ni ger energi. och precis som Linusida skrev så är det så kul att fast vi inte ses så ofta (och jag inte heller är inne här så mycket längre) så har vi massor att prata om jämt. Det är så kul!

Som sagt, treårskalas är det ju dags att börja fundera på. Men vi kanske kan ha en branträff innan jul? Det vore kul!

Har redan tänkt massa positiva tankar om va bra det kommer gå nu när behandligen börjar, Yret! go, go strong girl!!!!

Kram

• Ina511

Lite sen kanske, men ändå :) Tack alla goa damer för en jättetrevlig lördagskväll! Det var ett väldigt välkommet avbräck från vardagens bestyr. Säger som många andra, roligt att vi har så mycket att prata om fast vi ses så sällan. Och det är inte bara tvillingar vi pratar om heller

Håller med om att vi borde försöka boka in en barnträff snart. Och ett 3-årskalas så småningom.

Pico: Tack själv för besöket! Det var jättekul att prata med dig och höra hur ni har det och att det är ganska likt vår vardag. Bara att hojta om du behöver en sängplats nån mer gång Och jag hör av mig när vi åker norrut nästa gång, så vi får se hur ni bor.

Yret: Tänker på dig {#lang_emotions_heart}

Kram på er alla!

Svar på tråden Sthlmsträffar för TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007, del 10