• TheSunset

    Novembermammorna 2008-del 4

    Novembermammorna 2008-del 3


    {#lang_emotions_baby}här fortsätter vi att snacka om våra älskade bebisar{#lang_emotions_baby}

    Här hänger vi som fick barn i november 2008 - ja några tjuvstartare och några eftersläntare blev det nog med 

    Tidigare (vänta barn) trådar:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-11-221/m30206173.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-11-221/m33086639.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m44005290.html

    Bf-listor:
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m34025872.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m37146005.html

    Nu är bebisarna här!!!
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m38407575.html

    Bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m46402547.html
    ★ Hampus 990910 ★ Julia 061101 ★ Maxmillian 081124 ★
  • Svar på tråden Novembermammorna 2008-del 4
  • Lantani
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 08:46:39 följande:
    hihi jo... ska fota så ska du få se bla dina fynd=) tro du blir nöjd.. har tagit ungefär det som ja tagit till max=)
    Åhh så underbart snäll du är ;)
  • Helle76
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 07:13:53 följande:
    ja diare har han ju med.. =S...vi var på barnakuten på dag 3 nue vi inne på dag 5.... iof äter han ju inget så vet inteom det gör att inte får fast bajs..... men har han hög feber idag med så får ja nog ringa igen.... nu ligger hani sängen å tittar på film..... ja menar hur vanligt är det att en 1åring gör det ??
    Det är inte vanligt att en 1-åring gör det så han är ju klart påverkad.
  • Lantani

    Idag ska sambon och jag ut och äta och fira min födelsedag! Ska bli så mysigt och Alvin klarar sig superbra hos mina föräldrar.

  • Griffelfot
    Lantani skrev 2009-11-06 07:21:17 följande:
    Idag ska sambon och jag ut och äta och fira min födelsedag! Ska bli så mysigt och Alvin klarar sig superbra hos mina föräldrar.
    Grattis grattis på din stora dag. Hoppas ni får det riktigt mysigt
    ♥Elliot 10/11-08♥ Bloggar på griffelfot.blogg.se/
  • TheSunset
    Lantani skrev 2009-11-06 07:21:17 följande:
    Idag ska sambon och jag ut och äta och fira min födelsedag! Ska bli så mysigt och Alvin klarar sig superbra hos mina föräldrar.
    Grattis...!!!
    ★ Hampus 990910 ★ Julia 061101 ★ Maxmillian 081124 ★
  • Madde A
    Lantani skrev 2009-11-06 07:21:17 följande:
    Idag ska sambon och jag ut och äta och fira min födelsedag! Ska bli så mysigt och Alvin klarar sig superbra hos mina föräldrar.
    Grattis Härligt med lite vuxentid med.
  • 7 michelingodingar

    Greksmurfen: stackars liten hur är det med honom nu? låter som det mina hade fast det höll i sig 3-4 dagar bara

    Lantani: grattis på din dag!!

    här fyllde freya 2 år igår, herregud vad tiden går fort, kan knappt fatta att Alwin blir 1 år redan nästa vecka

    är det nån som är nyfiken så finns nya magbilder i mappen magbilder med bebbe nr 7!!

    här ska min syrra ta med sig 5 av 6 barn i morgon o åka till Jönköping o bada på Rosenlundsbadet(tror jag det hette iaf) är syrrans födelsedagspresent till filippa som får välja om hon även vill ta med sig syskonen, får väl se hur det kommer gå eftersom Freya är så fruktansvärt åksjuk, funderar på o köpa seaband idag o låta henne prova, hon klarar 4 mil sen spyr hon som en räv
    jag,maken och Alwin ska iväg o julhandla (ska ev höra om min mamma orkar ha alwin) ska bli mysigt att komma iväg bara vi!!

  • Greksmurfen

    Lantni grattis på din dag=)


    7 michelingodingar skrev 2009-11-06 09:02:05 följande:
    Greksmurfen: stackars liten hur är det med honom nu? låter som det mina hade fast det höll i sig 3-4 dagar bara Lantani: grattis på din dag!! här fyllde freya 2 år igår, herregud vad tiden går fort, kan knappt fatta att Alwin blir 1 år redan nästa vecka är det nån som är nyfiken så finns nya magbilder i mappen magbilder med bebbe nr 7!! här ska min syrra ta med sig 5 av 6 barn i morgon o åka till Jönköping o bada på Rosenlundsbadet(tror jag det hette iaf) är syrrans födelsedagspresent till filippa som får välja om hon även vill ta med sig syskonen, får väl se hur det kommer gå eftersom Freya är så fruktansvärt åksjuk, funderar på o köpa seaband idag o låta henne prova, hon klarar 4 mil sen spyr hon som en räv jag,maken och Alwin ska iväg o julhandla (ska ev höra om min mamma orkar ha alwin) ska bli mysigt att komma iväg bara vi!!
    nu på  morgonen så var han feberfri.... dock så vågar ja inte hoppas för mkt då det kan var en panodil/ipren effetk. har ju fått mixa båda för att få ner febern. han matvägrar fortfarande men ja kan få i han vätska iaf å han äter ju iaf 2 vällingar per dag. han balans har ju varit påverkad med vad vi har märkt... mer instabil. så viruset har v'll påverkat balansorganet. han är fortfande väldigt lös i magen, typ vatten kan man säga. bvc ska ringa upp ska råd fråga lite vad hon tycker vi ska göra...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    TheSunset skrev 2009-11-08 19:37:49 följande:
    Stängs inte tråden snart igen?????
    STÄMMER NOG=).. DÅ BEHÖVER VI EN NY oj versaler....
    fixar du en y sunset??

    maxen är på bättringsväågen har iaf fått i han lite at i går å idag=).. iof så började hans krupphosta nu i natt. men det är bara att kämpa på. hoppas han blir friskt nog till nästa vekca.. han ska få sin 1års vaccination då samt så har han dagis från den 13 nov..

    ni som har barn sen innan... vad behöver man ha som utekläder till dem? overall e ju självklart men mer?
    mamma till Maximilian född 081028
  • TheSunset
    Greksmurfen skrev 2009-11-08 19:40:17 följande:
    STÄMMER NOG=).. DÅ BEHÖVER VI EN NY oj versaler....fixar du en y sunset??maxen är på bättringsväågen har iaf fått i han lite at i går å idag=).. iof så började hans krupphosta nu i natt. men det är bara att kämpa på. hoppas han blir friskt nog till nästa vekca.. han ska få sin 1års vaccination då samt så har han dagis från den 13 nov..ni som har barn sen innan... vad behöver man ha som utekläder till dem? overall e ju självklart men mer?
    Försökte skapa en tråd det gick inte....txten blev hel knasig. Nån annan får försöka...
    Glöm inte lägga in denna tråd som nr 4 bara....och sen döp den nya till del 5...

    Stackars liten...hoppas han blir bra snart...
    ★ Hampus 990910 ★ Julia 061101 ★ Maxmillian 081124 ★
  • Greksmurfen
    TheSunset skrev 2009-11-08 19:55:05 följande:
    Försökte skapa en tråd det gick inte....txten blev hel knasig. Nån annan får försöka... Glöm inte lägga in denna tråd som nr 4 bara....och sen döp den nya till del 5... Stackars liten...hoppas han blir bra snart...
    oki gör mje på ett försök=)
    mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Novembermammorna 2008-del 4