dottern har ingen slidöppning, någon mer som har haft det så?
Hej
Jag undrar om det finns fler föräldrar med flickor som har en tjej som inte har någon slidöppning? Om du som läser har varit med om detta, gick det att åtgärda? Vad gjofdes? Jag upptäckte i våras vid ett blöjbyte att vår dotter inte har någon slidöppning, det är helt stängt. Visade detta för bvc sköterkan och hon hade inte varit med om något barn som hade haft det så här. Läkaren kom in o kollade och konstaterade samma sak. Imorgon skall vi till barnmottagningen och se vad som går att göras åt detta. Jag tycker att det är mkt märkligt att ingen läkare som kollat upp henne vid årskontroller har upptäckt detta, jag tycker att det skulle upptäckts redan på bb när man hade kollen där innan vi åkte hem. Jag är väldigt orolig för detta och jag mår dåligt över det, tycker så synd om min dotter som skall beh göra detta nu när hon e så pass stor när dom hade kunnat upptäcka det redan på bb och kunnat göra nått åt det på en gång då!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-09 12:07
Nu har vi varit på barnmottagningen
och läkaren sa att det fanns ett pyttelitet hål som absolut inte var lätt att se med blotta ögat ens om man kollade xtra noga men han sa att det skulle bli bra av sig självt och att vi skulle hålla koll på det under uppväxtåren för att om det inte skulle öppna sig mer så skulle vi få en salva isf. Tack alla som uppmuntrat o stöttat mig i den här saken. Jag är lättad idag kan jag säga! Kram från jessica