• Anonym

    Bröstsex

    Finns det någon tjej som gillar att bli knullad mellan brösten och få dom smekta också? Skulle älska att få göra det.

  • Svar på tråden Bröstsex
  • Anonym (dingo)

    Att bli bröstknullad är en dröm för mig! Hittills har ingen av mina killar velat göra det. Men nu har jag en ny, måste introducera honom mina diverse fantasier, kanske funkar det kanske inte.. mmm...

  • redneck girl
    Anonym (yes) skrev 2009-10-20 15:20:16 följande:
    Jag älskar det! Jag ligger på rygg o min sambo sitter gränsle över med hela härligheten mellan mina bröst. Och jag har full uppsikt över allt!! Det händer ganska ofta, inte varje gång vi har sex men nästan. Och som någon sa ovan, med lite olja glider det härligt!! (Har d-kupa)
    så gör vi också ibland..........men inte bara så,det kan vi göra som typ förspel.har g/h kupa så det funkar ju bra...
    vill inte endast bli bröst knullad....vill ha mer än så;)
  • Anonym

    redneck girl skrev 2009-12-13 17:02:50 följande:


    så gör vi också ibland..........men inte bara så,det kan vi göra som typ förspel.har g/h kupa så det funkar ju bra...vill inte endast bli bröst knullad....vill ha mer än så;)
    Klart man varierar lite, för oss ingår det ofta som ett litet sexigt mellanspel när vi byter ställning
  • pappa pelle

    Är lite olika hos oss ibland så gör vi det som ett litet mellanspel. Men ibland så gör vi lite mer av det, brukar vara så att jag slickar frun till orgasm först, sen tar vi rejält med glidmedel på och mellan brösten, sen knullar jag på där i mellan, lägger sen såsen på brösten.......härligt!!

  • Anonym

    Det är för härligt att få snorren omsluten av ett par skön bröst
    ..för att inte tala om sexigheten i utsikten - ahhh, strålande ide gud fick när han skapade klyftan!

  • Anonym (Eva)

    Min pojkvän älskar att bröstknulla mig! Det gör mig oerhört kåt att se honom njuta så. Vi brukar blanda in det i förspelet oftast

  • Anonym (20tjej)

    Jag älskar när min kille gör det! Han brukar olja in dom i massageolja så att det glider bra. Det är jätte sexigt och se hur han älskar det ;)

  • Anonym (kille)

    hur får ja min tjej å bröst knulla henne?

Svar på tråden Bröstsex