• BabbelMia

    I form med viktväktarna del 2

    Tråden tog slut, så tar mig frihet att göra en ny!

    Hoppas alla hittar hit, och ni nya-mer än välkomna!!

    Vi är ett gäng som kämpar på med points och viktväktarna för att snart,snart,snart nå våra mål

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-24 13:37
    Här kan ni läsa om våra framgångar på vågen
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47523228.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-19 13:16
    Här hittar ni lite recept
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48809514.html

  • Svar på tråden I form med viktväktarna del 2
  • jossposs

    jag tyckeri ärlighetens namn det är lite jobbigt att vv är stängt på min vägningsdag på söndag.. men men, får alltså härda ut till nyårs helgens söndag.. men två veckor är långt tid: Men jag är jätteinställd på att moffandet ENBART skall vara på julafton och nyårsafton, så det SKA jag klara, så e det bara!! heja mig

  • busbajsen
    jossposs skrev 2009-12-21 22:10:06 följande:
    jag tyckeri ärlighetens namn det är lite jobbigt att vv är stängt på min vägningsdag på söndag.. men men, får alltså härda ut till nyårs helgens söndag.. men två veckor är långt tid: Men jag är jätteinställd på att moffandet ENBART skall vara på julafton och nyårsafton, så det SKA jag klara, så e det bara!! heja mig
    Klart att du klarar det. Vi får hänga här i tråden under de andra dagarna och peppe varandra. Själv ska jag bara moffla kvällen den 23:e till kvällen den 25:e. Sedan är det stopp.
  • jossposs

    busbajsen. Japp, vi få peppa varandra helt enkelt.. inte vill vi förstöra de fina kilona vi gått ned redan ??

  • Strimma

    har haft hemma vägning idag. vv är ju stängt en månad. -1,0kg visade vågen. jag och mamma har gemensam vägnng nu tills det börjar igen, så att vi inte tapper stinget.

  • bakeacake

    +-0 stannade vågen på igår.. efter ett maffigt julbord i söndags så är jag nöjd.. :)

  • mm2000

    Vad härligt med alla minus,,
    Lät så himla mysigt med uppesittarkväll m glögg o skinkmacka :)
    Hinner ju inte skriva så ofta tyvärr men är en bra sporre... Går jättebra här, firade jul m min släkt i söndags så då gick min veckobonus... Märker att jag inte tål lika mkt socker längre :) Vart kass i kistan av julgodiset jag åt o det var inga mängder,,,,
    Har varit lösgodis beroende, töntigt det låter men sant,,, Nu är det nog en månad sen som jag åt godis! Konstigt att jag inte haft sug en ända gång!
    Vad har varit eran synd???
    Numera är det glögg som är mitt fredagsmys ;)
    Kram alla kämpar!!"

  • BabbelMia

    Grattis Strimma!!!

    mm2000-min synd är allt,men framförallt cola
    Men blir nog till nyår,el ja,januari att ta bort det o godis, är väl dax för det känns det som...

  • MariaK
    Drutten76 skrev 2009-12-22 13:56:59 följande:
    Grattis Strimma!!! mm2000-min synd är allt,men framförallt cola Men blir nog till nyår,el ja,januari att ta bort det o godis, är väl dax för det känns det som...
    men hjälper inte light läsken dig!!! Tycker inte det är så stor skillnad på vanllig o light. Kanske just på cola iof
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • jossposs

    strimma. Härligt med ett kilo minus i dag.. bra kämpat bra att du och din mamma har gemensam vägning nu så att ni inte faller ur fas nu när vv är stängt under helgerna!

    mmm2000. Men då är det ju som du säger, att visade vågen +-0 är det ju bra efter en maffig juldag me middag och godis. Jag ska ju ha en sån dag på julafton, längtar jättemycket. Jag är en riktig godisgris. Kan utan problem stoppa i mig 5 hekto lösgodis om dagen.. helt sjukt, men sant. SÅ det är min last i livet. VIlle bara säga att du är inte ensam.. hehe.

    Om 40 min går jag hem ch är ledig i morgon .. GÖTT

  • Whintra

    -1,8 kg mindre av mig idag på vågen

    Måste ha blivit någe fel förra veckan när jag vägde mig då jag fick +0,9 kg...bundit vatten eller något. Blev ju så förvånad då jag stadig tappat ca 1/2 kg per vecka. Med dagens resultat så snittar jag på det igen. Bra bra

    Nu gäller det bara att hålla sig i skinnet i jul och nyår!

  • BabbelMia

    Vad härligt Whintra!!

    Lycklig-jo,klart jag kan ta till den, men vill bli av med det helt för kroppen och tändernas skull Sitter ju mest i hjärnan att man vill ha lixom...

Svar på tråden I form med viktväktarna del 2