• Smulan80

    Tjattråden för oss som plussade runt den 19 Mars del 3

    Tjattråden för oss som plussade runt den 19 Mars del 3
    Tjattråden för oss som plussade runt den 19 Mars

    Vi har ju blivit rätt så många nu som plussade runt 19 Mars och tråden till listan hittar ni i länken nedan

    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m42495456.html
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m45090416.html

    Här följs vi nu åt och stöttar varandra genom våran långa resa framöver!

    BF 14/11: Inkalinka, Nässjö, 1:a barnet
    BF 14/11: Cotten, Kungsbacka, 1:a barnet
    BF 15/11: Nika, Linköping, 3:e barnet
    BF 19/11: Thez, Halmstad, 3: barnet
    BF 23/11: Lycka05, Luleå, 2:a barnet
    BF 24/11: Pinkmoe, Skövde, 1a barnet
    BF 24/11: Smulan80, Eskilstuna, 1a barnet
    BF 24/11: MiieRO, Täby, 4:e barnet
    BF 25/11: Ikkapikka, Södertälje, 1a barnet
    BF 26/11: pluddrupp, Nyköping, 1a barnet
    BF 26/11: Julisen, Nacka, 3:e barnet
    Bf 27/11: MFAI, Tidaholm, 3e barnet
    BF 27/11: kackelo, Västerås, 1a barnet
    BF 29/11: Gaia81, Gävle, 2a barnet
    BF 30/11: JaAz1980, Santa Clara (fd Trelleborg), 1a barnet
    BF 30/11: MrsNash, Halmstad, 2a barnet
    BF 30/11: My family and I
    BF 1/12: Filliduttan, Karlskrona, 2a barnet
    BF 4/12: Pepsikatten, Skara, 1a barnet

  • Svar på tråden Tjattråden för oss som plussade runt den 19 Mars del 3
  • MiieRO
    Pepsikatten skrev 2009-12-19 15:17:37 följande:
    Gullig tjej! Min lille kille vill aldrig titta när jag tar kort...
    Tackar.. hon e väldigt vaken liten tjej trotts en väldigt irriterande blixt..
  • My family and I


    Klistrar in en "liten" bild på våran fina Dexter tagen den 15 Dec.
    Jag älskar verkligen att ha tre busungar i familjen. Nu är den helt komplett!! :)
    Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114, Dexter 091128
  • Inkalinka

    Vilka mysiga bilder ni har fått. Vi har tagit jäätemycket bilder. Man glömmer snabbt, även om han knappt är 3 veckor. 


    Max, 091201
  • Thez

    Måste fråga er om hur man lägger ut bilder på tråden? Jag hade velat lägga ut en bild på min lilla tjej oxå

  • Thez

    My family and I: Söt kille


    MiieRO skrev 2009-12-19 12:05:05 följande:
    Tack thez.. går allt bra med lillen??Vi behöver straxt fixa en ny tråd.. denna går ut på julafton..
    Allt verkar gå bra nu, hon hade stigit 100 gr sist vi vägde henne. Och imorgon ska vi ner till bvc och kolla igen så allt e bra...... hoppas verkligen det
  • MiieRO
    Thez skrev 2009-12-21 11:31:05 följande:
    Måste fråga er om hur man lägger ut bilder på tråden? Jag hade velat lägga ut en bild på min lilla tjej oxå
    Du kopierar bilden efter att du lagt den i ditt galleri.. och sen klistrar du in den i tråden..
    så gjorde jag..

    Vad skönt att höra att allt går bra med henne.. håller timmarna på att när ni går till bvc så har hon ökat lite till..
  • Thez
    MiieRO skrev 2009-12-21 12:48:40 följande:
    Du kopierar bilden efter att du lagt den i ditt galleri.. och sen klistrar du in den i tråden.. så gjorde jag..Vad skönt att höra att allt går bra med henne.. håller timmarna på att när ni går till bvc så har hon ökat lite till..
    Jag lyckas med att kopiera den, men klistra in kommer inte upp Det finns en bild på min lilla tjej i galleriet nu iallafall om nån vill se
    Ja, jag hoppas oxå att hon ökat, men jag tror det iallafall Hon verkar vilja ha mer mat nu oxå, så jag får nog öka mängden lite nu....... så då e nog allt bra.....
  • Ikkapikka

    Jag tror att man måste vara plusmedlem för att kunna lägga upp bilder direkt i trådar, fr.om. 1/1 (har jag för mig) är skall det vara tillgängligt för alla för då släpps plustjänsterna fria. Så vi får stå ut några dagar till =)
    Jag har också lagt upp lite bilder i galleriet på lillstumpan.

    Är så glad för Cornelias mage är bättre nu, Sempers magdroppar verkar göra underverk =) Nu är det bara en liten förkylning som stör. Men jag kan inte klaga, på natten sover hon i 3-5 timmars stötar så ibland behöver jag bara amma en gång per natt. Lyxigt!

  • Ikkapikka

    God Jul!

    Någon som kan fixa ny tråd? Den går ut imorgon. Jag har ingen aning om hur man gör en fortsättningstråd :S

Svar på tråden Tjattråden för oss som plussade runt den 19 Mars del 3