• Challe N

    Vi som vill gå ner i vikt genom en sund och hälsosamt livsstil DEL 3

    Ny tråd!!

  • Svar på tråden Vi som vill gå ner i vikt genom en sund och hälsosamt livsstil DEL 3
  • Challe N

    Ha ha Rettis!! Snyggt jobbat! Vilken kassiker du lyckades få till där Extra kul att det var när du såg ett par bröst. Ha ha ha

  • Rettis

    Idag avverkade jag 25 minuter powerwalk till Nautilus, 10 minuter powerwalk på löpbandet, 25 minuter styrketräning, 5 minuter i roddmaskin och 10 minuter på CT:n.... Så totalt blev det 75 minuter träning idag!! Känner mig mycket nöjd!!

    Men fy vad det snöar här idag!! Tyvärr så smälter ju allt bort.... och blir slask....

  • Maddisen80

    hejsan idag tränade jag 2 timmar hos sjukgymnasten sen så har jag gått 60 min sammanlagt. imorgon ska jag upp och träna ellipt 6- 7.00

  • Rettis

    idag kommer jag ha en kurardag. Ingen träning för mig alltså, bara sitta inne, kommer inte gå ut mer än nödvändigt, FY för snö!!!!

  • Rettis

    Idag blev det träning igen!! woohoo...

    Jag började med att cykla till Nautilus, där blev det 20 minuter på CT:n som uppvärmning sen, 25 minuter styrketräning och avslutningen blev 5 minuter roddmaskin och sen cykla hem!

    Hur går det för er andra egentligen??

  • Challe N

    Här går det rätt så bra.. ingen extrem nedgång för mig just nu, ligger lite lågt.. Men jag går ner lite, lite i veckan så det känns helt ok. Har ca 3 kg till målvikten..
    Har så lite tid till träning just nu, jobbar och pluggar och 3 barn. Fullt upp. Men jag ska skaffa kort på ett gym nu så ska jag komma igång där..

  • Maddisen80

    jag skulle tränat idag ,men orkade inte ,la mig och sov igår vid 22.00 vaknade 10.00 men jag städade iaf så fick träning.

  • Rettis

    Challe:
    Va bra då!! Men hur fixar du allt det där?? Jag tycker det är mycket med att jobba och ha 2 barn.... tänk sen att plugga oxå.... Imponerad!!

    Maddisen:
    Skönt att få sova så länge.

    Jag gick på mitt pass igår kväll, så nu jobbar jag tre nätter till!! Då blir det inte så mycket träning för min del, men vaknar jag tidigt så försöker jag komma ut på en promenad iaf!

  • Maddisen80

    rettis det var väldigt härligt att sova så länge :) imorgon ska jag på basal kroppkännedom för första gången ,sen ska jag till apoteket sen städa.
    Torsdag träna 8.00 -9.30 sen psykoterapeut 10.00 -11.00 sen hem och vila en stund,sen tvätta 14.00 -18.00
    Fredag 8.00 -9.00 träna

  • Rettis

    Imorse gick jag av mitt pass, skönt att vara ledig nu några dagar!!

    Va iväg och tränade när jag vaknade idag! Cyklade dit och hem. Det blev 20 minuter på CT:n som uppvärmning och sen blev det 25 minuter styrketräning och efteråt 10 minuter på CT:n igen som avslutning!!

  • Rettis

    Idag körde jag inte lika hårt som de andra dagarna. Det blev 25 minuter powerwalk på löpbandet och sen 20 minuter styrketräning!

  • Rettis

    Maddisen:
    va snäll du är!
    Jag vill träna, det är ju så skönt!! Tränar jag inte en dag så känner jag mig rastlös och konstig!!

  • Maddisen80

    rettis jag känner mig trött när jag inte tränar och ändå inte tränat sen i måndags så ska upp och träna imorgon på gymmet vid 10.00 försöker tvinga mig upp tidigt.

  • Bakning pågår

    Hejsan

    Får man vara med här?

    Jag tränar mån ons och fredagar på gym... väger 81 men vill ner till ca 65,
    har redan gått ner 17,5 kilo..

    jag brukar köra 45 min på cykel eller löparband sen 45 min styrketräning.

    har lagt om hela min livstil och kost, är mycket piggare och gladare och piggare.

    hur länge har ni andra hållt på?? Och har ni vikt att tappa??

    Trevlig helg på er...

  • Maddisen80

    bakning pågår klart du får vara med här ,välkommen hit, hoppas att du kommer trivas här . Jag har tyvärr jojobantat väldigt mycket .
    Gå gärna in på denna sidan www.viktminskning.dk den är rolig vissa verka inte vara seriösa.

Svar på tråden Vi som vill gå ner i vikt genom en sund och hälsosamt livsstil DEL 3