• Rettis

    Vi som vill gå ner i vikt genom en sund och hälsosamt livsstil DEL 3

    hej hej, nu har jag hittat hit oxå!!

    Har vart borta några dagar hos min syster och så har jag jobbat så jag har inte vart inne på ganska länge och det har gjort att jag inte har tränat så mycket heller.... TYVÄRR.... Det märks på vågen med..... Nu går jag av imorrn bitti, då ska jag ta nya tag!!

  • Rettis

    Nej men va tråkigt Challe!! Hoppas du blir bättre snart!!

    Maddisen:
    Det är säkert intressant!

  • Rettis

    Idag blev det 15 minuter CT som uppvärmning och sen 30 minuter styrketräning med avslutning på CT:n igen 15 minuter!

    måste berätta vad som hände mig i torsdags när jag var där..... skäms så för det, men tydligen är jag inte ensam om det iaf....

    Jag tittade på Mammas pojkar och om ni såg det programmet så vet ni att de skulle brottas och en av tjejerna tappade överdelen.... jag tappade istället kontrollen över mina steg på löpbandet, när jag såg hennes bröst hänga fritt.... så jag trampade snätt, åkte av med en faslig fart och satt där och skrattade..... såg antagligen ut som de där tokiga filmerna man kan se på Toutube.... haha.... tur att det inte va så mycket folk där....

  • Rettis

    Har nyss kommit hem från ett svettigt pass på Nautilus!! Härligt!! Det blev 20 minuter på CT:n som uppvärmning och 30 minuter styrketräning och som avslutning blev det 5 minuter på CT:n igen!

  • Rettis

    Idag avverkade jag 25 minuter powerwalk till Nautilus, 10 minuter powerwalk på löpbandet, 25 minuter styrketräning, 5 minuter i roddmaskin och 10 minuter på CT:n.... Så totalt blev det 75 minuter träning idag!! Känner mig mycket nöjd!!

    Men fy vad det snöar här idag!! Tyvärr så smälter ju allt bort.... och blir slask....

  • Rettis

    idag kommer jag ha en kurardag. Ingen träning för mig alltså, bara sitta inne, kommer inte gå ut mer än nödvändigt, FY för snö!!!!

  • Rettis

    Idag blev det träning igen!! woohoo...

    Jag började med att cykla till Nautilus, där blev det 20 minuter på CT:n som uppvärmning sen, 25 minuter styrketräning och avslutningen blev 5 minuter roddmaskin och sen cykla hem!

    Hur går det för er andra egentligen??

  • Rettis

    Challe:
    Va bra då!! Men hur fixar du allt det där?? Jag tycker det är mycket med att jobba och ha 2 barn.... tänk sen att plugga oxå.... Imponerad!!

    Maddisen:
    Skönt att få sova så länge.

    Jag gick på mitt pass igår kväll, så nu jobbar jag tre nätter till!! Då blir det inte så mycket träning för min del, men vaknar jag tidigt så försöker jag komma ut på en promenad iaf!

  • Rettis

    Imorse gick jag av mitt pass, skönt att vara ledig nu några dagar!!

    Va iväg och tränade när jag vaknade idag! Cyklade dit och hem. Det blev 20 minuter på CT:n som uppvärmning och sen blev det 25 minuter styrketräning och efteråt 10 minuter på CT:n igen som avslutning!!

  • Rettis

    Idag körde jag inte lika hårt som de andra dagarna. Det blev 25 minuter powerwalk på löpbandet och sen 20 minuter styrketräning!

  • Rettis

    Maddisen:
    va snäll du är!
    Jag vill träna, det är ju så skönt!! Tränar jag inte en dag så känner jag mig rastlös och konstig!!

Svar på tråden Vi som vill gå ner i vikt genom en sund och hälsosamt livsstil DEL 3