• Mimmi P

    Vi som fick barn 09 och vill ha syskon tätt tråd 3!

    Tiden rusar iväg, dags för en ny tråd!!

    Ett stort gäng är redan på g med nummer två, förhoppningsvis kommer vi andra efter snart!

    Länkar till gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-1-159/m43589910.html
    www.familjeliv.se/Forum-1-159/m46124303.html

    och till listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-159/m46206754.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-01 21:55
    nya listan!
    www.familjeliv.se/Forum-1-159/m48409407.html

  • Svar på tråden Vi som fick barn 09 och vill ha syskon tätt tråd 3!
  • Mickes puma
    Pandoras box78 skrev 2010-01-25 16:48:01 följande:
    Nu är det iaf bekräftat att det är ett mf som jag trodde Så nu blir det paus i verkstan, kroppen ska få återhämta sig i lugn och ro, ingen stress.Blir ju en mental semester samtidigt för man blir "lite" besatt av viljan att plussa Kommer inte att lämna tråden och jag fortsätter att hålla tummarna för er som är kvar!!
    Massor av kramar till dig! Ta hand om dig (eller rättare sagt låt sambon/maken ta hand om dig)!
  • Sohvi
    Fru Hennerdal skrev 2010-01-26 21:36:37 följande:
    Vi har plussat!!!!Igår fick vi plusset och barnmorskan gav mig en tid för inskrivning redan samma dag. Känns helt galet underbart. Nu förstår jag ju varför jag mått illa några dagar.
    Grattis! :)
  • PåvägMotSyskon

    grattis till + =))

    denna mån blir deäl tester, FYFAN va kul, spännande o få 2 streck, då lär ja tro ja blitt gravid fast de e äl tester hehehehe =)

  • Mimmi P

    Fru Hennerdal, stort grattis!!

    Den här tråden går ut på söndag (och även tråden med listan) kan nån starta en ny tråd? Jga är inte jätteaktiv i tråden längre även om jag läser det ni andra skriver men skulle uppskatta om nån annan tog ansvar för en ny tråd.

  • Mickes puma
    Mimmi P skrev 2010-01-27 07:47:20 följande:
    Fru Hennerdal, stort grattis!!Den här tråden går ut på söndag (och även tråden med listan) kan nån starta en ny tråd? Jga är inte jätteaktiv i tråden längre även om jag läser det ni andra skriver men skulle uppskatta om nån annan tog ansvar för en ny tråd.
    Stort grattis Hennerdal!
    Jag kan starta ny tråd...
  • mina2små
    Fru Hennerdal skrev 2010-01-26 21:36:37 följande:
    Vi har plussat!!!!Igår fick vi plusset och barnmorskan gav mig en tid för inskrivning redan samma dag. Känns helt galet underbart. Nu förstår jag ju varför jag mått illa några dagar.
    Stort grattis!!!
  • Rocktroll

    Blev inget plus för oss den här månaden för idag kom mensen på dag 42. Så nästa månad ska vi använda äl test, lär ju behöva MASSOR då mensen är så oregelbunden men ska iaf försöka pricka in den.


    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Pandoras box78
    Rocktroll skrev 2010-01-30 17:53:09 följande:
    Blev inget plus för oss den här månaden för idag kom mensen på dag 42. Så nästa månad ska vi använda äl test, lär ju behöva MASSOR då mensen är så oregelbunden men ska iaf försöka pricka in den.
    Nooooo! Jag som hållit tummarna så de är blå!
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • Rocktroll
    Pandoras box78 skrev 2010-01-31 10:52:55 följande:
    Nooooo! Jag som hållit tummarna så de är blå!
    Naaw gullig du är {#lang_emotions_flower} du får hålla tummarna nästa månad {#lang_emotions_sealed}
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • PåvägMotSyskon

    börja ältesta från å me idag, dag 10 (tidigt jag vet) men kanske bra att va ute i tid (cykeln va 33 sist, men ja har bara haft 1 än sålänge, så kan va bra o börja i tid) =)

Svar på tråden Vi som fick barn 09 och vill ha syskon tätt tråd 3!