• Svar på tråden Glada sidan del 6
  • Kusin Knase

Hej och Hopp: Grattis!!

Mamma till Astrid: Vad mysigt det låter! Men förstår att det kan vara påfrestande för A också. Ungefär hur lång tid kan ni ha kvar nu, kommer ni hem i vår?

• MammaSusan81
    Kusin Knase skrev 2010-02-10 13:20:00 följande:
    Hej och Hopp: Grattis!! Mamma till Astrid: Vad mysigt det låter! Men förstår att det kan vara påfrestande för A också. Ungefär hur lång tid kan ni ha kvar nu, kommer ni hem i vår?
    Om vi har tur kan vi med stor tur vara hemma någon gång i april men det kan lika gärna bli i maj, juni eller senare än då. Allt beror på när vi får 2,a domstolstiden samt när domaren väljer att skriva ut papperet som krävs för att ansöka om pass.
    ♥ Astrid-06 ♥ & ♥ Vilgot-09 ♥
  • Erkens mamma

Idag glädjs jag åt att mina vänner har fått sina handlingar godkända av ministern så nu väntas domstolsdatum förhoppningsvis snart snart.

Håller mina tummar för dem så de blir blå! Så nära nu!

• Hej och Hopp

Idag för 6 månader sedan hade vi ceremonin i domstolen i Vietnam och idag vinner tingsrättens beslut i Sverige laga kraft - min dotter är min och jag är hennes mamma på alla sätt och vis!

Det är så självklart och ofattbart på samma gång!

Lycklig!

• Ethi

Grattis Hej och Hopp! Det är verkligen en enorm lättnad när allt är klart!

• Pixxie

Är så glad o lycklig för vår lilla dotter som nu sover en lur. Känslorna svallar över mest hela tiden o det känns så overkligt att hon finns här. Måste gå o titta på henne hela tiden. I dag blir hon 7 månader o vi firar att det är en månad sedan vi fick varandra.

• Luscinia

Idag är jag glad för att det nu bara är en månad kvar tills vi uppfyller alla krav för Kenya och då äntligen kommer att kunna skicka ansökan!!!

• brawny
    Luscinia skrev 2010-03-01 11:48:00 följande:
    Idag är jag glad för att det nu bara är en månad kvar tills vi uppfyller alla krav för Kenya och då äntligen kommer att kunna skicka ansökan!!!
    Härligt! Då kan det hela inte vara så långt borta för visst går det rätt snabbt med Kenya?
  • TomMon

Vilken härlig tråd detta är, allt det positiva fick mig genast på ett gott humör!

Jag är just nu glad över att vår hemutredning som bäst håller på, och snart kanske medgivandet är på g!!

/TomMon

Svar på tråden Glada sidan del 6