familje fotografi, med eller utan styvis?
Jag ska boka tid for familje fotografi, grejen ar nu att det ar jag min sambo och var lilla dotter, men sen har han en dotter sen innan. Jag kanner lite att jag vill att det ska vara foton "om" min dotter fast hennes mamma och pappa ska vara med pa endel, och tycker inte att hans dotter ska vara med denna gangen. Men ar det fel att gora sa har inte ens tagit upp det med min sambo an, han vet inte ens att jag ska boka tid for fotografi an. Hur har ni andra gjort med era styvisar och familje portratt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-07 21:28
ok ok vill andra lite, vill inte kalla det familje fotografi utan foton tillagnat min dotter om ni fattar vad jag menar.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-08 17:08
ok far tillagga lite till for det blir samma fragor om o om igen.... det galler bebisfoton av min dotter, samma har min bonus dotter pa sig sjalv tagna nar hon var bebis med sin mamma och pappa... och hon har sina bebisfoton hos oss med henne och pappa. Endel tycker att hon ska ha bada sina foraldrar pa foton i vart hus, men nej jag vill inte ha min sambos ex pa foto har, dem har hon hos sin mamma. Kan ni sluta saga att jag ar en dalig mamma eller att vi har en konstig familj for det har vi verkligen inte.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-08 17:17
och vi ska inte ta en massa foton som hos en vanlig fotograf utan det kommer bara bli 1-3 foton som kommer bli gjorda in till en tavla. Och JA bonus har likadant med sig och sin pappa...
nagot liknande detta..
www.thisisventure.ie/images/interactive-gallery.aspx