• LuPeRo

Pergopinglorna Del 20

Nu har vi nått del 20 av denna trevliga tråd

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla plus som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤:: ::....::::¤::::....::::¤::::....

List tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m48575336.html

....::::¤::::....::::¤::::....::::¤::::....::::¤:: ::....::::¤::::....::::¤::::....

Temp tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45623908.html

Statistik över Pergotime
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

Plus tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m49047874.html

När vi fått våra älskade barn träffas vi här;
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m47792482.html

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-03 10:14
    Ny List-tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51141086.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-03 10:17
    Ny "Pergopinglor med barn"

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m49803237-17.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 08:55
    Ny plustråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m51300993.html

• Svar på tråden Pergopinglorna Del 20
  • Cecan
    Dina skrev 2010-03-10 19:32:15 följande:
    När ska man börja äta de ? Måste läkaren skriva ut de?
    men gyn skrev ut dom till mig, jag åt pergo dag3-7 sen tog jag vagifem 7-11(det var som plast "sprutor" som man förde in vaginalt och "tryckte av")
  • Cecan
    LuPeRo skrev 2010-03-11 08:50:51 följande:
    Snabb fråga till er alla!!! Denna tråd går ut på söndag så det börjar bli dags att göra en ny. Är där någon som känner att dom vill göra det? Jag har inga problem med att starta en ny men det är något ni isåfall får bestämma!!!
    Åhhh en ny tråd vill vi ja ha (i alla fall jag=) )!!!
  • Malin F

taniko: Grattis!!!

PillanPernilla: För mig får du jättegärna starta en ny tråd!

Äntligen dag 1. Snart pergodags igen...

~Cornelia~ängeln Vide~
  • Pergosyskon
    Malin F skrev 2010-03-11 11:54:33 följande:
    taniko: Grattis!!!PillanPernilla: För mig får du jättegärna starta en ny tråd!Äntligen dag 1. Snart pergodags igen...
    Spännande, jag är inne på dag 7 o käkar mina tabletter för fullt
  • daKi

Barnmorskan ringde precis, talade in ett meddelande att jag ska äta pergotime nästa cykel också i väntan på ivf. Ska jag ringa upp henne och berätta att jag är gravid, eller ska jag vänta och se hur det går så att jag inte tas ur kön?

• Aimie

Ja men de va ju tur att man hittade hit En fråga..ni som har börjat äta på dag3 har det varit utan nån spec. anledning? Ja ska väl börja på dag 5 MEN min mens beter sig knepigt...igår kom det i normal flöde men idag knappt nåt.. så vi får se hur allt ter sig imorgon.. men jisses va det sticker i äggstockarna mina idag istället för att blöda....funderar på om mensen sätter igång igen nu i helgen å så börjar ja äta pergo på dag3 vad de kunna ha för konsekvenser? ska göra ul om 1½vecka...

~2010 SKA bli vårt år~
Svar på tråden Pergopinglorna Del 20