• Anonym (nyfiken)

Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?

Jag har en vibrerande dildo som jag inte tycker så jättemycket om, en analplugg som jag älskar (skulle vilja ha en större dock), och ett par geishakulor jag inte kan använda. Vill ha mer leksaker. Vad har ni för något att leka med själva eller med eran partner?

• Svar på tråden Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Johnny Dopp) skrev 2025-01-21 15:47:28 följande:
    Varför får inte kvinnorna säga satisfyer? Den är oerhört effektiv, kan ge orgasm på två minuter.

Är du orolig över att bli utkonkurrerad?

Jag gav min fru en, och hon njuter mer av den än av min tunga. Känns lite tråkigt ibland, men jag njuter ju av att hon njuter.
    Utkonkurerad? Jag har gett min sambo 1 satisfyer hon gärna får använda själv eller med mig. Hon har fått flera olika leksaker för att hon ska få njuta med eller utan mig så den delen är jag absolut inte rädd för
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Johnny Dopp) skrev 2025-01-21 15:47:28 följande:
    Varför får inte kvinnorna säga satisfyer? Den är oerhört effektiv, kan ge orgasm på två minuter.

Är du orolig över att bli utkonkurrerad?

Jag gav min fru en, och hon njuter mer av den än av min tunga. Känns lite tråkigt ibland, men jag njuter ju av att hon njuter.
    Och sen är den absolut vanligaste. Så därför frågade jag om dom hade andra favoriter
  • Anonym (Morronmänniska)
    Anonym (Jag) skrev 2025-01-21 16:18:00 följande:
    KAN ge, men ger inte alla. Jag har en satisfyer, men dels låter den som en hel hushållsmaskin, dels gör den inte riktigt sitt jobb. Jag har svårt att komma generellt, och ibland har det tagit en halvtimme för mig att komma med den (och ibland har jag gett upp innan dess).

Mest använder jag en fingervibrator eller duschstrålen. På sistone har jag också börjat använda en dildo samtidigt (i duschen har jag med mig en dildo med sugkopp).

Jag har också en analplugg, men den har jag knappt använt (än).
    Jag kan inte med apparater som låter när man ska ha lite mysigt. Tar effektivt död på stämningen. Är nog också en som använder duschen mest. Buttplugg fattar jag inte vitsen med.
  • Anonym (Sjuktless)

Jag har numera inga sexleksaker, redan förstört 4 olika fleshlights.
    Vet inte vad orsaken varit, alltid följt instruktionerna punkt efter punkt, använt rekommenderad glidtyp. likförbannat går dom bara sönder. För hårt vatten kanske.. slutat lägga ut pengar på sånt. 
    Eftersom jag inte verkat kunna landa någon dejt heller efter 7 år som singel så nä. handen är gratis.

• Anonym (Johnny Dopp)
    Anonym (Morronmänniska) skrev 2025-01-22 07:19:22 följande:
    Jag kan inte med apparater som låter när man ska ha lite mysigt. Tar effektivt död på stämningen. Är nog också en som använder duschen mest. Buttplugg fattar jag inte vitsen med.
    En del spinner som en kåt katt. Till slut behöver du bara höra ljudet för att komma...
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Bortgjord) skrev 2005-10-10 21:31:52 följande:

En liten dildo med vibration så klart... Och vet ni vad - när jag låg inne på BB och fick mitt andra barn och svärmor var hemma så passade hon på att städa min garderob. Och kan ni gissa vad jag hade gömt längst upp där????? Jojomensan. Dildon!!!
    När hon visade mig garderoben som var så prydligt iordninggjord så ville jag bara sjunka genom golvet. Och samtidigt kokade det inom mig. Var skitförbannad över det intrånget att hon sett den. Men hon nämnde inget.... Den låg iallfall i "fel" hörn när jag letade efter den sen.........

Haha så bra gjort emot dig 
  • New  Dawn

Har diverse leksaker i en låda, men inget går upp emot våra egna kroppar 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (F)

Vi har ett gäng leksaker 
    En vibrerande dildo,en satisfyer,en strapon sele med tillhörande dildo ibland använder vi bara dildon ibland med selen. Och några analpluggar båda använder nog det mesta olika mycket olika gånger och olika vem som har vad. men få en avsugning med en dildo i analen är fantastiskt.

• Anonym (Man35)

Verkar som vi har liknande som dom flesta. Har en hemlig låda i garderoben som tas fram ibland. Finns dildo, buttplug, satisfyer, olja, glidmedel. Älskar att testa grejerna på sambon. Bästa gångerna är när vi har analsex och har en dildo i slidan på henne. Trångt o skönt:) 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (g)
    Emmanilsson34 skrev 2025-07-28 17:38:19 följande:

Vi har nyligen börjat utforska tillsammans och hittade några riktiga favoriter! 💫 En mjuk men kraftfull wand (perfekt både solo och med partner) och en snygg liten plugg med kristall som känns både lyxig och lagom för nybörjare. Testade även en blindfold och fjäder för att leka lite mer med sinnena ? blev oväntat hett 🔥

Tips: Vi beställde från ? snabb leverans, diskret paket och mycket att välja på utan att det känns ?för mycket?. Rekommenderas om man vill upptäcka något nytt tillsammans 😊

"vi har nyligen börjat göra reklam för vår sida på Familjeliv och det är inte alls uppenbart"
  • Anonym (Kille 30+)

Köpte en fleshligt innan jag hade tjej, det näst bästa efter äkta vara. Känns ungefär upp till 70% som en riktig fitta.

• Anonym (Man)

Frugan har två dildos, en liten vibrator, en större vibratorstav, två satisfyers en Buttplugg (klassisk) och en Buttplugg med massa kulor på. Vi har även en "parvibrator" som ska sitta i henne när man har penetrerande sex. Vi lyckas inte använda den så den är typ till salu. 😊

• Gurkan1000

Jag har provat ett par Fleshlight-liknande saker men har inte varit nöjd. Tycker dom varit för stora och osmidiga att använda. Dessutom tycker jag inte det gett tillräckligt stimulans. Den egna handen och lite glidmedel är det bästa hjälpmedlet när man runkar tycker jag. Cool

• Anonym (Bara en buttplug)

Jag har en buttplug. Men det är mer för att om jag har den och visar det så vill min man ha sex, det vill han givetvis utan den med men den liksom snabbspolar fram till sex väldigt effektivt. Jag går ur rummet, klär av mig och stoppar in den och visar upp mig med den ...och han vill direkt.

Utöver det har den ett visst sentimentalt värde med.

• Anonym (arne)

Inga, vi har bra sex ändå och har inte kommit till det krisstadiet än där vi måste "krydda sexlivet".

• Anonym (Jaha)

Vi köpte och experimenterade mer med leksaker när vi träffades för snart 11 år sedan.
    Jag vet att har i alla fall en "man i byrålådan" och jag har min lösfitta "Gummi-Gudrun"
    Sedan har vi en leksakslåda med fjärrstyrt vibratorägg, kukringar, clitvibrator och geishha-kulor - inget av detta används och har inte använts mer än enstaka gång.
    Det som används är en siloconpiska med flera tunna och kittlande siliconsnören.
    Hon var väldigt emot "piska" p.g.a tidigare  erfarenheter men jösses - den åker fram med jämna mellanrum.

• Anonym (Man)
    Anonym (Jaha) skrev 2025-07-30 16:27:38 följande:

Vi köpte och experimenterade mer med leksaker när vi träffades för snart 11 år sedan.
    Jag vet att har i alla fall en "man i byrålådan" och jag har min lösfitta "Gummi-Gudrun"
    Sedan har vi en leksakslåda med fjärrstyrt vibratorägg, kukringar, clitvibrator och geishha-kulor - inget av detta används och har inte använts mer än enstaka gång.
    Det som används är en siloconpiska med flera tunna och kittlande siliconsnören.
    Hon var väldigt emot "piska" p.g.a tidigare  erfarenheter men jösses - den åker fram med jämna mellanrum.

Känner igen att det finns fler än som används! Lätt att få några favoriter. En liten "bullet" är min frus favori och som hon använder både själv och med mig ibland. Och ibland åker det fram en dildo (naturtrogen) som vi leker lite med. Eller, ja, det är främst hon som använder den och vi låtsas att det är en extra man hos oss vilket vi båda går igång på. 
Svar på tråden Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?