Viktproblem
Fler med viktproblem som måste gå ner en massa i vikt??
Som kanske vill stötta mig...
Fler med viktproblem som måste gå ner en massa i vikt??
Som kanske vill stötta mig...
vad roligt att det är fler som vill ansluta sig till oss..
Småbarnsliv Jag kan tipsa om GIviktkoll, det fick mig att hajja hur GIfunkar. GI är ju inte lika strikt som lchf utan lite kollisar är okej... Visst det kostar lite vara med, men jag har varit med en kort period tills jag fattade galloppen o sen funkar det med lite sunt förnuft!! Har GIat i omgångar varav senast i våras då jag var med i något som kallades BloggerUnited. Där man med fick gratis medlemskap under tre månader om man bloggade om viktnedgången. Supermotiverande!!!
Får man föreslå Wii fit och stavgång?
Det är min metod iaf.
Jag ligger på BMI 27-28 och kämpar oxå.
Såg att jag visst varit lite optimistisk, mitt BMI var visst på runt 29, inte 27-28. Måste ha drömt ; )
hejsan jag hänger gärna på här har ett bmi på 28 å kämpar neråt...
är medlen i GIviktkoll å har hållt på med det i 16dagar å har "bara" gått ner 2kg. går även hos en dietist som ska väga mig var 6e vecka...
men motivationen e svår tycker jag, promenerar mycke i jobbet å promenerar ca 30-45min efter jobbet, en timme på lediga dagar och tränar en timme 2ggr/vecka på gym.. och i morgon ska jag och min sambo börja bugga och jag hoppas på såklart att vågen ska visa neråt.....
Här är en till med PCO som behöver gå ner i vikt, ska till gyn och diskutera vad vi kan få för hjälp den 22 feb för då är det 1 år sen vi började syskonverkstan, fick 3 dubbelkurer Pergo när vi ville börja med syskon av en privat gyn, men de funkade inte alls. Nu ärmitt mål att gå ner 5 kg innan gynbesöket, då ligger jag 2 kg över den vikt jag hade när jag blev spontant gravid med sonen på 4:e förösket. Det borde väl få dem att förstå att det inte är min vikt som är problemet utan mina hormonnivåer. Jaja, man får hoppas att jag lyckas med min -5kg´s plan.
Smygvägde mig idag... Efter frukost o med kläder... Efter tre dagar med GI... MINUS 1,3kg!!! Återstår att se om det håller i sig...
Och jag sitter & trycker i mig godis.. åt helvete med allt..