• TrollBoll

    Gravida/föräldrar i Växjötrakten - del 7

    Detta är en tråd för oss som har eller planerar barn eller som är gravida här i Växjötrakten.
    V
    i är redan inne på tråd nummer 7. Vilken succé våran prat- och fikatråd är!!

    Gamla som nya är välkommna in!!


    Här hittar ni vår BF/barn-tråd!

    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m47991591.html
    Elliot 090203
  • Svar på tråden Gravida/föräldrar i Växjötrakten - del 7
  • TrollBoll

    Jag kommer bli såååååå avis om det är två!
    Har verkligen alltid drömt om att ha turen att få tvillingar!


    ♥ Elliot 090203 ♥ Hayley 110214 ♥
  • TrollBoll

    Ps. Vanadis - om ni absolut inte känner att ni kan vänta så kan ni ju alltid göra ett privat UL och få reda på det tidigare.


    ♥ Elliot 090203 ♥ Hayley 110214 ♥
  • Vanadis86
    TrollBoll skrev 2012-01-27 09:38:34 följande:
    Jag kommer bli såååååå avis om det är två!
    Har verkligen alltid drömt om att ha turen att få tvillingar!
    Ps. Vanadis - om ni absolut inte känner att ni kan vänta så kan ni ju alltid göra ett privat UL och få reda på det tidigare.
    Hihi, jag har också alltid drömt om tvillingar och jag har ju anlag för det med. Väntade tvillingar innan T blev till och L skulle haft en tvilling..
    Men min dröm har också alltid varit 2 barn max.. nu kanske jag kommer ha FYRA!! Tungan ute Självklart kommer jag ju bli glad oavsett, men det är så svårt att greppa ännu. Vi väntar på det planerade UL så länge vi kan. Flört
    (_¸.?*♥ 21/8 -05 ♥ 12/2 -09 ♥*?.,_)
  • TrollBoll

    Själv har jag alltid viljat ha just fyra faktiskt. Eftersom jag har två nu så vore ju tvillingar perfekt då. Har inte anlag för det, men eftersom jag måste få honrombehandlingar för att öht kunna bli gravid, så är "risken" ändå stor.
    Jag håller tummarna att det är två i din mage jag.
    Hahaha, ja, gör ni det - jag hade ALDRIG kunnat hålla mig!!!


    ♥ Elliot 090203 ♥ Hayley 110214 ♥
  • Trollungarnasmamma
    sockertopp84 skrev 2012-01-25 07:49:31 följande:
    Oj,Juli de är ju ändå rätt länge.Men men behöver man plats får man antagligen ta de man få nu för tiden.Hoppas informationsmötet gick bra.

    Ja det är juh en termin, men info mötet gick bra så det känns bättre nu men det blir fortf ett himla farande! Åh vanadis!!! Så spännande!!! Blir med avis om det är två, har alltid velat ha tvillingar! Mannen har det på sin sida, hans farfar var tvilling så vi får väl se med nästa!! Grattis oavsett att hjärtljuden ändå var bra!!
  • JohannaOMikael

    Tvillingar är mysigt. Men dubbelt så mycket arbete ;)) speciellt om man har barn sen innan. Vår dotter blev 3år när twinsen kom. Nu är dom 3 månader och tja.. Vi börjar väl komma in i rutiner. Hehe.

  • Trollungarnasmamma
    JohannaOMikael skrev 2012-02-08 00:09:37 följande:
    Tvillingar är mysigt. Men dubbelt så mycket arbete ;)) speciellt om man har barn sen innan. Vår dotter blev 3år när twinsen kom. Nu är dom 3 månader och tja.. Vi börjar väl komma in i rutiner. Hehe.

    ja självklart är det de, man får nog försöka ställa in sej på allt dubbelt! Och tar säkert extra tid att komma in i rutiner!
  • Draken85

    Hej alla!!

    Här var det ett tag sen jag var inne!! Har bara ögnat igenom första sidan!!
    Grattis Vandis till en liten till!! Kommer inte ihåg om jag sagt det på fejjan!! 
    Underverk på G: Välkomen hit o grattis till liten i magen!!

    Även vi väntar tillök och går allt som planerat blir lilla L storebror i början av juli!! 
     
    Hoppas att ni njuter i de fina vårvädret!! Har tyvärr inte kunnat vara ute o njuta så mycket pga av sjukdom men nu är jag pigg o glad o har suttit ute på den nya altanen och njutit!

    Kram alla! 

        

  • sockertopp84

    Vi väntar oxå tillökning.Ska på rul idag,så spännande.Är beräknat i mitten av augusti.

    Draken85:Grattis till bebisen i magen.

  • Vanadis86

    Åh, grattis Draken85! Vad kul!! Då får vi alla tre (Draken85 & sockertopp84) rätt tätt inpå varandra. Spännande! Glad


    (_¸.?*♥ 21/8 -05 ♥ 12/2 -09 ♥*?.,_)
  • Vanadis86

    Kan berätta för er som inte vet att det inte blir tvillingar. På rutinUL hittades bara en liten buse! Solig


    (_¸.?*♥ 21/8 -05 ♥ 12/2 -09 ♥*?.,_)
  • vägen är aldrig lång till en vän

    Hej alla!

    Länge sedan jag var här. Hoppas allt är bra med alla. Stort grattis till alla växande magar! Så underbart! 

    Underverk på G: Klart att du är välkommen hit! När är tanken att din lill* ska komma?

    Kram 

  • Underverk på G

    Min är redan här ;) skulle kommit på sön (13/5) men kom redan 3/4 !!!!
    Allt har gått bra trots att han kom 6v förtidigt
    Det blev en pojk 2198g och 47,5cm lång

  • Vanadis86

    Underverk på G: Stort grattis (lite väl sent kanske) men bättre sent än aldrig!!

    På måndag går jag in i magiska v 30. Och just nu känner jag mig stor och vig som ett kylskåp. Foglossningen tar kål på mig, vissa dagar kommer jag inte ur sängen utan hjälp!

    Jag har nog inte riktigt fattat ännu heller att vi faktiskt ska bli en familj på 5 pers här nu. Shit pommfritt!! O_o

Svar på tråden Gravida/föräldrar i Växjötrakten - del 7