• Anonym (Kär??? = ))

Tror jag är kär i henne!

Detta känns så skumt, men i onsdags började det helt plötsligt pirra så där löjligt i magen efter hennes sms och jag fick inte henne ur mina tankar på 2 dagar.... Japp vi jobbar tillsammans, och jag är ny på jobbet, men detta tjej har jag kommit närmast hon är super härlig på alla sätt. Jag va iaf sjuk några dagar förra veckan, och på onsdags kvällen fick jag ett sms från ett okänt nummer där det stod att hon undrade vart jag hade varit och att hon nu fått höra att jag va rit sjuk ochjag skulle krya på mig osv. Hon tagit reda på mitt nummer på något sätt, sen skickade hon lite till samma kväll om allt och inget så där. Och jag kunde verkligen inte få henne ur mina tankar varken onsdags natten eller på hela torsdagen, kändes så skumt. Sen när vi sågs på fredagen trodde jag att jag skulle dö, jag va som en fjortis som mött sin första kärlek, ni vet, kunde bara inte sluta le och kände mig skit dum. Hon pratade på massor och ville att jag skulle komma hem till henne p lite vin och vi skulle spela lite spel. Men tyvärr så kunde jag inte. men jag åkte hem till min svägerska igår kväll och drack massa vin och SÅ KLART skickade jag TUSEN sms till henne, kommer inte ihåg allt vad jag skrev ,men vet att det va massa pladder men jag har inte sagt något om mina känslor. Och idag har vi pratat på msm hela dagen . Ville bara få skriva av mig lite. Detta är helt nytt för mig, kan det vara så att jag är KÄR eller inbillar jag mig bara något. jag vågade faktiskt berätta för min svägerska igår, kändes skönta tt få säga det till någon men nu till det värsta Jag är gift och har barn, även hon är gift. Vad händer om jag berättar detta för henne tro=? (vet ju att inte ni kan veta det men) ska jag våga? Vill inte förstöra nåt, hon skriver att hon tycker jag är en skit härlig tjej och massa sånt där.

Detta blev långt och jobbigt förlåt men....
  • Svar på tråden Tror jag är kär i henne!
  • jfsebastian

TS - bra att du berättat för alla inblandade.

Hade det bara varit lust och inte kärlek tror jag läget skulle varit annat.

Det är svårt att vara kär i någon som är gift och bokad på sitt håll.
    Hon kanske "bara" är förtjust och attraherad av dig, och är du då kär så hamnar ni i ojämnlik nivå.
    Vet din man om att du vill sexa/älska med henne och har gett sitt klartecken till det, spå kör i vind. Ha så skönt och allt det där.

Men tänk på vad du äventyrar känslomässigt med att vara kär i någon som du i bästa fall kan få som jobbarkompis och älskarinna.

Hjärtat kan vara bökigt att handskas med.

• Anonym (Kär??? = ))
    jfsebastian skrev 2010-01-26 14:25:05 följande:
    TS - bra att du berättat för alla inblandade.Hade det bara varit lust och inte kärlek tror jag läget skulle varit annat.Det är svårt att vara kär i någon som är gift och bokad på sitt håll.Hon kanske "bara" är förtjust och attraherad av dig, och är du då kär så hamnar ni i ojämnlik nivå. Vet din man om att du vill sexa/älska med henne och har gett sitt klartecken till det, spå kör i vind. Ha så skönt och allt det där.Men tänk på vad du äventyrar känslomässigt med att vara kär i någon som du i bästa fall kan få som jobbarkompis och älskarinna.Hjärtat kan vara bökigt att handskas med.
    Ja et är svårt etta men jag känner mig så fri när jag är me henne, så otroligt lycklig. Hon och hennes man har ju ett öppet förhållane så nu är han bara gla att hon har träffat mig (första gången för henne) han märker att hon är jätte gla. Vi har rean älskat, 2 gånger åååå unerbart. Men min man vet inte om et, jag kan inte säga etta just nu, jag har "precis" berättat att hans fru sen 8 år (gift i 4) har blivit kär i en tjej.
  • jfsebastian
    Anonym (Kär??? = )) skrev 2010-01-26 14:29:20 följande:
    Ja et är svårt etta men jag känner mig så fri när jag är me henne, så otroligt lycklig. Hon och hennes man har ju ett öppet förhållane så nu är han bara gla att hon har träffat mig (första gången för henne) han märker att hon är jätte gla. Vi har rean älskat, 2 gånger åååå unerbart. Men min man vet inte om et, jag kan inte säga etta just nu, jag har "precis" berättat att hans fru sen 8 år (gift i 4) har blivit kär i en tjej.
    Vill du fortsätta vara gift med din man?

Kuuuul att det var lyckat.

Att känna sig fri med någon är underbart.
    Efter första gången med en viss sexuell aktivitet så förstod jag för första gången i livet vad det innebar att vara frigjord. Det var fantastiskt. FRIIIIII.

Inte så att jag varat hämmad sexuellt någonsin, men detta var annorlunda.
  • Anonym (Kär??? = ))
    jfsebastian skrev 2010-01-26 14:42:23 följande:
    Vill du fortsätta vara gift med din man?Kuuuul att det var lyckat.Att känna sig fri med någon är underbart.Efter första gången med en viss sexuell aktivitet så förstod jag för första gången i livet vad det innebar att vara frigjord. Det var fantastiskt. FRIIIIII.Inte så att jag varat hämmad sexuellt någonsin, men detta var annorlunda.
    Jag tro inte jag vill vara med min man längre, vågar bara inte lämna honom.. ÅÅÅÅ detta är så jobbigt. Faaan har hänt??? Hmm, Funderar fram och tillbaka om jag ska säga till honom att vi flyttar isär för ett tag..... Vill var FRIIIIII
  • jfsebastian
    Anonym (Kär??? = )) skrev 2010-01-26 14:50:46 följande:
    Jag tro inte jag vill vara med min man längre, vågar bara inte lämna honom.. ÅÅÅÅ detta är så jobbigt. Faaan har hänt??? Hmm, Funderar fram och tillbaka om jag ska säga till honom att vi flyttar isär för ett tag..... Vill var FRIIIIII
    Tänk igenom ditt val noga.
    Gör sedan vad du känner är rätt för dig och din själ.

Det är lätt att berusas av nyhetens behag. Låt det gå ett tag, sen kan du komma till en slutsats.

PM:a om du inte vill ha allt publikt.

Fri är underbart.
  • Anonym (känner igen mig)

Jag känner igen mig i det su skriver, Träffade en tjej på fl, visste inte hon var bf, hon visste inte det om mig... vi blev kära, alla inblandade blev sårade, slutade med att min man gav mig ett ultimatum, henne eller honom.. jag valde honom, känns bra nu efter men då var det jätte jobbigt, tyvärr, strulade jag med henne och det får jag leva med nu tänk efter verkligen innan du lämnar din man,.

• Anonym

TS, du kan väl berätta hur det går? det kan inte vara lätt, men även om jag lider med dig och din man ang ert förhållande kan jag också vara glad för din skull att det känns så underbart med den nya kärleken....*avis*

• Anonym (Kär??? = ))
    Anonym skrev 2010-01-26 18:16:23 följande:
    TS, du kan väl berätta hur det går? det kan inte vara lätt, men även om jag lider med dig och din man ang ert förhållande kan jag också vara glad för din skull att det känns så underbart med den nya kärleken....*avis*
    Klart jag ska berätta här . Men just nu hinnar jag inte men finns lite mys att berätta
  • Anonym (bi too)

okej...väntar med spänning

• Anonym (Kär??? = ))

Slänger in en liten update då .

Var ska jag börja, ja som jag sagt tidigare så har ju jag och min man haft ganska jobbiga år tillsammans, han har betett sig som ett svin emot mig mest hela tiden. Vi har pratat så mycket om det nu, han skyller allt detta på honom, alltså att om han hade behandlat mig som man ska så hade jag aldrig fått känslor för henne?!?!?! Det finns egentligen massa att berätta om oss men det skulle bli som att skriva en bok...

Men just nu är jag sååå otroligt lycklig, jag är glas JÄMT, jag tänker på henne dag som natt, varenda minut, är verkligen tokKÄR. Detta skrämmer mig lite på ett sätt, eller skrämmer kanske är fel ord men jag är fortfarande chockat att jag fallit flr en kvinna hmm jag är ju oxå kvinna . 2 gånger har vi TRÄFFATS och det har varit UNDERBART känner mig (som jag sat tidigare) så levande när jag är med henne. I veckan ska vi gå på bio och bara umgås lite som vanligt detta ska bli sjuuuukt mysigt. Min man låter mig göra detta, han säger att han vill att jag ska umgås lite med henne för kanske mina känslor försvinner då, detta för mig är helt otroligt, han har ALDRIG låtit mig umgås med andra jag har suttit som "inlåst" i 8 års tid. Nu säger han oxå att vi båda behöver göra något på varsitt håll ibland så han ska börja träna och jag ska bara vara, jag kommer absolut inte umgås med HENNE hela tiden utan jag behöver tid för mig själv oxå och tid med mina andra kompisar.

Just nu känner jag min illa till mods över hur min man beter sig, ALLT ska helt plötsligt vara så PLUTTINUTTIGT och gulligt, jag har velat i 8 års tid att han ska skriva mig ett kärleksbrev, jag brukade alltid förut lägga små brev och lappar här och där till honom, jag sa att det skulle vara så mysigt att få ett brev av honom men NÄ det va inget för honom men han gillade ändå att jag skrev till honom. Men så helt plötsligt en dag förra veckan ligger VÄRLDENS kärleksbrev på bordet, massa dikter och en underbar (hade jag tyckt då) kärleksförklaring, jag tycker bara allt känns så överspelat...... Är det nån ide att börja med massa sånt nu???? Och nu är han dessutom på mig som en HÖK, och vill jag inte kyssa krama vara nära honom HELA tiden blir han deprimerad och massa skit, usch tycker bara alt är så jobbigt med honom. MEn som ALLTID får han mig att LOVA att ALDRIG lämna honom. Men nu vet han iaf hur jag känner, jag har sagt att jag har svårt att ta in allt detta "nya" från honom att jag vet inte om detta kommer att funka men att vi ska ge det en chans..

Förlåt att det blev så långt!

• Lynott
    Anonym (Kär??? = )) skrev 2010-01-16 20:27:38 följande:
    Jag förstår ditt problem men du är gift (med någon du älskardessutom) och borde förstås avstå från att vara otrogen. Det är bedrövligt att så många tycker du borde ta chansen ... är det så vi vill bli behandla i ett förhållande? Att den man älskar och håller av, går bakom ryggen på en? Du har ju familj och nu måste försöka glömma henne. Vill du ändå gå hela vägen, ska du begära ut skilsmässa först så du inte bedrar den du delar ditt liv med. För skilsmässa lär det bli i vilket fall - om du tar klivet mot henne. TÄNK OM!
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Kär??? = )) skrev 2010-01-16 20:27:38 följande:
    .... När jag läser detta så blir jag ännu mer övertygad om att jag skall förbli SINGEL. Fy fan för att bli bedragen - det har jag blivit i två förhållanden och .... ALDRIG MER!  Fruntimmer.... :(
Svar på tråden Tror jag är kär i henne!