Tror jag är kär i henne!
Detta känns så skumt, men i onsdags började det helt plötsligt pirra så där löjligt i magen efter hennes sms och jag fick inte henne ur mina tankar på 2 dagar.... Japp vi jobbar tillsammans, och jag är ny på jobbet, men detta tjej har jag kommit närmast hon är super härlig på alla sätt. Jag va iaf sjuk några dagar förra veckan, och på onsdags kvällen fick jag ett sms från ett okänt nummer där det stod att hon undrade vart jag hade varit och att hon nu fått höra att jag va rit sjuk ochjag skulle krya på mig osv. Hon tagit reda på mitt nummer på något sätt, sen skickade hon lite till samma kväll om allt och inget så där. Och jag kunde verkligen inte få henne ur mina tankar varken onsdags natten eller på hela torsdagen, kändes så skumt. Sen när vi sågs på fredagen trodde jag att jag skulle dö, jag va som en fjortis som mött sin första kärlek, ni vet, kunde bara inte sluta le och kände mig skit dum. Hon pratade på massor och ville att jag skulle komma hem till henne p lite vin och vi skulle spela lite spel. Men tyvärr så kunde jag inte. men jag åkte hem till min svägerska igår kväll och drack massa vin och SÅ KLART skickade jag TUSEN sms till henne, kommer inte ihåg allt vad jag skrev ,men vet att det va massa pladder men jag har inte sagt något om mina känslor. Och idag har vi pratat på msm hela dagen
Detta blev långt och jobbigt förlåt men....