• Dansken

    89or/90or som funderar/planerar bebbe 2010

    Hej alla födda 89 eller 90!
    Tänkte att detta kunde bli en tråd för oss som planerar, funderar på att få en liten pys 2010!
    Jag funderar själv & har precis tagit ut min p-stav. Väger för & nackdelar p.g.a. min ålder.
    Skriv av er här & berätta hur det går!

    LYCKA TILL!!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 21:21
    Nu hoppas vi på att Tillan90 plussar på måndag 15/2-10, även om hon tvekar!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 02:37
    Nu måste jag bara förtydliga: (eftersom att folk inte verkar förstå) DETTA ÄR EN TRÅD FÖR OSS FÖDDA 88-89-90, SOM VILL HA BARN & INTE TILL FÖR ATT KOMMA MED MORAL-SNACK OCH NEGATIVA KOMMENTARER OCH RÄTTELSER FÖR VAD VI SKA OCH INTE SKA.
    hoppas att folk kan acceptera detta!:)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 18:01
    Okej, nu är vi väldigt många! Därför skriver jag en liten update om alla! haha!
    Dansken: Från skåne, född 90, Planerar & försöker lite halvt.

    Tillan90: Från Skåne, försöker aktivt!
    Jossan90: Från Skåne, vill börja försöka i Juni.

    Lillav:Från Borås, född 89. Försöker sedan 1 år tillbaka

    Tuffsan01:Född 89, är gravid. Beräknad födsel i oktober! :D

    AnnaPanda:Från skåne, född 89 & startar verkstaden i mars/april!

    SandraLindholm: Uddevalla, född 90. Mamma till tvillingar.

    Bella20: Vet inte var du är ifrån? Berätta! :) Försöker aktivt!

    Aikotakara: Minns inte var du är från? :( Född 88 & börjar försöka till Juni.

    östersund90: Från östersund, har försökt ett par gånger, men väntar till april/maj för fler försök.

    Lina90: Vet inte vart du är ifrån.. har redan barn men skrev några rader ändå!:)

    Har jag missat någon, eller skrivit fel, snälla rätta mig. Försöker så gott jag bara kan!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-17 14:29
    *Aikotakara bor i norrbotten & börjar kanske försöka i Juni :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-25 01:00
    Heej Tjejer!
    Nu har vi snart nått 1000 inlägg. Då är jag inte säker på att vi kan fortsätta, så jag gör en "uppföljare".. Under forum, blandat (eftersom att FL inte tyckte att det passade under barnlängtan???) Den får heta 89/90 planerar bebbe del 2
    Så vi kan börja skriva där när denna inte längre fungerar. Kram

  • Svar på tråden 89or/90or som funderar/planerar bebbe 2010
  • Dansken
    Jossan90 skrev 2010-02-26 01:00:57 följande:
    får man inte skriva mer efter 1000 inlägg?
    joo det känns bara jävligt snurrigt.
  • C060908
    Jossan90 skrev 2010-02-26 01:00:01 följande:
    haha nä precis,jag går i skolan och hoppas på att jag kan börja bebisverkstaden i juni. förresten jag såg den rosa/svarta emmaljunga vagnen på din blogg, vilket sorts emmaljunga är det?
    city jet Den skall säljas nu till sommaren intresserad?
  • AnnaPuddel

    wow.. va ungt å skaffa barn när man är 20..hehe..eller bara jag som känner mig gammal som är 86a och inte skaffat barn, det skrämmer mig för mycket

  • Jossan90
    C060908 skrev 2010-02-26 01:07:57 följande:
    city jet Den skall säljas nu till sommaren intresserad?
    jag är tyvärr inte gravid :/ och hade jag varit det och jag hade vetat att det hade varit en tjej så hade jag köpt den direkt {#lang_emotions_laughing}
  • Jossan90
    AnnaPuddel skrev 2010-02-26 01:11:02 följande:
    wow.. va ungt å skaffa barn när man är 20..hehe..eller bara jag som känner mig gammal som är 86a och inte skaffat barn, det skrämmer mig för mycket
    tycker inte det är så ungt.
  • Dansken
    AnnaPuddel skrev 2010-02-26 01:11:02 följande:
    wow.. va ungt å skaffa barn när man är 20..hehe..eller bara jag som känner mig gammal som är 86a och inte skaffat barn, det skrämmer mig för mycket
    andra tråden! :P
  • AnnaPuddel
    Jossan90 skrev 2010-02-26 01:12:19 följande:
    tycker inte det är så ungt.
    nej det är ju inte det. men eftersom det är yngre än mig, och tiden går så fort det 20, så känns det ungt.
    Dansken skrev 2010-02-26 01:12:49 följande:
    andra tråden! :P
    Massa folk som skaffar barn och är yngre än mig!" ääh!
  • Jossan90
    AnnaPuddel skrev 2010-02-26 01:14:07 följande:
    nej det är ju inte det. men eftersom det är yngre än mig, och tiden går så fort det 20, så känns det ungt. Massa folk som skaffar barn och är yngre än mig!" ääh!
    anndra tråden!!!!!
  • Aniwani

    Hej på er! :)
    Jag är ung mamma, fyller 20 år i april. Fick en liten bebbe 16 Juni 2009, och det finns inget mer underbart än en liten bebbe. Casper heter han och är nu 8 och en halv månad.
    Jag/vi längtar bara efter fler nu på en gång! har fortfarande inte fått tillbaka mensen och går nu hos läkare för att utreda vad det finns för anledning att den dröjer. Vi planerar att försöka (om nu mensen vill komma tillbaka) från och med Juni/juli. Skulle vara helt underbart att få en till liten prutt! Lycka till alla, och ni måste ju uppdatera oss om hur det går! :D

    / Anna

  • Jossan90
    Aniwani skrev 2010-03-01 21:09:41 följande:
    Hej på er! :)Jag är ung mamma, fyller 20 år i april. Fick en liten bebbe 16 Juni 2009, och det finns inget mer underbart än en liten bebbe. Casper heter han och är nu 8 och en halv månad. Jag/vi längtar bara efter fler nu på en gång! har fortfarande inte fått tillbaka mensen och går nu hos läkare för att utreda vad det finns för anledning att den dröjer. Vi planerar att försöka (om nu mensen vill komma tillbaka) från och med Juni/juli. Skulle vara helt underbart att få en till liten prutt! Lycka till alla, och ni måste ju uppdatera oss om hur det går! :D/ Anna
    skriv i den andra tråden! :)
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m51006931.html
Svar på tråden 89or/90or som funderar/planerar bebbe 2010