Att komma ut med flickvän
Jag är så lycklig för jag hittat min första riktiga kärlek här i livet, som skedde vid 22 års ålder. Det är fantastiskt att vara förhållande med den mest fantastiska människan på jorden, min flickvän. Det är mitt första förhållande och alla kring mig tror jag bara är into killar så att säga.
Nu kommer det då till saken att vi varit tillsammans i över två månader och detta känns riktigt seriöst, vi har varit bästa vänner i två år innan detta. Så för alla är vi bara bästa vänner. Inklusive våra föräldrar och alla. Jag funderar på att berätta för de närmaste, främst mina föräldrar om min första kärlek. Även om jag inte tror de kommer reagera på något negativt sätt så är jag ändå nervös inför det. Hur ska jag säga och när? Jag bor 30 mil ifrån dem så antar det blir på telefonen. Ska jag bara säga det ifrån ingenstans? Ja hur som hur gjorde ni med detta?
Funderar länge på om vi ska komma ut för våra gemensamma vänner eller inte också. Det känns dock rätt skrämmande än för min del. Även om tanken på att komma ut angående min flickvän är så befriande så är det också väldigt skrämmande.