• Ellans

    Vi som nu i tänker försöka igen efter att fått missfall

    Hej!

    Här hoppas jag att vi kan samlas vi som fått MF/MA och nu känner oss redo att försöka igen. En tråd där vi kan prata om hur det går, hur vi mår och om våran oro.

    Själv fick jag MA i v.12 den 31/12-09 och nu ser vi fram emot att försöka igen.

    När fick du MF/MA?
    Vilken vecka var du i?
    När är nästa BIM? Och hur länge har ni försökt efter MF?

    Önskar alla lycka till och hoppas på ett plus snart igen. Oron är just nu jätte stor för att det ska hända igen, men bebis längtan är ännu större än oron. Vi måste försöka våga igen om det ska kunna gå hela vägen också :)

  • Svar på tråden Vi som nu i tänker försöka igen efter att fått missfall
  • LittleJunia

    Det är lugnt i tråden. Vad händer? Här har jag ca 9 dagar kvar till BIM. Hoppas tiden går fort!


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • airamanna
    LittleJunia skrev 2010-07-13 20:28:44 följande:
    Det är lugnt i tråden. Vad händer? Här har jag ca 9 dagar kvar till BIM. Hoppas tiden går fort!
    har massa dagar till BIM, har inte ens haft ÄL än sen senaste mensen, men vi jobbar på...

    Heja alla! 
  • LittleJunia

    Då är vi hyfsat nära.. har BIM den 22:a! Hade dock tänkt ta mitt första test imorrn!


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • LittleJunia

    Jo, det håller jag med om! Men det är ÄL+10 för mig och då har jag plussat tidigare. Därför känns det rätt tungt! Men jag tänker testa igen imorrn


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • mammaSöt

    Är BIM -6 idag (eller ägglossning + 8) och jag kunde inte hålla mig från att tjuvtesta, och det var ett mycket svagt, men dock tydligt plus efter 2 minuters väntan!!!

    Är sjukt nervös nu, för att testa igen om några dagar (är det på riktigt) för missfall igen (vill inte gå igenom all väntan igen)

    Är det verkligen möjligt att plussa såhär tidigt??????????????

  • airamanna
    mammaSöt skrev 2010-07-18 23:20:39 följande:

    Är BIM -6 idag (eller ägglossning + 8) och jag kunde inte hålla mig från att tjuvtesta, och det var ett mycket svagt, men dock tydligt plus efter 2 minuters väntan!!!

    Är sjukt nervös nu, för att testa igen om några dagar (är det på riktigt) för missfall igen (vill inte gå igenom all väntan igen)

    Är det verkligen möjligt att plussa såhär tidigt??????????????


    Håller tummarna för dig!!!
  • mammaSöt

    Är fortfarande plus (och starkare) BIM -3 nu börjar ja dock bli nervös för tex. druvbörd som jag läst om vilket kan ge högre hcg vilket ja kanske har som kunde plussa så tidigt?

  • LittleJunia

    Jag plussade imorse!!!!!! Himlastormandes lycklig!!
    Måtte tredje gången gillt gå vägen!!


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • airamanna
    LittleJunia skrev 2010-07-20 15:49:30 följande:
    Jag plussade imorse!!!!!! Himlastormandes lycklig!!
    Måtte tredje gången gillt gå vägen!!
    Tjoho vad härligt att höra!!!! Grattis!!
  • LittleJunia

    MammaLWB- Du behöver inte oroa dig för det inte! Hur många dagar från ÄL är du? Du har kanske en lång lutealfas och då behöver inte BIM-6 vara nåt konstigt!


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • airamanna

    Ser att tråden i princip dött, hur har det gått för alla?

  • Lallan

    Jag är fortfarande gravid och är nu i v 27, tredje gången gillt verkar *peppar peppar* funka!

    Håller tummarna för att alla flyttat över till gravidtrådar istället då det varit lugnt här inne.

  • airamanna
    Lallan skrev 2010-09-16 09:08:06 följande:
    Jag är fortfarande gravid och är nu i v 27, tredje gången gillt verkar *peppar peppar* funka!

    Håller tummarna för att alla flyttat över till gravidtrådar istället då det varit lugnt här inne.
    så härligt att höra!!!

    här händer det inget, men vi kämpar på och försöker att inte tänka för mycket på det även om det är svårt...
Svar på tråden Vi som nu i tänker försöka igen efter att fått missfall