• P Alejandra

Mammalediga söderort?

Är en 28 årig tjej, och gammal uppsalabo som nu bor i storstan. Har en son på 7 månader och är mammaledig. Vill gärna träffa nya människor eller andra mammor som är "lediga" att umgås med, ta promenader. Blir lite långtråkigt att vara hemma {#lang_emotions_laughing}

intresserad anyone?

• Svar på tråden Mammalediga söderort?
  • Flisan79

Hej tjejer! Är tyvärr tvärförkyld och behöver efter dagens kalas vila imorgon. Hoppas dock att det räcker så vi kan ses snart. Ha så trevlgt!

• metste

Glömt att svara, men vi ses kl 12.30 utanför coop då :)

• Stjärnskott

Jag kan haka på någon dag om det är tidigare på dagen.
    MVH

• P Alejandra

Hallå brudar, hur mår ni?!
    {#lang_emotions_laughing}
    Med oss är det super. Har haft sånna vårkänslor dem senaste dagarna.Vilket väder =) Love it.
    Hur har ni haft det?
    Kanske kan planera in en träff till nästa vecka??
    {#lang_emotions_sunny}

Mette, tack för senast =)

• Flisan79

Hej! Ja visst är det härligt väder. Promenerade till farsta idag och fikade med Nettiz från andra tråden. Gick sen och strosade lite i affärer innan jag gick hem. Imorgon är det 5 månaders koll på BVC. Sammtidigt ska Elvira på 3 års koll. Smidigt att ta dem tillsammans. Klart det får bli något nästa vecka.

• P Alejandra
    Flisan79 skrev 2010-03-11 15:25:47 följande:
    Hej! Ja visst är det härligt väder. Promenerade till farsta idag och fikade med Nettiz från andra tråden. Gick sen och strosade lite i affärer innan jag gick hem. Imorgon är det 5 månaders koll på BVC. Sammtidigt ska Elvira på 3 års koll. Smidigt att ta dem tillsammans. Klart det får bli något nästa vecka.
    hejsan Flisan,
    Ja jag hoppas att våren är här för å stanna. Jag menar om man bortser från snön så skulle man ju nästan kunna tro att det var vår ute {#lang_emotions_cool}
    Härligt med prommis till farsta. Gillar det centrumet mer och mer haha
    farligt, då jag ibland när man har lite tråkigt ser mig själv sittandes på bussen på väg dit {#lang_emotions_surprised} inte bra för plånboken.
    Idag hade vi 8 mån kontroll, gud så min lilla prins växer.  11,135 kilo och 76cm lång.
    Stora killen.
    Smidigt att ni kunde få tid åt båda samma dag
    Vi får planera in nått till nästa vecka tycker jag.
  • Ewwe85

Hej Alejandra! Jag heter Evelina och jag är 24 år och har en dotter på snart två månader. Känner liksom du att de är ganska ensamt när man är hemma och är mammaledig. Känner igen här i storstaden. Skulle vara jätte kul att lära känna andra mammor så har du lust hör av dig. Trevlig helg

/Evelina

• P Alejandra
    Ewwe85 skrev 2010-03-13 17:15:36 följande:
    Hej Alejandra! Jag heter Evelina och jag är 24 år och har en dotter på snart två månader. Känner liksom du att de är ganska ensamt när man är hemma och är mammaledig. Känner igen här i storstaden. Skulle vara jätte kul att lära känna andra mammor så har du lust hör av dig. Trevlig helg /Evelina    
    Hej Evelina! {#lang_emotions_laughing} Välkommen hit!
    Var i söderort bor du?
    Själv bor vi i Skarpnäck. Min "lilla" bebbe fyller 8 månader imorn, tiden går så fort.
    Är du ursprungligen från sthlm?
  • metste

Hej!

Nu var det ett tag sen jag var inne men har haft fullt upp :) Ja tack för senast det var trevligt! Har endel inplanerat i veckan så bestäm en dag ni så ser jag om jag kan.

• Flisan79
    P Alejandra skrev 2010-03-17 17:22:41 följande:
    Hej på er brudar. Ska vi planera in en dag vi ska ses eller?
    Det tycker jag absolut! Kan nog de flesta dagar utom denna fredag och nästa fredag.
  • P Alejandra
    Flisan79 skrev 2010-03-17 19:26:53 följande:
    Det tycker jag absolut! Kan nog de flesta dagar utom denna fredag och nästa fredag.
    Ja men ska vi säga tisdag? Det skulle funka för mig :)

Någon annan än Flisan och jag som vill haka?

Mette???
    Mamma till världens bästa Sebastian www.storiesofpazlife.blogspot.com/
  • mammatillT

Hej!
    Jag är en tjej på 30 år med en son som är 4 månader. Vi bor i Bagis, hakar gärna på i denna tråd om det går bra?

• Flisan79

Hej!

Har inte skrivits så mycket här på senaste. Hur är det med er? Elvira har just nu vattkoppor hos oss så här lagom till påsk...haha. Väntar på att även Lovisa ska få. Hoppas ju på att hon dock kommer lindrigt undan vilket är vanligt för så små barn.

mammatillT skrev 2010-04-07 21:14:49 följande:
    Hej! Jag är en tjej på 30 år med en son som är 4 månader. Vi bor i Bagis, hakar gärna på i denna tråd om det går bra?
    Välkomnar dig hit även om det inte är min tråd!
  • metste
    mammatillT skrev 2010-04-07 21:14:49 följande:
    Hej! Jag är en tjej på 30 år med en son som är 4 månader. Vi bor i Bagis, hakar gärna på i denna tråd om det går bra?
    Ja här har det varit lite dött ett tag :) Vi har haft fullt upp hemma med magsjuka och andra sjukdomar!

Mamma till T jag bor också i Bagis :)
  • P Alejandra

hej brudar!
    Ja härhemma har det också varit mycket sjukdommar.
    Först var mini sjuk i en vecka, värdens förkylning åkte han på med 40,1 graders feber stackarn. Sen var det min tur..och nu är det min sambos tur.
    INTE KUL!

Hur har ni haft det?

Välkommen MammaT{#lang_emotions_cool}

Mamma till världens bästa Sebastian www.storiesofpazlife.blogspot.com/
  • mammatillT

Tack!
    Verkr dock inte vara så mkt aktivitet här inne

• 555

Heej..
    Är 22 år & har en dotter Louize på 11 månader, har ni lust att hitta på någonting nån dag?  Vi bor i Farsta strand, har inga problem att åka nånstans
    Börjar få lite tråkigt hemma nu när det är så skönt väder ute :)

Svar på tråden Mammalediga söderort?