• M C

    The return of the Lolilla

    Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.



    ">



    I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.


    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19
    #10000

    dhdzhnd
    *****************************
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19
    #20000

    20000
    ***********************
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

    Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

    fgmxgjhj,ch
    *******************

    Vi håller det bra och välinformativt!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

    My boobs are killerboobs

    *****************************
    Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • M C

    Jag deltar i matlagning på så sätt att jag sitter mittemot och säger ingenting om hans matlagning, tvärs emot hur han gör.

    Påjrått är så snygg, så snygg. Som vanligt.

    Jag tycker det är jobbigt när det kliar, jag kliar söner huden. MEN det riktigt jobbiga är sprickorna, för då kan jag inte göra något alls.

    Så, vitt.
    SKÅL!        
     


    I feel so violated, do it again.
  • Katara
    Wimsey skrev 2012-12-01 18:26:14 följande:
    poo råttan i egen hög person
    gammal detektiv i ny förpackning

    Åhhh ! Råttan! Hur är livet m dig?
  • Katara
    M C skrev 2012-12-01 18:27:31 följande:
    Jag deltar i matlagning på så sätt att jag sitter mittemot och säger ingenting om hans matlagning, tvärs emot hur han gör. Påjrått är så snygg, så snygg. Som vanligt. Jag tycker det är jobbigt när det kliar, jag kliar söner huden. MEN det riktigt jobbiga är sprickorna, för då kan jag inte göra något alls. Så, vitt. SKÅL!          
    I feel so violated, do it again.

    Sprickor är aldrig att eftersträva. Vitt är gott. Bara det är alkohol i så....
  • M C
    Katara skrev 2012-12-01 19:27:46 följande:

    Sprickor är aldrig att eftersträva. Vitt är gott. Bara det är alkohol i så....
    Jag tycker att det är viktigt att det smakar gott, oavsett. Därför blir det ofta alkohol i, för läskeblask smakar FAN.
    I feel so violated, do it again.
  • Katara
    M C skrev 2012-12-01 19:49:34 följande:
    Jag tycker att det är viktigt att det smakar gott, oavsett. Därför blir det ofta alkohol i, för läskeblask smakar FAN.
    I feel so violated, do it again.

    Nja.... jag är inte alltid så kräsen. Ofta sätter jag smaken först men man är ju människa. Inte kastar jag ett vin bara för att det är lite surt... *visslar lite sockersött*
  • M C

    Hahahah! Jo, jag slänger vin. *kräsen*
    Är det inte gott så ryker det, jag tänker inte plåga mig när det finns saker som är goda.

    Tricket är att han tillräckligt av det goda för att kunna slänga det äckliga.    


    I feel so violated, do it again.
  • Katara
    M C skrev 2012-12-01 21:49:32 följande:
    Hahahah! Jo, jag slänger vin. *kräsen* Är det inte gott så ryker det, jag tänker inte plåga mig när det finns saker som är goda. Tricket är att han tillräckligt av det goda för att kunna slänga det äckliga.    
    I feel so violated, do it again.

    Hmmmm... man kan ju blanda mindre gott med något gott.... *tittar mig oskyldigt omkring*
  • M C
    Katara skrev 2012-12-01 22:19:02 följande:

    Hmmmm... man kan ju blanda mindre gott med något gott.... *tittar mig oskyldigt omkring*

    Men då smakar det fortfarande av det mindre goda. *vet*

    Jag har borstat tänderna. Är trött. Ska förhoppningsvis få sova i natt.

    Eller om jag får knulla, vilket som. Jag blir glad för båda. 
    I feel so violated, do it again.
  • Katara
    M C skrev 2012-12-01 22:45:15 följande:
    Men då smakar det fortfarande av det mindre goda. *vet* Jag har borstat tänderna. Är trött. Ska förhoppningsvis få sova i natt. Eller om jag får knulla, vilket som. Jag blir glad för båda. 
    I feel so violated, do it again.

    Jag tittade på film fram till kl 00.40 så jag är lagom trött idag. Har ändå lyckats städa hyfsat i köket och fått upp lite gardiner så bara adventstiden kommer ner så är det advent på riktigt.
  • M C
    Katara skrev 2012-12-02 18:07:04 följande:

    Jag tittade på film fram till kl 00.40 så jag är lagom trött idag. Har ändå lyckats städa hyfsat i köket och fått upp lite gardiner så bara adventstiden kommer ner så är det advent på riktigt.

    Ååå, städa!
    Jag tog disken i morse med hasande steg, jag var ändå värre däran än maken. 
    Trött.

    Kanske man måste få sig lite reductil utskrivet? Man blir pigg av dem.
    I feel so violated, do it again.
  • MissKaos
    M C skrev 2012-12-01 18:08:00 följande:
    Rött är godare. SÅ mycket godare.
    Men jag måste tänka på min psorisasis som får nåt slags syndrom när den matas med rött. 
    Ergo, vitt. Kallt.
    Inte sprit, inte öl. Bara vin. *sippar lite till* Igår drack jag skumpa, Rotaris rosa. GÖTT.   
    Rött. Gott. Med chokld elelr brie till

    Har itne märkt ngt på psoriasisen. Har migrän med. INTE bra att mata med rött och choklad.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • M C
    MissKaos skrev 2012-12-02 21:20:34 följande:
    Rött. Gott. Med chokld elelr brie till

    Har itne märkt ngt på psoriasisen. Har migrän med. INTE bra att mata med rött och choklad.

    Nä, det var därför jag slutade, då när jobbet var överjävligt. Minsta lilla rötjut och jag låg hela helgen.
    Nu mår jag bra och kan tom dricka mig halvrökig på röda, men jag har vant mig vid att pso håller sig någorlunda.
    Borksämd och bortklemad säger andra, lat säger jag.  
    I feel so violated, do it again.
  • Katara

    Shit vad jag kommer vardagsnjuta framöver vid intag av lite rött, choklad och brie! Har aldrig varit så glad att jag inte har migrän eller psoriasis. Thank you for that!

  • M C

    Djurfritt för allergi är väl standard?

    Men bra grejer måste man väl kunna komma på några? 


    I feel so violated, do it again.
  • MissKaos
    Katara skrev 2012-12-03 22:08:17 följande:
    Hur ska jag glädja er vardag då....? Lite astma och allergi så vi absolut inte kan ha djur hemma?

    Jag kan tyvärr skriva under på det med.
    HAr iaf blivit av med mina matallergier på frukt och nötter. Vilket är en enorm lättnad!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Svar på tråden The return of the Lolilla