Ensamstående mammor :)
Finns det fler mammor än mig som tycker det är helt underbart att vara ensamstående? :) Jag fick min son i Juli 08 och har varit ensam med honom sen i nov 09.. Bodde hemma hos min mamma innan eftersom jag va så ung, hon tyckte de va helt okej att jag bodde hemma och hjälpte till mycket men det var ändå jag som tog ansvar och lämnade inte över det på henne :) när jag flyttade trodde jag att det skulle bli jobbigt att bo ensam och inte ha någon hjälp alls.. men det är helt underbart tycker jag :) Visst det är ju säkert mer jobb än om man är två.. men jag har inga som hellst problem med det :)
sonens pappa är här ibland och hälsar på oss men har honom inte själv än. Sonen är hos sin farmor och farfar en natt i veckan när jag har praktik så han ska slippa gå upp jätte tidigt på morgonen :) Den natten han sover där så sover jag oroligt och saknar honom massor.. Men det kan även vara skönt att få göra sig iordning på morgonen utan att behöva tänka på att inte hinna med allt som ska göras :P
Nu har jag ju en för det mesta snäll son men jag är så lycklig över att vara ensamstående och är så STOLT över att jag klarar det så bra som jag gör :D och jag tycker att jag är en SUPERBRA mamma :)
Finns det fler ensamstående mammor där ute som verkligen trivs med att vara ensamstående? :) och hur känner ni?