• Bevabus

    Love is here and now you're gone

    Här är den FEMTE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop! {#lang_emotions_laughing}
    Det är tillåtet att prata om allt mellan himmel och jord här inne, men vi försöker ändå att behålla minnet av vår älskade Michael levande
    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till gruppen om någon är intresserad

    "It's plane to see this world is heavenly" - Michael Jackson

    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg
    All we want for Christmas is Michael - 15018 inlägg
    We're just good friends - 8710 inlägg


    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Svar på tråden Love is here and now you're gone
  • Brooke
    BooBoo skrev 2011-02-03 13:36:53 följande:
    Verkar som Ville får förskoleplats också. Nackedel är att han måste åka taxi. Men jag kommer inte våga de så jag kör nog han till jag törs släppa iväg han
    Skulle vara 6 med språkstörning och 7 "normala" barn. Blir nog tokbra de här.
    Plus att Villes en kompis som bort där ute, anser Ville som sin bästis kommer gå där. Kankse i samma klass om vi har tur
    Varför ska han åka taxi för?
  • mona83
    BooBoo skrev 2011-02-03 13:25:18 följande:
    Jag skrev ett jättepersonligt brev om varför just jag skulle gå vara med
    Va, skulle man skriva om varför man skulle gå med? Jag fattade det som att man skulle berätta om sig själv
    L.O.V.E
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2011-02-03 13:42:25 följande:
    Varför inte?
    Jag har vart inne på lidl 3 gånger kankse. Tycker det luktar giftig parfym i hela affären. Köpte choklad som smaka blaj. Köpte kattmat som katterna vägrade äta.. Köpte nån maträtt också som var GROWS. Så.. Jag gillar inte
    -Vilhelm 051014 - Puma 070730- Valentin 100620-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2011-02-03 13:40:18 följande:
    Varför ska han åka taxi för?
    För att det ligger utanför stan.. Knapp mil..
    -Vilhelm 051014 - Puma 070730- Valentin 100620-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2011-02-03 13:43:47 följande:
    Va, skulle man skriva om varför man skulle gå med? Jag fattade det som att man skulle berätta om sig själv
    haha!! Jag bara drygade mig i brevet. Ändå bara Bev som ska läsa och godkänna
    -Vilhelm 051014 - Puma 070730- Valentin 100620-
  • mona83
    BooBoo skrev 2011-02-03 13:50:40 följande:
    Jag har vart inne på lidl 3 gånger kankse. Tycker det luktar giftig parfym i hela affären. Köpte choklad som smaka blaj. Köpte kattmat som katterna vägrade äta.. Köpte nån maträtt också som var GROWS. Så.. Jag gillar inte
    Då skulle du besöka vårat Lidl. Luktar ingen gifigt parfym, godaste chokladen i stan och billigaste maten med högs köttinnehåll i tex korv
    Så finns det så klart Arla, Felix osv

    Jag gillar Lidl, man blir inte ruinerad av att handla där som man blir tex på ciry gross, coop och Ica
    L.O.V.E
  • mona83
    mona83 skrev 2011-02-03 13:56:17 följande:
    Då skulle du besöka vårat Lidl. Luktar ingen gifigt parfym, godaste chokladen i stan och billigaste maten med högs köttinnehåll i tex korv
    Så finns det så klart Arla, Felix osv

    Jag gillar Lidl, man blir inte ruinerad av att handla där som man blir tex på ciry gross, coop och Ica
    Beträffande kattmaten så äter mina katter inte Mjau heller. Bara Friskies som duger åt dom så att det skulle vara nån fel på Lidl skattmat tror jag inte. Katterna som är krsäna bara
    L.O.V.E
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2011-02-03 13:56:07 följande:
    Oki.. Men det får inte ni betala va?
    Nää
    -Vilhelm 051014 - Puma 070730- Valentin 100620-
  • Brooke
    mona83 skrev 2011-02-03 13:56:17 följande:
    Då skulle du besöka vårat Lidl. Luktar ingen gifigt parfym, godaste chokladen i stan och billigaste maten med högs köttinnehåll i tex korv
    Så finns det så klart Arla, Felix osv

    Jag gillar Lidl, man blir inte ruinerad av att handla där som man blir tex på ciry gross, coop och Ica
    Våran Lidl luktar inte heller nått speciellt va jag minns :P Tycker dem är rätt bra faktiskt :D
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2011-02-03 13:56:17 följande:
    Då skulle du besöka vårat Lidl. Luktar ingen gifigt parfym, godaste chokladen i stan och billigaste maten med högs köttinnehåll i tex korv
    Så finns det så klart Arla, Felix osv

    Jag gillar Lidl, man blir inte ruinerad av att handla där som man blir tex på ciry gross, coop och Ica
    Ok!!
    Jag har börjat handla på Willys nu.. Blitt lite billigare..
    -Vilhelm 051014 - Puma 070730- Valentin 100620-
  • mona83
    mona83 skrev 2011-02-03 13:57:57 följande:
    Beträffande kattmaten så äter mina katter inte Mjau heller. Bara Friskies som duger åt dom så att det skulle vara nån fel på Lidl skattmat tror jag inte. Katterna som är krsäna bara
    Ska skriva mer tydligt, kan misstolkas ser jag. Mina katter äter inte Lidls mat och dom äter Mjau heller som man kan köpa i vilken livsmedels butikl som helst.
    L.O.V.E
  • Brooke

    Nähä nu skiter jag i de här. Nu ska jag gå till mitt rum och titta klart på sista avsnittet av Tre kronor. Eller iaf sista avsnittet för den boxen som jag är på. Sen Ska jag installera prylpaketet till The sims 3 =)

    Nu orkar jag faktiskt inte mer :D


  • mona83
    BooBoo skrev 2011-02-03 13:59:36 följande:
    Ok!!
    Jag har börjat handla på Willys nu.. Blitt lite billigare..
    Jag undviker Willys. Kärringen som barnens pappa var otrogen med och fick en son dagen innan Tobias fyllde 1 år  jobbar där har jag hört. Och henne undviker jag allt vad jag kan. Hittills har det gått fint
    L.O.V.E
  • mona83

    Om en timme slutar barn, om 25 minuter ska jag åka till affären och handla välling till ungarna och sen till banken och låsa upp internet dosan så man kan betala hyran

    Sen var det slut på lugnet.

    När vi kommer hem ska jag göra i ordning lasangen så den bara är att ställa in i ugnen när det börjar bli dags för mat och efter det ska vi dammsuga

    Mellan varven avstyra bråk

    Och sen är det nog tusan kväll och läggdags, hoppas vi iaf


    L.O.V.E
  • mona83

    Sitter och kikar på lite långärmade tröjor åt Leah, men måste ta på konto. Men det enda stället jag har så jag göra det på har dom tydligen tagit in vår/sommarkläder redan och jag hittar bara en enda långärmad sak och det är en lila dress, tröja och byxa, som jag inte vill ha.... Varför slutar man med sånt innan vintern ens är slut? Tror dom att ungarna slutar växa bara för att det är vinter?

    Jag har börjat flytta över nåra tröjor från Tobias eftersom han fick lite nytt när han fyllde år. Men jag kan ju inte ta hur många som helst från honom för då har ju inte han nåra :-/


    L.O.V.E
  • Bevabus

    Men va konstigt :S jag har ju satt inställningarna på att alla ska kunna fixa sånt! Får klaga till FL...
    Aja jag fixar det på direkten!

    Jag har vart ute och flängt hej vilt var meningen att vi skulle till reningsverket med skolan. Jag och en kompis kom dit prick när vi skulle va där, men alla var borta. Hade redan gått in. Och ingen släppte in oss. Nähä. Åkte och fikade lite snabbt på syrrans praktikplats. Åkte till skolan och träffade vår basgrupp för att fixa en redovisning. Sen gick jag till syrrans praktikplats och fikade IGEN bara för att jag lovat henne det haha

    Så! Nu äre slut på denna tråd


    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
Svar på tråden Love is here and now you're gone