• Anonym (ny)

    Han verkar gilla bli dominerad?

    Hej!
    Jag har träffat nyligen en kille som verkar vara väldigt van vid "svensson" i sängen, men han verkar ha tecken på att gilla bli dominerad och han verkar vara lite förskräckt eller skamsen över det när jag fråga rätt ut.

    tecken på att han gillar bli dominerad
    han gillar vara underst i 69
    han gillar bli riden
    kom på att han gilla när man var lite hårdnypen på ollonet när jag kela med den

    jag har som en känsla att det är mer, hur ska jag forska vidare på det här utan att skrämma vettet ur honom?

    ge nu massor av tips på smygdominans! Jag är också ovan, och kom på att det här är ju väldigt spännande!

  • Svar på tråden Han verkar gilla bli dominerad?
  • Anonym (Gäsp)
    Anonym (Island) skrev 2016-07-12 20:43:06 följande:

    Du gillar homosex och andra sexuella avvikelser förstår jag.

    Det är bra att det finns sunda normer, det finns alldeles för stor tolerans med alla möjliga perversa i dessa dagar.

    En tjej som ligger runt som en slampa och som dessutom tänder på att bli förnedrad, kallad nedsättande ord, dominerad, osv skulle jag verkligen likställa med en hora, (egentligen ett lägre värde än en hora som bara gör sitt jobb)


    Hur många användare har du? Måste vara jobbigt att logga in och ut hela tiden.
  • Anonym (vaken)
    Anonym (Gäsp) skrev 2016-07-13 00:44:56 följande:
    Hur många användare har du? Måste vara jobbigt att logga in och ut hela tiden.
    Jag tror snarare att du med flera andra här som beskriver hur de gillar lika former av  konstig sex måste vara nättroll.
    I verkligheten kan det omöjligt finnas så många som sitter och fantiserar om att bli antastade.
    Kanske du är en yngre kille som kollat på lite för mycket Internetporr?
  • Fartill3

    Det kan vara skönt när en kvinna tar för sig och visar vart skåpet ska stå.

    Fast smärta är ju inget jag förknippar med sex

    Däremot lite dominans kan vara kul


    Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Gung Ho
    Anonym (Island) skrev 2016-07-12 19:52:17 följande:
    Det finns normer för hur människor ska uppföra sig. Att det finns en del som ägnar sig åt skadliga saker kanske du tycker är bra?
    En tjej som vill bli dominerad skulle jag se som en hora.


    Fast det säger väl mer om din kassa kvinnosyn än om något annat!
  • Liza86

    Är väl inget att se ner på, alla är olika liksom. Skulle nog tycka det var rätt jobbigt om min egen kille ville bli det helt plötsligt dock.

  • Anonym (dom)

    De kriterierna behöver inte innebära att han är ett dugg undergiven. Man kan gilla ligga underst i 69:an eller bli riden utan att för den skull vara ug.

    Vill du testa ifall han är ug så säg åt honom att han tillhör dig. Att han finns till för att tillfredsställa dig (antingen blir han hård av de orden om du uttrycker det rätt). Sen binder du fast hans händer och sätter dig grensle över hans ansikte och beordrar honom att slicka.

  • Anonym (Men shit :-))
    Anonym (Dominant?) skrev 2010-07-07 13:29:50 följande:

    Jag fick veta av ett ragg att han gillade kvinnor som tog för sig. Inte mig emot, jag älskar att styra. Första gången vi hade sex, hade jag detta i minnet. Jag tog initiativ, jag knäppte upp hans skjorta, jag knäppte upp hans jeans. Jag satt på honom, höll upp hans armar ovanför huvudet, jag bestämde tempot och jag sa åt honom vad jag ville att han skulle göra.

    Jag ser inte det som att vara dominant, jag ser det som att ta för sig. Brudar som ligger som en död fisk förstår jag mig inte på, vill man ha något får man jobba för det. En kille kan inte tillfredställa dig om inte du visar vad  du gillar, eller tar för dig. Så tänker åtminstone jag.

    Att en kille är lat för att han vill vara underst håller jag inte med om, jag är inte lat de gånger jag vill vara underst. Ibland är det bara skönt eller mysigt att vara underst. Det behöver inte vara konstigare än så. Däremot tycker jag det är vanligt förekommande att det förväntas av killar att de ska göra allt arbete, varför?

    Om du vill veta vad din kille gillar, testa dig fram om du inte vill fråga. Jag kan säkert uppfattas som halvgalen av vissa, men jag tar för mig i sängen. Som att tex ställa dig bakom killen i en vardaglig situation, tänk dig att han diskar, du ställer dig bakom, knäpper upp byxorna och stoppar ner handen. Du styr, men inte är du dominant för den sakens skull?

     


    Ta för sig? Äh, jag tycker att uttrycket ta för sig är förlegat, gör bara en del illa till mods. Vissa är nöjda med att vara döda fiskar. Varför killar förväntas göra allt arbete, tja, kanske för att lite allt möjligt, normer, tjejer dubbelarbetar, man kanske känner sig värd att bli knullad ordentligt är det halvgalet att knäppa upp byxorna på din kille när han diskar? Det är väl ändå fullständigt normalt i en relation?? Känns som du vill vara sådär cool, överlägsen mot andra tjejer, mest. Varför förväntas det att tjejer ska göra en massa? Varför? Kan du inte jobba på det istället... Då kommer det andra automatiskt, eller det är jämt tjejerna som ska ändra sig för killarna.
  • Pussan
    Anonym (Island) skrev 2016-07-12 19:52:17 följande:
    Det finns normer för hur människor ska uppföra sig. Att det finns en del som ägnar sig åt skadliga saker kanske du tycker är bra?
    En tjej som vill bli dominerad skulle jag se som en hora.
    Vad som är skadligt för dig är kanske underbart för mig? Tänk tanken att vi kan ha olika värderingar...eller blir det för svårt?
    Jag älskar att bli dominerad och älskar att vara hora - i sexlivet!
    I vardagen, på jobbet, hemma - är det ingen som dominerar mig kan jag lova.,
  • Liza86
    Pussan skrev 2016-10-30 00:37:55 följande:
    Vad som är skadligt för dig är kanske underbart för mig? Tänk tanken att vi kan ha olika värderingar...eller blir det för svårt?
    Jag älskar att bli dominerad och älskar att vara hora - i sexlivet!
    I vardagen, på jobbet, hemma - är det ingen som dominerar mig kan jag lova.,
    Exakt!
  • Anonym (Ug)
    Anonym (ny) skrev 2010-05-17 10:53:32 följande:
    Att bli dominerad handlar inte om att bli "överkörd" När hon rider dig så har hon kontrollen om ur fort det ska ske, när du ser på henne så är hon mer synlig och du kan se henne helt annorlunda än när du är över henne, ger det inte en känsla av lite något djuriskt över henne när hon är över istället för under? = Det är att bli dominerad och gilla det.

    om inga sådana känslor finns där så är mannen helt enkelt bara lat! Hoppas min inte är lat, men vi har pratat och han har förklarat det på det viset så som jag känner när han är över, man ser mer, den som är över känns lite "mysigt farlig".
    Som ug håller jag inte alls med om detta. I grund och botten handlar D/s om maktöverföring och en enskild ställning gör varken till eller från i det. Även fysiskt kan ju en man bibehålla kontrollen om han blir riden (fast tag om höfter/stjärt/handleder/hals/verbal styrning och orgasmkontroll) eller ligger underst i 69 (orgasmkontroll, anal penetration med fingrar, styra verbalt).

    Jag gillar att rida. Det gör mig inte dominant för fem öre.
  • MrFlex

    Jag tror det är bra att hålla isär kinks och sexuell läggning när man försöker analysera en person.

    Kinks är saker/aktiviteter man tänder på, allt från kläder, analsex, oralsex, smisk osv.

    D/S handlar om maktförskjutning och hur man förhåller sig till sina och sin partners kinks. Bara för att ett kink kanske lätt kopplas samman till en viss läggning så behöver det inte alls vara sant. En dominant person kan tända på att bli bunden tex.

    Sedan finns det också begreppen top/bottom som mer handlad om att vara aktiv eller passiv sexuellt. En person som är passiv behöver absolut inte vara undergiven.

    Som vanligt är det mycket bättre att försöka prata med sin partner om sex än att tolka och gissa. Tyvärr verkar detta vara jättesvårt i flertalet relationer.

  • Anonym (dom)
    Anonym (Ug) skrev 2016-10-30 05:28:49 följande:
    Som ug håller jag inte alls med om detta. I grund och botten handlar D/s om maktöverföring och en enskild ställning gör varken till eller från i det. Även fysiskt kan ju en man bibehålla kontrollen om han blir riden (fast tag om höfter/stjärt/handleder/hals/verbal styrning och orgasmkontroll) eller ligger underst i 69 (orgasmkontroll, anal penetration med fingrar, styra verbalt). Jag gillar att rida. Det gör mig inte dominant för fem öre.
    Håller med. Vilken ställning man gillar har ingen som helst betydelse. Däremot kan man märka vissa tecken när man har sex. Hur hon reagerar när man tar i henne, håller fast  etc,
  • Anonym (Ug)
    Anonym (dom) skrev 2016-10-30 10:12:21 följande:
    Håller med. Vilken ställning man gillar har ingen som helst betydelse. Däremot kan man märka vissa tecken när man har sex. Hur hon reagerar när man tar i henne, håller fast  etc,
    För egen del kan jag känna att mig ridande kan innebära en viss utsatthet som jag ju kan gå igång på (om han gillar det).
Svar på tråden Han verkar gilla bli dominerad?