• Verbalize

    För alla oss enastående singlar :-P

    Här snackas det... Om precis vad vi vill utan töntiga påhopp!

    För att platsa här bör du vara

    *Singel
    * ?
    * ?

    Ahh skitsamma påt bara

    Ps Är du bitter sur el nåt annat negativt så bör du se dig om efter en annan tråd


    Fuck me like you hate me
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-03 09:48
    ALL svartsjuka undanbedes vänligen men väldigt bestämt!

    Ta det privat med den det handlar om om det känns som att det kokar över

    Pallar man inte trycket här inne så är det ingen som tvingar nån kvar!
  • Svar på tråden För alla oss enastående singlar :-P
  • sthlmarn
    GBgumman skrev 2010-06-03 09:38:45 följande:
    Klart man får skojja o flirta lite med singlarna, men börjar ngr få ihop det så respekterar man det o lägger ner, vore synd att förstöra syftet med singeltrådarna. Tungan ute

    Men det där är sunt förnuft förstås. Men tyvärr finns det de som inte förstår sådant, fast i och för sig är väl ingen i en sådan situation något att ha. Varken den som flirtar med någon "upptagen" eller den som är "upptagen" som flirtar tillbaka. Så i och för sig kanske det är bra så att man kan skilja guldkornen från pöbeln.

    En realtion, vänskap eller kärlek, bygger på ömsesidig respekt och det lär de sakna som håller på så.
    ojojoj.......vart har du hängt nånstans innan då?
  • Verbalize
    GBgumman skrev 2010-06-03 09:38:45 följande:
    Klart man får skojja o flirta lite med singlarna, men börjar ngr få ihop det så respekterar man det o lägger ner, vore synd att förstöra syftet med singeltrådarna. Tungan ute

    Men det där är sunt förnuft förstås. Men tyvärr finns det de som inte förstår sådant, fast i och för sig är väl ingen i en sådan situation något att ha. Varken den som flirtar med någon "upptagen" eller den som är "upptagen" som flirtar tillbaka. Så i och för sig kanske det är bra så att man kan skilja guldkornen från pöbeln.

    En realtion, vänskap eller kärlek, bygger på ömsesidig respekt och det lär de sakna som håller på så.
    Var är min GB-gubbe??
    Fast nu tror jag att du missuppfattar den här trådens syfte.... Här flirtar vi fast det finns kärlek på annat håll.... o det handlar inte om att vi inte respekterar varandra utan för att vi trivs o har jävligt KUL..... att flirat för skojs skull betyder INGENTING!

    Kan man inte hantera sin svartsjuka så bör man inte hänga i den här tråden iaf!
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize
    sthlmarn skrev 2010-06-03 09:42:33 följande:
    ojojoj.......vart har du hängt nånstans innan då?
    Kaaaaaachhiiiiing
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize
    sthlmarn skrev 2010-06-03 09:42:33 följande:
    ojojoj.......vart har du hängt nånstans innan då?
    Kaaaaaachhiiiiing
    Fuck me like you hate me
  • GBgumman

    Var länge sen jag var med i någon tråd nu, men för några år sedan var jag med i några singeltrådar. men det slutade tyvärr alltid på samma sätt. Det kom in någon som bara var tvungen att ha all uppmärksamhet från spec de "upptagna" killarna. Antingen var killarna dumma nog att falla för det, och ja, ni kan själva förstå följderna utav det. Eller så tröttnade de och gick ur tråden. tråden dog förstås, om o om igen. Tråkigt när man bygger upp en tråd och alla känner varandra. Sen bytte man tråd några gånger men hjälpte ofta föga.

    Är roligt att bygga upp en tråd där man börjar lära känna varandra och bryr sig om varandra och vill varandra väl, så tråkigt när ngn förstör det genom att inte inse var gränsen mellan roligt och allvar går, inet inser när det är dags att backa. O dessutom när man inte inser när det är dags att stå upp för någon och försvara.

    Så jag tröttnade! Men ibland kikar man in ändå, och när jag såg denna tråden och beskrivningen så fick jag upp hoppet och tänkte ge det ett försök igen Glad


    Var är min GB-gubbe??
  • GBgumman
    Verbalize skrev 2010-06-03 09:44:53 följande:
    Fast nu tror jag att du missuppfattar den här trådens syfte.... Här flirtar vi fast det finns kärlek på annat håll.... o det handlar inte om att vi inte respekterar varandra utan för att vi trivs o har jävligt KUL..... att flirat för skojs skull betyder INGENTING!

    Kan man inte hantera sin svartsjuka så bör man inte hänga i den här tråden iaf!
    Fast svartsjuka och respekt är väl ändå inte samma sak eller har med varandra att göra?

    Och om nu så var fallet, att den man försöker bygga upp något med skulle tycka att det vore tufft att man flirtar, är inte det rätt normalt?! Och är inte det bara ett sätt att visa denna respekt att sluta flirta, om det nu bara är på skoj, om den andre mår dåligt utav det? Om man nu bryr sig om denna borde det väl vara ett självklart val?? O nu menar jag inte sjuklig svartsjuka! Men nog är det rätt allmänt att man inte uppskattar att den man bygger upp ngt med, flirtar med andra?

    Men beror väl på vad man har för relationer, har man själv en otillräcklig relation IRL så kanske man söker bekräftelse här istället?! kanske det bitcharna gör?

    *amatör psykologen har talat hahaha
    Var är min GB-gubbe??
  • sthlmarn
    GBgumman skrev 2010-06-03 09:54:45 följande:
    Fast svartsjuka och respekt är väl ändå inte samma sak eller har med varandra att göra?

    Och om nu så var fallet, att den man försöker bygga upp något med skulle tycka att det vore tufft att man flirtar, är inte det rätt normalt?! Och är inte det bara ett sätt att visa denna respekt att sluta flirta, om det nu bara är på skoj, om den andre mår dåligt utav det? Om man nu bryr sig om denna borde det väl vara ett självklart val?? O nu menar jag inte sjuklig svartsjuka! Men nog är det rätt allmänt att man inte uppskattar att den man bygger upp ngt med, flirtar med andra?

    Men beror väl på vad man har för relationer, har man själv en otillräcklig relation IRL så kanske man söker bekräftelse här istället?! kanske det bitcharna gör?

    *amatör psykologen har talat hahaha
    ojojoj....vad är det du råkat ut för egentligen?
  • GBgumman

    Jag?? Nja, jag har fått lära mig att respektera människor i min omgivning den hårda vägen. Dessutom har jag utvecklat en rätt stor empatisk förmåga genom åren så bryr jag mig om ngn så vill jag dem väl. Sen har jag jobbat med just människor med relationsproblem både på singelnivå och parnivå, så vet juh hur enkelt det är att förstöra förtroende och hur svårt det är att bygga upp igen. Och hur mkt respekt betyder i en relation. Att då förstöra ngt sådant genom att spela på andras känslor och flirta lite på skoj när man vet att det sårar ens partner, det känns för mig otroligt dumt och på låg nivå iom att jag sett vad detta lilla skoj kan göra och förstöra och hur lång tid det tar att bygga upp igen. Och oftast är det den som varit den respektlöse som ångrar sig i slutänden och den som helst av allt önskar det ogjort, medans den andre sårade parten ofta är den som växer genom det.

    Respektlösheten och flirtandet bottnar ofta i ngt mer, dålig självkänsla, sårad sedan förr, rädd för relationer, i behov utav bekräftelse.

    Men nu var det inte psykolog jag skulle vara här, och det är långt ifrån alla det ovanstående handlar om, men jag har sett baksidan utav detta spel allt för många ggr för att vilja delta i det eller för att inte bli illa berörd utav det. Speciellt som jag själv en gång i tiden betedde mig just så utan att riktigt inse varför och vilken påverkan det fick på andra.


    Var är min GB-gubbe??
  • sthlmarn
    GBgumman skrev 2010-06-03 10:20:37 följande:
    Jag?? Nja, jag har fått lära mig att respektera människor i min omgivning den hårda vägen. Dessutom har jag utvecklat en rätt stor empatisk förmåga genom åren så bryr jag mig om ngn så vill jag dem väl. Sen har jag jobbat med just människor med relationsproblem både på singelnivå och parnivå, så vet juh hur enkelt det är att förstöra förtroende och hur svårt det är att bygga upp igen. Och hur mkt respekt betyder i en relation. Att då förstöra ngt sådant genom att spela på andras känslor och flirta lite på skoj när man vet att det sårar ens partner, det känns för mig otroligt dumt och på låg nivå iom att jag sett vad detta lilla skoj kan göra och förstöra och hur lång tid det tar att bygga upp igen. Och oftast är det den som varit den respektlöse som ångrar sig i slutänden och den som helst av allt önskar det ogjort, medans den andre sårade parten ofta är den som växer genom det.

    Respektlösheten och flirtandet bottnar ofta i ngt mer, dålig självkänsla, sårad sedan förr, rädd för relationer, i behov utav bekräftelse.

    Men nu var det inte psykolog jag skulle vara här, och det är långt ifrån alla det ovanstående handlar om, men jag har sett baksidan utav detta spel allt för många ggr för att vilja delta i det eller för att inte bli illa berörd utav det. Speciellt som jag själv en gång i tiden betedde mig just så utan att riktigt inse varför och vilken påverkan det fick på andra.
    ok....och vem är du då förutom psykologen?
  • GBgumman

    Jag är ingen psykolog o absolut inte här. haha Kom bara in på sådana allvarliga grejer enl mig, svårt att vara tyst då hehe


    Jag är 37årig ensamstående mamma till 2 döttrar boendes i en liten håla i västra sverige


    Var är min GB-gubbe??
  • sthlmarn

    GAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    åh vad skönt att få skrika av sig! Fy fan säger jag bara.......

    just nu känner jag mig som Demon

  • Verbalize
    sthlmarn skrev 2010-06-03 13:30:04 följande:
    GAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    åh vad skönt att få skrika av sig! Fy fan säger jag bara.......

    just nu känner jag mig som Demon
    o jag förstår varför ibland behövs inga ord haha
    Fuck me like you hate me
  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-06-03 16:30:02 följande:
    o jag förstår varför ibland behövs inga ord haha
  • Verbalize

    blev så jävla trist här....  vi ses nån annanstans sen ist


    Fuck me like you hate me
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-06-03 16:44:03 följande:
    blev så jävla trist här....  vi ses nån annanstans sen ist
    har svarat dig i andra tråden nu om de är av intresse
  • Verbalize
    sugar rush skrev 2010-06-03 17:10:10 följande:
    har svarat dig i andra tråden nu om de är av intresse
    o jag dig om det är av intresse
    Fuck me like you hate me
  • sthlmarn

    ojoj......*lägger benen på ryggen och springer härifrån*

    see ya!

Svar på tråden För alla oss enastående singlar :-P